Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Ik ben momenteel uitgeschakeld door een overvloed aan mee-eters.....  Nog 1 dag.....100 gasten met de lunch en dan nog ff 98 met het diner er achter aan...  Gisteravond ff met de hele bende op stap geweest om het moraal hoog te houden....  Zaten om 06.00 aan de Champie in de par deu....lallalalalala.  Zware dag achter de rug....  Maandagmiddag ff knallen in Katwijk...ziet er goed uit.  Dus bij jullie nog geen recessie? Wat mij opvalt is dat mensen in het algemeen gesproken tijdens de recessie meer geld gaan uitgeven aan leuke dingen. Allerlei zaken waarbij je je vrijetijd op een leuke manier kan besteden varen er wel bij.
|
|
|
Micky

|
[/quote] Dus bij jullie nog geen recessie? [/quote] Nop! 
|
|
|
Micky

|
hmmm als ik me iets beter voel dan doe ik mee maandagmiddag  voorlopig baal ik als een stekker en hoest ik de longen uit mn lijf. Waar was je nou?? Net ff tussen 4 en 5 een uurtje gevaren. Was niet echt spannend met mijn 9m maar ach....gevaren is er eindelijk weer. Nu maar afwachten wat wo/do gaat worden. 
|
|
|
Jeromez

|
hmmm als ik me iets beter voel dan doe ik mee maandagmiddag  voorlopig baal ik als een stekker en hoest ik de longen uit mn lijf. Waar was je nou?? Net ff tussen 4 en 5 een uurtje gevaren. Was niet echt spannend met mijn 9m maar ach....gevaren is er eindelijk weer. Nu maar afwachten wat wo/do gaat worden.  Ja k*t, moest eea voor werk regelen. Wellicht eind van de week een gaatje  Ik heb nog steeds een maagdelijke Nem10 liggen...
|
|
|
pimpoldi

|
aah lekkaah!! vandaag om half 5 op het water met me 12.. mee eerste loopjes lekker geland!! heerlijk, word al egt een stuk warmer!!!
|
|
|
koen-tjeee

|
12m en daarmee loopen? wat voor kite heb je dan pimpoldi?
|
|
|
pimpoldi

|
OR diablo 2007 .. maar de wind was al minder hoor! 20 kn ofzo iets minder..
|
|
|
|
pimpoldi

|
hahaha bij mij kriebeld hij nu al!! eindelijk kleine kite weer de tas uit!!!!
|
|
|
Micky

|
Sunday bloody sunday...
Is nog ver weg...  Eerst de wind van donderdag maar eens meemaken... 
|
|
|
Jacq

|
Die van zondag is alweer weg idd.. Morgen lijkt wel wat te worden..Veel plezier Mick...ik ga mijn kite droog houden 
|
|
|
Jeromez

|
Zondag alweer weg  Donderdag ben ik bang dat ik er niet tussenuit kan sneaken. Ben veelal toch weer aangewezen op die kloteweekenden :'( Wanneer ga jij nou weer s kiten Jacq?
|
|
|
Micky

|
Wanneer ga jij nou weer s kiten Jacq?
Over 2 dagen te bewonderen op Maui......  :'(
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Had ik het eerder geweten, dan was ik ook naar Katwijk gekomen. Al de Rotjeknor topic figuren zijn 's ochtends naar sluf gegaan, en daar is het nu hoog water  Nu red ik het niet meer  Nu maar hopen dat het weerbericht zo onvoorspelbaar blijft als de afgelopen weken, dan wordt het volgende week vast nog wat 
|
|
|
Jacq

|
Over 2 dagen te bewonderen op Maui......  :'(  Hoe was Katwijk?
|
|
|
R@bert

|
Daar zitten toch haaien (onderwaterbob's), Mick?  Niet meer of minder dan in SA...  Zal het zaterdag ff checken voor je in SA  ...btw, dude..had je gebeld voor mn boardbag op je voicemail. Heb m voor zaterdag nodig 
|
|
|
Jeromez

|
Over 2 dagen te bewonderen op Maui......  :'(  Hoe was Katwijk? Nou veel plezier op Maui dan  Van t weekend eindelijk mn nieuwe kite proberen, jihaa! 
|
|
|
Jacq

|
Dank je wel! Ik hoop voor jullie dat de wind voor het weekend blijft staan. @Ro..veel plezier in SA en kijk uit voor die haaien he! Tot over 2 weken! 
|
|
|
R@bert

|
Thx Jacq.....30gr en windje 6 !! Komt goed...jij veel plezier op Maui. Ik heb nog steeds heimwee naar Maui
Sharks, eat your heart out! haha...
|
|
|
|
Jacq

|
Ik heb 2 weken vrij, maar ben niet 2 weken weg hoor..Ligt er een beetje aan hoe vol de vluchten er voor staan volgende week. Het is fijn dat je goedkoper kan vliegen, maar je weet eigenlijk nooit wanneer je ergens bent, haha..
Ik zal s even flink gaan oefenen op die loopies...moet er wel wind zijn. Bij mij is er helaas geen 6Bft voorspeld..
|
|
|
|