|
|
Leon aero2
Gast
|
Sjesus dat ziet er wel heel netjes uit hoor!
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Ziet er netjes uit Mick! Matzwart zie ik dat goed? Komt er nog een tekst op de zijkant of laat je m maagdelijk zwart?
Word een megastoere bak man!
|
|
|
Jacq

|
Jeetje Mick...wat ben je allemaal aan het doen???  Komt er ook een verwarmd omkleedhokje met douche in je nieuwe pimpbak 
|
|
|
Micky

|
Jeetje Mick...wat ben je allemaal aan het doen???  Komt er ook een verwarmd omkleedhokje met douche in je nieuwe pimpbak  Vandaag na 5  weken eindelijk weer eens gevaren en een beetje in de lucht gehangen...  De komende 4 dagen weer ff "ProjectJeepDotNeverEndingStoryDotCom" en alle ZWster winden maar even weerstaan....  Ro, have fun...  De aanhanger gaat voorzien worden van een sauna, openlucht zwembad, cocktail-bar, relax ruimte, afwerkcabine's en voor de liefhebber een kelder wat  Marks place  gaat heten.  ff lezen hé, duifje... 
|
|
|
|
Jacq

|
Ik heb gelezen, maar mag hopen dat de afwerkcabine niet gelijk staat aan een omkleedhokje 
|
|
|
Micky

|
Alleen als Mark, Vinnie en Leon samen gaan omkleden dan zou dit het geval kunnen zijn....  Als Jeroen ook nog van de partij is dan gaat het een zekerheidje worden...  Hoe is het dan met Jacq en kiten? 
|
|
|
Micky

|
Komt er nog een tekst op de zijkant of laat je m maagdelijk zwart?
Ben ik mee bezig. Op de coating kan je geen stickers plakken dus heb je een sticker/logo nodig wat minimaal 4mm hoog/dik is waar de coating overheen gespoten gaat worden. Door het hoogte/diepte verschil is het logo leesbaar en ziet er vet uit. Optie 2: ooit je Jeep willen verkopen met reclame van f-one gaat moeilijk worden...twijfel twijfel... 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Soms kom je ook nog iets tegen....  Een welgeplaatse bom uit WO2! Wouw.... ;-)
|
|
|
Jeromez

|
Optie 2: ooit je Jeep willen verkopen met reclame van f-one gaat moeilijk worden...twijfel twijfel...  Als je m gelijk wil verkopen dan zou ik het niet doen. Als je m voorlopig houdt dan zou ik het zeker doen.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Alleen als Mark, Vinnie en Leon samen gaan omkleden dan zou dit het geval kunnen zijn....  Als Jeroen ook nog van de partij is dan gaat het een zekerheidje worden...  Hoe is het dan met Jacq en kiten?  Ik ben erachter gekomen, dat het omkleden zonder hun stuk sneller gaat en er dus meer tijd over is om te kiten. Waarom heb je mij dit nooit eerder verteld?
|
|
|
Jeromez

|
Alleen als Mark, Vinnie en Leon samen gaan omkleden dan zou dit het geval kunnen zijn....  Als Jeroen ook nog van de partij is dan gaat het een zekerheidje worden...  Hoe is het dan met Jacq en kiten?  Ik ben erachter gekomen, dat het omkleden zonder hun stuk sneller gaat en er dus meer tijd over is om te kiten. Waarom heb je mij dit nooit eerder verteld? Als we straks met z'n vijfen in dat hokkie staan komt er van kiten weinig meer denk ik.  Ik ben een keer Mick tegengekomen onder de douche bij Airtime en dat was behoorlijk schrikken  En dan nog die nieuwe bar erbij zijn we dronken voordat we in het water liggen. 
|
|
|
Micky

|
Oh ja, het aanhangertje is 150x90 cm dus we hebben nog een propper nodig.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ziet er goed uit! Daar past Leon makkelijk in  das de vraag...... 
|
|
|
Micky

|
Nice pic, Leon....  Morgenmiddag zware buien met windstoten en onweer. Als ik ga dan is het om een uur of 9 naar Katwijk. Daarna weer snel naar Zevenhuizen en verder pielen aan het project... 
|
|
|
|
pimpoldi

|
onweer///??/ er komt middag een front met buitjes over vanuit het ZW en daarna is het clean als het goed is ... hopen!
|
|
|