|
jurrr

|
voor aan je chickenloop 
|
|
|
|
Arnie26736

|
Hij bedoelt denk k donkey dick
|
|
|
Maurits

|
Jah denk ook een donkey dick. Nog nooit gehoord van een chickenfinger.
|
|
|
|
|
wel leuk gedacht, chickenloop - chickenfinger
|
|
|
stefkiter

|
dat teutje dat aan je chicken loop zit...
|
|
|
|
krullebol

|
Vriend van me heeft met een stuk benzineslang en drie tyrips eentje gemaakt... Schijnt goed te blijven zitten
|
|
|
rikdekker

|
ja klasse he krullebol?
werk trouwens heel goed, gewoon ff stukje benzineslang met 3 tyripjes vastgemaakt en t werkt perfect!
|
|
|
Tom Kite

|
Ik heb voor 5 euro ofzo een naish tickler besteld, werkt perfect Deze moet rond je spreader bar, maar werkt zelfde als een chickenbone, donkey dick of hoe je het dan ook wilt noemen
|
|
|
|
jurrr

|
hahahaha daan wat ben je toch weer grappig 
|
|
|
Morres

|
chickenbone toch?  chickentail kan ook iig, allemaal namen voor
|
|
|
jurrr

|
chickenbone, tickler weet ik veel hoe je die dingen noemt het is zo'n ding die je aan je chickenloop vast hebt en dat je hem dan door je trapeze heen doet...
|
|
|
daanbanaan

|
ghehehe nee maar zon tickler van naish is idd een mooie oplossing
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
Vriend van me heeft met een stuk benzineslang en drie tyrips eentje gemaakt... Schijnt goed te blijven zitten bij mijn beziene station stonden ze me heel raar aantekijken toen ik met 'n mes aan kwam zetten!!!
|
|
|
Kevin

|
Vriend van me heeft met een stuk benzineslang en drie tyrips eentje gemaakt... Schijnt goed te blijven zitten bij mijn beziene station stonden ze me heel raar aantekijken toen ik met 'n mes aan kwam zetten!!! Denk niet dat dat om dat mes ging maar om jouw  ik zou ook raar kijken als ik jouw aan zie komen lopen  (sorry was beetje inkoppertje) ontopic: Wat je ook kan doen is van een oud windsurf zij dat trapze ding er afhalen (waar je inhaakt om aan je zeil vast te zitten) die weer doormidden knippen of zo en dan aan je trapze haak vast zetten en voila heb je weer een Donkey-Dick
|
|
|
jurrr

|
kan ook eigenlijk heb je heel veel manieren om er 1 te maken 
|
|
|
rikdekker

|
ik noemde t geen donkey dick. maar monkey dick  leek mij logischer  maargoed, easy zelf te maken
|
|
|
Merc
Gast
|
Zelf maken kan maar ze kosten niet zo heel veel in de shop.
|
|
|
rikdekker

|
maar dan moet je wel eerst naar de shop toe..of je laat t opsturen..kost allemaal geld, en nu kan je het maken wanneer het je zelf uitkomt.. maargoed..aangezien het kiten vandaag toch niet echt wat wordt.. 
|
|
|
|