|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Je hebt niks gemist inderdaad. Toch had ik niet met je willen ruilen Voorlopig zie ik nog geen wind, dus ff komkommertijd ...
|
|
|
Micky
|
Hehehehehehehe.............. "the wind is comming"...
|
|
|
|
michiel v geel
|
hehe maandagmiddag gaan we weer los heren
|
|
|
|
R@bert
|
Dudes...gisteren terug gekomen uit Kaapstad! Kleine impressie..
|
|
|
R@bert
|
en nog twee
|
|
|
|
|
R@bert
|
Thx dude....
|
|
|
|
Jacq
|
Mooie foto's! Je moet alleen s leren om wat leuker in de camera te kijken Aloha from Maui
|
|
|
R@bert
|
Mooie foto's! Je moet alleen s leren om wat leuker in de camera te kijken Aloha from Maui He, ik ben aan t kiten, niet aan t poseren Laat ik wel aan jou over, t poseren dan.. ....maar thx Alle stekels al eruit?
|
|
|
|
Jacq
|
Mooie foto's! Je moet alleen s leren om wat leuker in de camera te kijken Aloha from Maui He, ik ben aan t kiten, niet aan t poseren Laat ik wel aan jou over, t poseren dan.. ....maar thx Alle stekels al eruit? Je hoeft niet te poseren, maar jij kijkt altijd wel heel geconcentreerd..noem je avatar maar even Stekels zijn er niet uit te krijgen. Ze breken af. Of ik moet mijn hele voet openhalen en dat zie ik ook niet echt zitten. Hang weer in een bakje soda. Vanmiddag gaan we de azijn weer proberen, dat is een tip van de locals. Ik weet t ook niet meer..straks maar lekker bakken en als het gaat waaien toch maar proberen. Tenen omhoog en gaan met die banaan
|
|
|
|
Jacq
|
Moeten vaker op vakantie gaan, haha..
Mis jullie best wel hoor. Het is raar om zonder m'n vaste buddy's op het water te staan. Ben vandaag toch stiekem geweest. Inderdaad tenen omhoog gehouden en gaan met die banaan. Nu op Kitebeach geweest, Kahana, en dat is echt walhalla voor de surfers zeg. Wou dat wij zo'n zee hadden! Voet is nu weer wat opgezet, maar dat is morgen wel weer over...hoop ik...
|
|
|
JorritPi
|
Hallo kite vriendjes en vriendinnetjes van me!! Lang niet gesproken. Ik was even nieuwsgierig naar hoe het hier gaat? Ik zie dat R@bert zich al een mooie stijl heeft aangemeten. R@bert, top man! Mooie foto's
|
|
|
R@bert
|
Hey Jorrit! Wazup gozer....! We zullen je wel weer aantreffen op een van de stranden hier in NL thx wb de foto´s...
|
|
|
R@bert
|
Mis jullie best wel hoor. Het is raar om zonder m'n vaste buddy's op het water te staan. Ben vandaag toch stiekem geweest. Inderdaad tenen omhoog gehouden en gaan met die banaan. Nu op Kitebeach geweest, Kahana, en dat is echt walhalla voor de surfers zeg. Wou dat wij zo'n zee hadden! Voet is nu weer wat opgezet, maar dat is morgen wel weer over...hoop ik...
mooi he, kitebeach/Kanaha! Easy toch voor je? suc6 met je voet
|
|
|
R@bert
|
ps:maandag dan maar weer een keertje serieus kiten... Maandag, hoe laat ga je Mick? Ik kan 's ochtends, wordt hard zo te zien
|
|
|
Jacq
|
mooi he, kitebeach/Kanaha! Easy toch voor je? suc6 met je voet Het is echt een super strand/zee..Echt Jacq-proof haha.. Voet komt wel goed, hang net weer ff in een bakje azijn..
|
|
|