Kevin
|
Ik vind het er niet zo lekker uit zien maar oke ieder zijn smaak
|
|
|
|
reinout
|
wat moet het zijn?
|
|
|
rikdekker
|
volgends mij is die vis dood ofzo (geschokt_kitesmiley)
haha..vis is lekkerrr!
|
|
|
Emma
|
hm tjah... ik vind die vis die daar zo in drijft een beetje apart....
|
|
|
Coen2000
|
vis vis? zag niet eens een vis totdat ik HEEL goed keek, wahha zo lekker ziet het er idd ook weer niet uit :S
|
|
|
Micky
|
Lijkt een beetje op Dourade(zeebrasem) in een tomatenprutje.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Coen2000
|
pietza gaat er ook in
|
|
|
Lex
|
Ik zag heel die vis niet bah (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Silver Surfer
|
Hé geinig, hij knipoogt naar me! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Kondor 11
|
Was heerlijke dorade gestoofd in zongedroogde tomaten, venkel , olijfolie, uien, chillies paprika, aardappel en gekruid met rozemarijn, tijm, koreander, basillicum, knoflook en gember Wat ze er nog meer in heeft gedaan weet ik niet.
|
|
|
Maurits
|
lol, zaf pas later dat het om een vis schotel ging, hahahah.
|
|
|
~Dirk~
|
Wat ben ik toch een gelukkig man. De liefde van de man wordt gevoed door het eten van de vrouw Heb jij je vrouw opgegeten?
|
|
|
Coen2000
|
Was heerlijke dorade gestoofd in zongedroogde tomaten, venkel , olijfolie, uien, chillies paprika, aardappel en gekruid met rozemarijn, tijm, koreander, basillicum, knoflook en gember Wat ze er nog meer in heeft gedaan weet ik niet.
cursusje Gordon Ramsey?? Less is more!...die gast zou je vriendin vermoorden als hij wist wat ze er allemaal in gooide , wahhaha
|
|
|
|
robin..
|
ziet er lekker uit alleen die vis lijkt wel rauw
(aan de ogen te zien niet)
|
|
|
e_surf
|
Opeten, uitkotsen in braadpan, beetje melk erbij, boter in de pan. Opbakken, laten afkoelen, tussen je brood smeren en morgen mee naar je werk of school.
Heeeeeerlijk...........
|
|
|
mightymike
|
ik zou effe kook lessen overwegen
|
|
|
Kondor 11
|
Nou das niet nodig, Mijn vrindin kan heerlijk koken en menig kok zou nog wat van haar kunst kunnen leren. Oke de foto komt niet echt lekker uit maar lekker was het zeker en gaar?? het vlees viel zo van de graat.
|
|
|
Kondor 11
|
Hier dan een heerlijke Paella van vorige week...
|
|
|
plaaggeest
|
dat zal wel een heel leuk avondje geweest met je vrouw! wijn is overvloed...
|
|
|
Kondor 11
|
Altijd lekker toch wel een paar flessen per week. Is goed voor je bloed, dunner stroomt sneller bepaalde plaatsen in
|
|
|