Guus91
|
ziet er echt top uit hopen dat hij ook lekker vaart
|
|
|
Joosdo
|
Ho is! Zelf wel wat vliegers en matrassen in elkaar gezet, maar dit is nog weer andere koek. Ziet er echt op uit Waar haal je bijvoorbeeld je materiaal vandaan? En ik heb ook wel eens op dat zeroprestige.org zitten kijken, maar de meeste dingen zagen er wel heel zelfbouw uit. Maar dit niet, ben heel benieuwd naar testverhalen en vluchtfoto's. Keep us informed zou ik zeggen. Mzzl Joost
|
|
|
Kevin
|
Top man ziet er beter uit dan die knipsels van Wimt dus Respect ben beniewd naar Test vlucht verslag en meer foto's ! mzzl Kevin (oja je kan de foto;s ook op Kiteshare.nl zetten dan kan je ze in dit topic plaatsen!)
|
|
|
Arnie26736
|
Zo tering ee, wel veel werk hoor, respect
|
|
|
Petteflat
|
Dude respect! Ben benieuwd.
|
|
|
Superstar
Gast
|
knap gedaan hoor!
|
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Ziet er inderdaad netjes uit. Kleurcombinatie en stikselkleur had ik anders gekozen maar over smaak valt niet te twisten...
Maar dat je zoveel tijd en energie erin steekt en kunt steken begrijp ik niet. Ik maak momenteel zoveel vaar en vlieguren dat er nog twee kites op reparatie liggen te wachten (shame_kitesmiley)
Wat zijn de geschatte materiaalkosten ? En wat voor een naaimachine gebruik je ?
En hoe ziet je bridle eruit ?
|
|
|
Tom Kite
|
Wow, echt knap hoor Benieuwd hoe hij vliegt
|
|
|
FrankP
|
Wat een project, geweldig, complimenten.
|
|
|
wouterb
|
Ik ben na de speedwings en El Hemra(stuntkites 3) en een C-quad poging opgehouden. respect hirevoor. hoop dat ie een beetje van de grond komt. keep us informed.
|
|
|
Lex
|
Wwwooooowww respect man! Ziet er TOP uit
|
|
|
Elevation
|
al mee gevaren, waarop gebaseerd ?? ziet er goed uit.. ook een zelfbouw barretje ??
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Knap werk! Ben benieuwd hoe die vliegt! Plus..beetje respect voor andere zelfbouwers graag; we freubelen allemaal op onze eigen manier! En meer nog, delen dit op dit forum ook op ieder onze eigen manier; probeer hier begrip voor te hebben, guys.
|
|
|
wouterb
|
..... Plus..beetje respect voor andere zelfbouwers graag; we freubelen allemaal op onze eigen manier! En meer nog, delen dit op dit forum ook op ieder onze eigen manier; probeer hier begrip voor te hebben, guys.
????
|
|
|
Jolien.
|
knap hoor!! mooi werk =)
|
|
|
|
Wimt
|
Respect Aram, heb geprobeerd ook met Flysurfers Extacy`s namaken, lukt niet, ben ik veel te onnauwkeurig voor. Maaar respecteer ook mijn omgenaaide hoekje, zie mijn site en video`s.
Groeten, Wim
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
eigen kite gebouwd goed gedaan
|
|
|
Joosdo
|
Nog twee tubes nodig? k'heb nog een airblast 13,6 (zeven struts) liggen, allemaal lekvrij, dus mocht je nog wat nodig hebben?
even pb en dan komt het wel jouw kant op.
Mzzl Joost
|
|
|
Dylan
Geen avatar
|
Ziet er ergg goed uit!!
Wij willen foto's "in flight" !!!
|
|
|
Lord of the Boards
|
Dat ziet er echt goed uit! Respect. Ik ben echt benieuwd hoe het gaat vliegen. Heb je hem helemaal zelf ontworpen of heb je een bestaande kite gecopieerd?
Het ziet er in ieder geval uit alsof het niet je eerste is.
|
|
|
oz
|
Hey man! leuk je gesproken te hebben op de Boot. Top prestatie geleverd...ben benieuwd of ie aan de verwachtingen voldoet. Greetz, OZ.
|
|
|