Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
wooot vette pics en Jacq succes met je voet. Valt wel op dat wanneer jullie in het buitenland zitten er ineens weer gepost wordt Dat mag ook als je in NL bent Anyhoe maandag en dinsdag gaat het los. Ik ga zorgen dat ik er even van kan gaan genieten
|
|
|
R@bert
|
Weinig gekite hier nog...vandaar denk Maarrrrrr, maandag en dinsdag ben ik ook van de partij!! Kan ik weer verder lullen hier
|
|
|
Micky
|
Hoe laat moet je werken? Heb eigenlijk wel weer eens zin in vlak water dus sluf of playa.
|
|
|
R@bert
|
Ma om 14u, dinsdag de hele dag vrij!
|
|
|
|
Jeromez
|
Het lijkt nu ook iets te waaien! Helaas moet ik mn vaatwasser aansluiten. Morgenmiddag neem ik vrij en ga ik zeker ergens kiten! Misschien wel voor de eerste keer dit jaar bij Airtime [edit] of kan ik met Ro en Mick mee ? [/edit]
|
|
|
pimpoldi
|
mmmmmm morge uit school maar ff met de tomos naar langevelderslag ff knallee!!!!! kleine kiteje weer zand happen
|
|
|
R@bert
|
Het lijkt nu ook iets te waaien! Helaas moet ik mn vaatwasser aansluiten. Morgenmiddag neem ik vrij en ga ik zeker ergens kiten! Misschien wel voor de eerste keer dit jaar bij Airtime [edit] of kan ik met Ro en Mick mee ? [/edit] Ik ga morgenochtend iig naar Katwijk, dusssss........tot morgen?
|
|
|
Jeromez
|
Het lijkt nu ook iets te waaien! Helaas moet ik mn vaatwasser aansluiten. Morgenmiddag neem ik vrij en ga ik zeker ergens kiten! Misschien wel voor de eerste keer dit jaar bij Airtime [edit] of kan ik met Ro en Mick mee ? [/edit] Ik ga morgenochtend iig naar Katwijk, dusssss........tot morgen? Nou ik ben vanaf 1300 vrij Ik dacht dat je ook 's middags vrij was maar nu zie ik idd dat je bedoelde 14uur werken. Veel plezier dan maar!
|
|
|
semen
|
tot morgen Rob, ben dinsdag ook vrij...
|
|
|
Micky
|
Katwijk .... Airtime of vuurtoren....
|
|
|
michiel v geel
|
airtime natuurlijk man,
ga je schamen
ben er om 2 uur, moet eerst nog naar school of zoiets belachelijks
|
|
|
R@bert
|
Martin... ga je vuurtoren of Airtime? Had met Mick vuurtoren afgesproken om 10u
|
|
|
semen
|
Ik ga zo naar airtime, zie jullie wel voorbij komen
|
|
|
Micky
|
Lighthouse it will be...
|
|
|
|
|
R@bert
|
bla bla....haha! Hij vaart best lekkah. Gelijk maar weer ff mn voetbanden goed gezet, wat een verschil die ene centimeter. Wel een klotsbak btw pff...
|
|
|
Micky
|
Was idd lekker choppie met mooie hoge rollers achterin... Ps: hoe is het met miss stekelvoet?
|
|
|
Jeromez
|
Zo ik ben voorlopig uitgeschakeld. Vanmiddag echt zwaar door m'n rug gegaan tijdens het oppompen van m'n kite. Jezus halleluja wat doet dat pijn zeg! Morgen maar gelijk naar de dokter / fysio en gyropractor of hoe die mensen ook heten. Was trouwens bij Airtime niemand aanwezig om 14:00u. Dus maar doorgereden naar Scheef. Op een gegeven moment een windhoos terwijl ik net stond te windmeten van 45,7 knopen! De kites vlogen over het strand en niemand kon m nog echt goed houden. Was wel ff scary shit. Anyway ik ga maar s ff languit op bed liggen, klote zooi...
|
|
|
michiel v geel
|
ahh niks man, beterschap
laat morgen even horen of je langdurig uit de running bent of dat we je snel weer kunnen verwachten
sterkte
|
|
|
semen
|
@jeroen, stond jij bij die blauwe volkswagen. Wij gingen op dat moment net weg. Was lekker maar wel op het randje met idd lekker bakken.
en Mick, wat had jij gisteravond gegeten????? Het meurde downwind van de vuurtoren enigszins naar rotte paella
@ rob, ga jij morgen nog, zo ja waar en hoe laat en gaat mick ook nog ===> tandenpoetsen
later
|
|
|
Jeromez
|
@jeroen, stond jij bij die blauwe volkswagen. Wij gingen op dat moment net weg. Was lekker maar wel op het randje met idd lekker bakken.
Hey Semen, ja dat was ik. Volgende keer zal ik u groeten
|
|
|
semen
|
Ik was de knappe van de twee.....
succes met je rug
|
|
|