Woutertje
|
Dit moet k van Lisa zegge: het is niet waarrrr
|
|
|
Woutertje
|
we zijn aan t neuke, niet bipsen das beetje gay man. Je bent echt beetje apart Maarten
|
|
|
D.D
|
Hahahahahahahhahahahahahahhaahhahahahaa hahahahahhahahahahahahahhahaaaaaaaa wouter heeft echt teveel gedronke hij krijgt hem niet eens mee romhoog voor lisa.. het lukt ze nu niet eens meer.. lisa is teleurgesteld.. oww sorry mense meot gana lisa roept me laatuuuuuurrrrrrrr kusje kusje kusje kusje kusje kusje ik hou van iedereen van kitehigh(L)
|
|
|
|
Lex
|
(grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Woutertje
|
Welk standje ? 678979
|
|
|
kitestertje
|
dit was allemaal maar onzin vn een dronken maarten want die was ver weg na ze 2de biertje
|
|
|
Reijer
|
de jeugd van tegenwoordig kan ook niet meer tegen een beetje drank hahahahhahahahahahaa
|
|
|
kitertjuh
|
zo ken ik er wel meerdere die er niet tegen kunnen:P
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
maar kitestertje... dronken mensen vertellen meestal de waarheid toch?
|
|
|
kitestertje
|
maar kitestertje... dronken mensen vertellen meestal de waarheid toch? eehm jah maar deze keer niet
|
|
|
|
D.D
|
Dat is niet waar ze waren zelf allemaal de weg kwijt na 5 biertjes
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
wel waar niet waar wel waar niet waar maarten... pak volgende keer gewoon je foto of video camera of webcam of telefoon ofzo? iets waar je ze mee kunt opnemen, dan kun je t bewijzen
|
|
|
woetie1989
Gast
|
wel waar niet waar wel waar niet waar maarten... pak volgende keer gewoon je foto of video camera of webcam of telefoon ofzo? iets waar je ze mee kunt opnemen, dan kun je t bewijzen Vind het toch wel een enge gedachte dat jij daar bewijs van wilt (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Woutertje
|
En k wilde ff zegge, dat t allemaal gelul is behalve het verhaal dat Maarten de weg kwijt was na 2 biertjes
|
|
|
jurrr
|
hahaha er zijn der maar 69 Welk standje ? 678979
|
|
|
Arnie26736
|
hahaha er zijn der maar 69 Welk standje ? 678979 Het wordt tijd dat je de kamasoetra gaat bestuderen
|
|
|
D.D
|
Hahahahaha wat een kansloos topic.. En mensen, de masterpro heeft de hp aan de brug op film Hij komt binnekort (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Wen-D
|
dit is net een nijntje verhaal... gaat nergens over! whaha
|
|
|
TtHoM@s.
Gast
|
En mensen, de masterpro heeft de hp aan de brug op film Hij komt binnekort (grinnik_kitesmiley) jaa want je heb wat goed te maken hiero want die vorige kan echt niet hoor (tong_kitesmiley)
|
|
|
Woutertje
|
Ik heb het filmpje gepost hoor maarten (grinnik_kitesmiley). En dit is idd een kansloos topic, verzonne door een kansloze (dronke (sealedlips_kitesmiley)) jonge...(maarten.. )
|
|
|
D.D
|
Ik heb het filmpje gepost hoor maarten (grinnik_kitesmiley). En dit is idd een kansloos topic, verzonne door een kansloze (dronke (sealedlips_kitesmiley)) jonge...(wouter.. ) Je was zelf dronke sukkol! lisa zij dat je niet eens meer goed stil kon zitten zonder te wiebelen!
|
|
|