Micky

|
ben morgen op scheef iig rond 14 uur ofzo. Misschien zuiderstand als het druk is.
Gezellig...  mits je een downwinder maakt naar Katwijk...  Moet om 18.00 werken in Leiden dus....
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Het is weer helemaal prut dit weekend  Ik had de hoop op vanmiddag, maar dat was niks helaas. Maandag wind, dan kan ik helaas geen vrij nemen... Dan maar vast snowboard vakantie geboekt naar Solden in januari 
|
|
|
Jeroen Oomen

|
wat een bagger vandaag. nét wel, nét niet wind en na 15.45uur was het helemaal hopeloos....nou ja, misschien volgende week dan maar weer.
|
|
|
|
Micky

|
To be...or not to be....  Ik zit momenteel in een impasse (lekker belangrijk of de spelling goed is...  ) Mijn eigen topic naar de kloten door te veel aan wannabee's....  Het leven op zich zou mooi moeten zijn maar zit soms tegen...  Een sinterklaasrijmpje kan, als het echt tegen zit kan het nare gevolgen hebben...  Een auto is geen levend wezen....al verdenk ik die van mij ervan dat hij wel een "lekkend" hart heeft.  Een hond is een hond en is gelukkig geen cavia die Leon heet, voordat je hem opeet...  Spanje...tja, ik mocht mee maarrrrr ...hehehehehe....mssn tijd om MIJN eigen topic weer nieuw leven in te blazen.....  Ps: mssn ook niet....  :'(
|
|
|
|
R@bert

|
hij is op zich wel stoer.... heb alleen die Mystic jas al. Mssn dan een beetje overbodig? Of is het echt voor over je normale kleding?
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Dat jack is een toppertje. Heb er gisteren mee gevaren en had gewoon zweet op mijn rug staan. Ik heb een psycho pak 5/3 en had een sessie eerder zonder jas gevaren. Ik had toen, tijdens het varen en als je op de kant stond, wel last van windchill. Ik zeg top http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33525.0.html
|
|
|
Jacq

|
Klinkt goed! Welke maat heb jij HJ?
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Klinkt goed! Welke maat heb jij HJ?
Miss dat je KappuhH een pb kan doen want die wil er ook eentje. Ik ben 1.93 en weeg 91 kg en heb de XXL. Belangrijk is dat de mouwlengte goed is omdat je de bovenkant van je wetsuite water en winddicht wil afsluiten. Het maakt dus niet uit als die ruim zit als de mouwlengte maar goed is 
|
|
|
Jacq

|
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Is het zelfde jack.. Die heeft Tom en is te zien op de movie waar hij zijn MAx kites krijgt
|
|
|
Jacq

|
Kappuhh woont een beetje uit de richting..hij gaat toch zelf een keer..
Kan t filmpje niet vinden hoor
|
|
|
|
Jacq

|
Ziet er goed uit..het jasje dan  . Thx
|
|
|
|
|
Jacq

|
Verleidelijk zo'n pakkie!
Ik ben wel vrij, maar dan is het laseren net 4 weken geleden. Denk dat ik voor de rum kom, is dat ook goed?
|
|
|
JorritPi

|
Ik heb mij ingeschreven! I am in!
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
hehe gezelli! ik stond lang in mn eendje op die lijst. Althans, zaten geen bekende namen bij. nu nog wind!
|
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Woot leuke actie "fly high met de kerstmannen". Ik heb me gelijk ingeschreven  Dat wordt gezellug, wel snel nog ff mn mystic jas halen dan. Iemand as zaterdag nog kiten? Wind ziet er goed uit! 
|
|
|
Jacq

|
Ben vandaag naar Decathlon geweest. Zijn echt hele mooie jasjes. Het is een blijvend product zeiden ze in de winkel, dus ze worden gewoon aangevuld als ze op zijn 
|
|
|