Micky
|
Wel lekker dat het 's nachts waait...
Ik ga morgen, vanmiddag ziet er niet al te best uit.
later
Blijkt dat "zaad" lang houdbaar is.... Misschien vlieg ik morgen ook wel door jouw lijnen heen....
|
|
|
R@bert
|
Ik ga zo ff naar Kattuk...ff kijken bij de vuurtoren
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Was t nog wat vandaag ? Weekendje Keulen geweest met meissie, was gezellig. Twee weken vrij, morgenochtend ga ik zo te zien ergens kiten
|
|
|
Jacq
|
Ja jongens, hoe was het?
De jasjes nog uit geprobeerd?
|
|
|
|
R@bert
|
ben alleen ff wat foto´s gaan schieten in the end... Mick kwam toen ik bijna weg ging, maar t zag er wel goed uit Even een sfeer shot
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
je werkt veel te hard micky je lijkt wel een eigen baas
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wil je wel helpen met bouwen als ik tijd heb zit vol tot kerst 2010 dus zie er net zoals jij uit :'( :'( :'( met al dat werken
|
|
|
Micky
|
Ach Beun, als we zo af en toe nog maar tijd hebben om te kiten....
|
|
|
|
Micky
|
Goed voornemen ga ik er wel 6 werken ter compensatie...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ach micky gewoon wat weekenden afspreken met je kitematen dan kan je niet anders , als gaan kiten doe je dat niet dan blijf je gewoon werken je zal het deze periode wel heel druk gaan krijgen denk ik dus rustig blijven ademhalen en de kites in de auto liggen om als het kan te gaan varen
|
|
|
Jacq
|
Heb je het jasje wel inmiddels dan? Past ie??
|
|
|
Jeromez
|
ben alleen ff wat foto´s gaan schieten in the end... Mick kwam toen ik bijna weg ging, maar t zag er wel goed uit Even een sfeer shot Goeie moggel, das lekker wakker worden zo
|
|
|
Micky
|
Heb je het jasje wel inmiddels dan? Past ie?? Hee Jacq, jasje past... Ik heb Ro "the money" gegeven....
|
|
|
Jeromez
|
Volgende week ziet er aflandig uit tijdens de "fly high met de kerstmannen". "Fly naar Engeland met de kerstmannen" wordt het dan.
|
|
|
Micky
|
Volgende week ziet er aflandig uit tijdens de "fly high met de kerstmannen". "Fly naar Engeland met de kerstmannen" wordt het dan.
Gaat hem idd niet worden, helaas. Had mij toch wel een stunt geleken met 50 kersmannen/vrouwen het water op... Vorig jaar had ik op 29 december een topsessie op Katwijk. West 6 met een zonnetje erbij.... Toch wel jammer. Downwinder ging niet door door te hoge golven en nu is ie weer aflandig. Mssn het hele evenement naar het Oostvoornse Meer verplaatsen...
|
|
|
Jeromez
|
Mssn het hele evenement naar het Oostvoornse Meer verplaatsen... Dat is een goed idee!
|
|
|
michiel v geel
|
kunnen ze beter bodybags gaan uitdelen ipv kerstpakken
gasten ik ga weer aan het werk (dag 3 op rij).
even weer gruwelijk veel geld verdienen
|
|
|
|
Jacq
|
Happy Christmas dudes!!
Jammer dat ik jullie nu niet kan bewonderen in de kerstmannen outfitjes, dat zal wel niet door gaan.
|
|
|