Sjemmel
|
Gaaf! Hier in Zutphen staan de uiterwaarden ook bijna hoog genoeg
|
|
|
Micky
|
Wel een ok promo filmpje Jammer dat weer het gevaar benadrukt wordt en het filmpje eindigd met een plons... : en niet met een mooie jump....
|
|
|
Luko
|
zo dacht ik er ook over
|
|
|
TheMaster
Geen avatar
|
Wees blij dat men benadrukt dat er een gevaar aan de sport verbonden is maar dat men er goed mee om kan gaan dmv safety-systems en dat wordt hier wel benadrukt.
|
|
|
zarda
|
Vet filmpje, diegene die met zijn vegas 07 in de problemen kwam was mijn kitesurf instructeur.
|
|
|
Steve @ pbr
Gast
|
Haha, Ruben! You go girl!
|
|
|
|
flyaway
Geen avatar
|
diegene die met zijn vegas 07 in de problemen kwam was ook mijn kite instucteur. Grappig . goeie gast trouwens. later!!
|
|
|
Hessel
|
Heeey, die gast met zn vegas was ook mijn instructeur, op het vinea kamp bij kitemobile: Ruben!!!
|
|
|
|
|
Emma
|
oew... Kitesurfen op tv oost, ook wel het laatste wat ik zou verwachten, maar wel altijd cool he
|
|
|
tom_beul
Gast
|
diegene die met zijn vegas 07 in de problemen kwam was ook mijn kite instucteur. Grappig . goeie gast trouwens. later!!
Ruben Versluis, komt nu net uit Spanje ... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Idefixe
|
Gewoon een errug goed stukje Deze jongens laten door de beelden en het commentaar zien dat er goed wordt nagedacht over de veiligheid! Klasse. Natuurlijk kan het allemaal een stuk extremer maar als je in je achterhoofd houdt dat 95% van de mensen die deze opname zien geen enkele sjoege van het kitesurfen hebben en dit filmpje als totale leek bekijken is dit gewoon een goede zaak!!!!!! Dit is DE manier om het kitesurfen bij een breder publiek op een goede manier te promoten. Klasse
|
|
|
krullebol
|
Goed filmpje:D Zijn aardige gasten
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Goed filmpje ,Echte bikkels ..ik zag een kiter in het filmpje die nog met een wetsuite met korte mouwen vaarde,Lijkt mij toch een beetje fris ...
|
|
|
|
DaPiedro
|
Ziet er goed uit jongens!! Jammer dat het water na een paar weekjes weer weg zal zijn... (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Coen2000
|
waahhaah ik lachde me kapot, wat heeft dat mens van die voice over een niks accent zeg en die gast interv. - jij hebt pech, wat is er gebeurd? surfer- ja..mn safety was gedraaid...en als hij dan loopt, een rondje draait dus....dan gaat ie draaien.. ( GOH) wahhahahaha..ook, de beste van nederland?..zo veel goeds niet gezien anders en wat is dat voor papa figuur dat praat over z'n jongens ?
|
|
|
fransie
|
klomk goed alleen het beeld dee het niet bij mij zonde!
|
|
|
krullebol
|
waahhaah ik lachde me kapot, wat heeft dat mens van die voice over een niks accent zeg en die gast interv. - jij hebt pech, wat is er gebeurd? surfer- ja..mn safety was gedraaid...en als hij dan loopt, een rondje draait dus....dan gaat ie draaien.. ( GOH) wahhahahaha..ook, de beste van nederland?..zo veel goeds niet gezien anders en wat is dat voor papa figuur dat praat over z'n jongens ? Volgens mij is dat de eigenaar van de surfwinkel in Zwartsluis...
|
|
|
robert1985
Gast
|
wat is dat voor papa figuur dat praat over z'n jongens ?
Reinier! Alias The REAL Sluiwachter (oftewel de man die voor de koffie zorgt)
|
|
|
Coen2000
|
lachhuuh, kite die zelf ook nog?
|
|
|
Hotze
Geen avatar
|
Jooooooo, De sluiswachter(Reinier) kan zelf zeker een potje kiten, hij heeft het die jongens in het stukje praktisch allemaal geleerd!!
|
|
|