semen

|
ga zo ruiken of het uitmaakt voor de putlucht. Hebben jullie nog een beetje lol gehad gisteren, zag heel even een kite bij de lighthouse. Stond een redelijke woei gisteren, tussen 12 en 1400 continue uitschieters tot 20 m/s
werk ze , morgen nog tijd?
|
|
|
Micky

|
Wij hebben van 10.00 tot 12.15 lopen raggen. Was een pittig windje en lekkere golfjes....  Maar was goed te doen met de 7m. Morgen is voor mij nog een twijfelgeval....moet mijn auto ophalen in D-H als hij tenminste eindelijk klaar is na ruim 5 weken..  Mocht het allemaal meezitten dan kom ik wel ff kijken... 
|
|
|
semen

|
ben er hopelijk om een uur of drie, succes met je roestverzameling..
Net terug en het stinkt nog steeds, was ik het toch zelf,,, bedankt voor de tip mick
|
|
|
Micky

|
Net terug en het stinkt nog steeds, was ik het toch zelf,,, bedankt voor de tip mick
Your welcome...  Ps: ik kan morgenmiddag die roestbak ophalen dus ga in de ochtend op (kite) pad... 
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Zo vanmorgen even bij de dokter geweest. Nu onder zware pijnstillers en zo high als een papagaai  7 dagen rust en daarna naar de fysio en rustig aan weer sporten. Verwachting is over een maand weer te kiten  't is ff niet anders, moet wel even goed genezen natuurlijk. Anders ben ik straks de rest van m'n leven de Sjaak en daar heb ik geen zin in. Nu ik eraan terug denk had ik eigenlijk al een week of 4 een vreemd gevoel in mijn onderrug na het terugkomen van de wintersport. Griep en narigheid hebben daarna ook niet echt geholpen met genezing. Morgenochtend begin ik met een nieuwe uitdaging: cursus punnikken 
|
|
|
|
michiel v geel

|
bedenk maar zo dat het water en stuk warmer is als jij het water weer op gaat
|
|
|
|
michiel v geel

|
mischien even naar de lounge
gaan we een houd-jeroen-bezig-in-deze-zware-dagen-topic aanmaken heb zelf sinds kort weer een meisje weet niet of jij die en beetje bezig weet te houden (eentje voor jezelf)
|
|
|
Jeromez

|
mischien even naar de lounge
gaan we een houd-jeroen-bezig-in-deze-zware-dagen-topic aanmaken heb zelf sinds kort weer een meisje weet niet of jij die en beetje bezig weet te houden (eentje voor jezelf)
Maak je daarover maar geen zorgen. Dit jaar alweer 9 jaar verkering 
|
|
|
pimpoldi

|
pffff dammmnnn!! eindelijk weer een lekkere sunset sessioen vandaag! op het begin was het ff randje maar om half 5 ging de wind weer aan! super lekker gevaren tot 7 uur!!!!!
nog meer mensen het water op geweest??
|
|
|
Jeromez

|
pffff dammmnnn!! eindelijk weer een lekkere sunset sessioen vandaag! op het begin was het ff randje maar om half 5 ging de wind weer aan! super lekker gevaren tot 7 uur!!!!!
nog meer mensen het water op geweest??
Ja ik in bad 
|
|
|
koen-tjeee

|
Bad is luxe, ik heb alleen een douche  . Dus, nee niet op maar onder het water.. Past ook bij de golven van Scheveningen en mijn skills. Wasmachine is er niets bij  Wellicht zaterdag op O'voorne!
|
|
|
|
|
Jacq

|
Was idd lekker choppie met mooie hoge  rollers achterin...  Ps: hoe is het met miss stekelvoet?  Joehoe, ben er weer hoor! Nog steeds met stekels in mijn voet, maar gaat een stuk beter. Mochten we ooit nog een kite trip plannen met z'n allen..dan weet ik een leuke bestemming  Gaat Texel nog door Mick?
|
|
|
Micky

|
Jeep is van binnen weer (water)dicht...  Vanacht bij Tijgetje in Scharwoude geslapen. Om stipt 7uur ochtendapel met stokslagen en nu ontbijt. Daarna op naar Texel. Vandaag in ieder geval nog goede wind. @Jacq, welcome back 
|
|
|
Jeromez

|
Welkom back Jacq  Mick veel plezier daar en geniet ervan ! Zaterdag en zondag niet zoveel wind helaas 
|
|
|
michiel v geel

|
vandaag toch aardig los gegaan @ airtime
blijft lekker die 7m
|
|
|
|
michiel v geel

|
was er voor morgen geen wind voorspeld?
ziet er weer troosteloos uit morgen
|
|
|
Jeromez

|
De komende maand voorspel ik weinig wind. Daarna zal het heerlijk warm worden en constant 20 knopen. 
|
|
|
Micky

|
De komende maand voorspel ik weinig wind. Daarna zal het heerlijk warm worden en constant 20 knopen.  Rotjong....  Alweer iets beter of doet het nog pijn...  Texel was erruggggg grappig...  en nog goed gevaren ook. Op vrijdag van 10.15 tot 15.30 en daarna van 17.30 tot donker was best pittig met 30kn en bakken van 5 meter......  Zaterdag "rustdag" (karten, veel eten en drinken en op stap) en zondag mooie downwinder....  Kortom, een top weekend... 
|
|
|
|