|
|
Kondor 11
|
Een string is een nolflos int earemuus
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Vroeger toen het gras nog groen was, en de sex nog vies was. Vroeger toen het bier nog in houten kratjes zat, en je moest drinken om de haard te stoken. Vroeger toen een veter nog in je schoen zat, en niet in je reed. Vroeger toen de mist nog zo dik was, dat je je fiets er tegen aan kon zetten
|
|
|
Silver Surfer
|
Remember there’s a big difference between kneeling down and bending over…
|
|
|
Mark-Fizzer
|
hahaha dat ouwe topic maar weer ff opgesnorkeld zie ik
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Toen pissen plassen werd, is het gezeik begonnen
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
lekker oud: Life is short, ride a board find your spot on earth and ride it Go big or go home Etc......
|
|
|
martijn
|
wanneer gaat de wind aan? sorry voor mijn prachtige rijm versje , maar wie is het er niet mee eens ?
|
|
|
Morres
|
Met mn kite in de lucht en mn board op een plas, voel ik me helemaal in mn sas.
zo hey, die was gay!(rijmt ook!)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja die is echt faggy hoor Morres. Kijk maar uit, voor je het weet belt ene M uit Z
|
|
|
|
Morres
|
micky ?
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Wel Micky, geen Zaandam Maar het duurt niet lang voordat hij hier woont hahahaha We gaan HOKKENNNNNNNNNN whahahahaha
|
|
|
Micky
|
Wel Micky, geen Zaandam Maar het duurt niet lang voordat hij hier woont hahahaha We gaan HOKKENNNNNNNNNN whahahahaha Yep!! Ik ga boven wonen en Markie krijgt zijn plekje in de garage. Is anders echt niet te doen met die "luchten" die uit dat uitgelubberde kringspiertje komen.... Kussie...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Lekker genuanceerd weer lieverd...
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Whaha maaruh serineus?? dan wordt het helemaal een ramp als micky dan gaat kiten krijg je marlk erbij en andersom
|
|
|
Micky
|
Whaha maaruh serineus?? dan wordt het helemaal een ramp als micky dan gaat kiten krijg je marlk erbij en andersom Wij oefenen regelmatig samen en tot nu toe ging het bijna altijd goed... Ik spring over Markie heen en als Mark springt dan moet ik gewoon ff bukken... maar ook dat ben ik inmiddels gewend dus dat gaat ook steeds beter. We moeten alleen nog even kijken of het in gemeenschap van goederen gaat worden.. Wie wil er nou Best kites in zijn huwelijk hebben...
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Whaha als ik jou was zou ik je poot stijf houden (en alleen je poot hé) en markie alleen toe laten zonder Best.. maaruh mag leon ook mee, of zit die in het standaard pakket?
|
|
|
slingshot-slet
|
valentijn is geldtrekkerij youtube vangt ook boeven vallen moet je leren het leven is vallen en opstaan trouwen is je miljonairsschap vergooien.
|
|
|
TMK
|
Wie zn gat brand, moet gaan kitesurfen
|
|
|
thomasr
|
laat men de string niet tijdig zakken, dan zal men in twee helften kakken!
|
|
|
martijn
|
whaha, Thomas waar haal je nou weer vandaan
|
|
|