Jacq
|
Ik wil t niet weten :'(
Have fun..ook een beetje voor mij!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ze is er weer hoor. En kan nog zelf dit berichtje tikken ook! Gaat helemaal goed met me, dus sta over 4 weken weer gezellig mee te bibberen op het water!
Word ik nu ook uitgedaagd voor een mooi gedicht..of ben je gewoon blij dat ik er weer ben Jacq is back.. Lets go on track High in to the sky Dan maak je mij weer blij... ps: ik hoop dat alles goed gegaan is.. Ach, je kan weer typen dus... Word ik hier nu ook uitgedaagd voor een gedicht of ben je gewoon blij dat ik er weer ben Mick zit in de Sinterklaas stemming
|
|
|
Micky
|
Moet werken op de verjaardag van die beschimmelde man, hopen dat hij het volgend jaar op maandag vieren kan. Ook dit jaar ben ik dus weer niet van de partij, al heb ik bij mijn baas gezeurd voor een dagje vrij. Gisteren werd er in de familie al driftig loodjes getrokken ik mocht niet meedoen en ben dus zonder naampje vertrokken. Echter gezien de huidige ontwikkelingen van het weer, morgen ff varen met mijn 12m nog maar een keer. Nieuwe handschoentjes heb ik mijzelf al kado gegeven, dus koud zal ik het niet hebben ondanks de regen. Nou kap ik heel snel met dit uitermate mooie gedicht, moet nog ff naar de kroeg voor een lekker ehhhhhh, wicht... Ps: mijn peuken zijn op en Bob geeft aan te moeten poepen, dus kan mijn aanwezigheid in de kroeg op goed vaderschap beroepen.
|
|
|
JorritPi
|
Moet werken op de verjaardag van die beschimmelde man, hopen dat hij het volgend jaar op maandag vieren kan. Ook dit jaar ben ik dus weer niet van de partij, al heb ik bij mijn baas gezeurd voor een dagje vrij. Gisteren werd er in de familie al driftig loodjes getrokken ik mocht niet meedoen en ben dus zonder naampje vertrokken. Echter gezien de huidige ontwikkelingen van het weer, morgen ff varen met mijn 12m nog maar een keer. Nieuwe handschoentjes heb ik mijzelf al kado gegeven, dus koud zal ik het niet hebben ondanks de regen. Nou kap ik heel snel met dit uitermate mooie gedicht, moet nog ff naar de kroeg voor een lekker ehhhhhh, wicht... Ps: mijn peuken zijn op en Bob geeft aan te moeten poepen, dus kan mijn aanwezigheid in de kroeg op goed vaderschap beroepen. Zohee wat een fantastisch gedicht Micky. Ik heb tranen in mijn ogen. haha. Hallo L@en, Jacq, R@bert, Micky en de rest van de clan ik ben weer in het nederige Nederland en er moet weer gekite worden. Wat doen jullie donderdag? Gaan er nog mensen naar de Sluf of Oostvoorne?
|
|
|
Micky
|
Hee Jorrit, welcome back yankee... Donderdag ziet er erg zuid uit met zelfs ietwat zuid-oost in de richting. Wel laag water om 12 uur op de sluf.... Maar ff afwachten hoe ze de voorspellingen morgen weer bijstellen... See you..
|
|
|
R@bert
|
Yipikayeee, Jorrit! Back in town again.... Do wordt wel precies de meest koude dag van de week, brr.... Weekend ziet er ook wel ok uit ;-)
|
|
|
JorritPi
|
Heeee!! Koud, ja idd. Maar het zou aan de kunst toch een graad of 6 worden. mwah, moet te doen zijn dacht ik zo. Ik vertrek om 12:00 met Rachid richting de Slufter. De wind is al aan het toenemen en zou in de loop van de middag voor iets terug draaien richting ZW-W. Gaan jullie nog (vandaag)? Het weekend blijf ik in Scheveningen. Lekker heen en weer cruisen met aanlandige wind.
|
|
|
R@bert
|
ok gast! Richting Sluf dussss... Mick al wakker???
|
|
|
Jacq
|
Je hebt toch een mooie warme poncho
|
|
|
JorritPi
|
Het zou wat gaan regenen, maar in de loop van de middag klaart het daar het ook het eerste op.
Maar gaan jullie nou ook nog?
Vette sprong trouwens R@bert. (op je avatar)
|
|
|
Jacq
|
Hey Jorrit, Ik mag de komende weken niet, heb mijn ogen vorige week laten laseren. Veel plezier jullie!
|
|
|
R@bert
|
Je hebt toch een mooie warme poncho idd hihi...wat zal ik t warm hebben. Alles goed met de ogen? Vermoeiend nog wsl...
|
|
|
Jacq
|
En wat zullen de mannen jaloers zijn Gaat goed hoor..zicht wisselt een beetje..dagje Schiphol heeft geen goed gedaan..Ben nu weer lekker vrij, maar helaas geen kiten dus :'(
|
|
|
R@bert
|
heh jammer.... maar goed laten rusten is nu even belangrijker, beter om dan ook vrij te zijn. Ach, zal toch rete-koud zijn, brrr... haha
|
|
|
JorritPi
|
we zijn bij de Slufter! wind is goed! en ... het begint op te klaren!
|
|
|
|
JorritPi
|
Hij was weer even lekker!! waar waren jullie nou?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
was zeker lekker, maar je was wel weer snel pleite dan ... het was lekker tot het te donker werd
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Hij was weer even lekker!! waar waren jullie nou? Jorit P was jij degene die met Rashiet mee reed? Goed dat je toch nog hebt kunnen gaan. Ik kon je niet oppikken, omdat het niet zeker was of ik wel weg kon op het werk. Daarom heb ik niets durven afspreken. Overigens ben ik niet naar Den Haag terug gegaan. Was lekker vandaag. Volgende keer weer en neem dan wat extra handschoentjes mee voor Rashiet mee? Heb je hem nog moeten troosten in de auto dat ie niet kon kiten?
|
|
|
ItsMe.Erik
|
was zeker lekker, maar je was wel weer snel pleite dan ... het was lekker tot het te donker werd Zeker en een lekker soepje als afsluiter gedronken om weer een beetje op te warmen. Nielzz we missen je bussieee
|
|
|
Micky
|
Hij was weer even lekker!! waar waren jullie nou? Was mij een beetje te grote gok om met dat pokkenweer naar de sluf te karren.... Sneeuw, Zuid-Oost en er moest natuurlijk ook nog gewerkt worden om 18.00 uur dus het leed dat file heet... Next time....
|
|
|
JorritPi
|
Het is je vergeven Micky, haha. Ja, ik ben er mee opgehouden omdat Rachid in de auto zat te knipperen met zijn lichten, om te gaan. Tja, met één hand bloot in dit koude weer is het ook echt geen pretje. Zaterdag, mits het nog waait ben ik op Scheveningen te vinden. Any of you ook op Scheveningen? Geen wind a.s. weekend zo te zien.
|
|
|
|
Micky
|
Beetje op zondag, woensdag ziet er momenteel goed uit.
Beetje zondag zie ik niet op windfinder....wel morgen om een uurtje of 4 (net ff voor werk. ) en ma/di/wo zien er ook wel redelijk tot goed uit....
|
|
|