Leon aero2
Gast
|
Hee, dat zijn dezelfde bauers als ik en matthias Mooi he al die rijp aan de bomen. Enkel bij mij zitten er zijwieltjes op, en een handrem!
|
|
|
|
|
pimpoldi
|
ik dacht misschien de kaag? heb van mensen gehoord dat die dicht ligt!! vanmiddag ff proberen!
|
|
|
Micky
|
Zag het vandaag niet zitten zonder wind dus stond om half 10 op de Nieuwkoopse Plassen en heb zeker zo'n 40km geschaatst. Morgen gaan we naar de Rottemeren, kite gaat mee maar als het te druk is(en dat is waarschijnlijk zo) dan gaat ie de lucht niet in. Maandag wine-proffesional in A'dam en dinsdag lunch+dooien.... Mssn dat het woensdag nog net ff kan....waterballet met kite's... @Leon, nice pica's....
|
|
|
Micky
|
ik dacht misschien de kaag? heb van mensen gehoord dat die dicht ligt!! vanmiddag ff proberen!
En was het te doen op de Kagerplassen?
|
|
|
pimpoldi
|
nope! niet op kaag geweest! ben vandaag wezen icekiten op een slootje bij de keukenhof met me nasa! 4m2 ging egt ziekelijk hard!!!!! heeeel vet!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
nope! niet op kaag geweest! ben vandaag wezen icekiten op een slootje bij de keukenhof met me nasa! 4m2 ging egt ziekelijk hard!!!!! heeeel vet!
Gaaf! Je hebt geen grote maat nodig blijkbaar
|
|
|
|
pimpoldi
|
haha 4 meter sleubak ook hoor! pfff als je eenmal gaat ga je alleen maar harder en harder en harder.... ik heb die hele sloot gemold ongeveer met remmen haha! no depower!!
|
|
|
|
Jacq
|
Je bent weer lekker bezig geweest. Mooi einde ook
|
|
|
|
Jacq
|
T is jammer dat t nu net gaat dooien, anders had ik je wel even laten zien hoe je dat het beste aan kan pakken
|
|
|
Micky
|
T is jammer dat t nu net gaat dooien, anders had ik je wel even laten zien hoe je dat het beste aan kan pakken Woensdag ligt er echt nog wel ijs....alleen i.p.v. skipak wetsuit aan en gaan....
|
|
|
Jacq
|
Helaas..woensdag werken..volgende keer dat het weer hard vriest, ga ik t laten zien ok
|
|
|
|
Jacq
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Top om te zien Micky. Gaat best hard