margrietje

|
tijd van de toetswekenk gelukkig al voorbij maar ik heb om de 4 weken n tentamen en soms 2 vakken tegelijk maar gelukkig meestal niet!
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
whaha ik over 2 weken...ook geen zin  nja wat je dan maar doen zijn twee dingen: kitehigh.nl en kituh !! 
|
|
|
kitestertje

|
k moet voor morgen nog 5 hoofdstukken economie, maar ik kan me dr egt niet toe aanzetten gewoon 
|
|
|
|
edwin88

|
hahahaha, had ze deze week, maar door de wind niet echt wat van terecht gekomen (tong_kitesmiley)
|
|
|
robin..

|
geen toets week gelukkig maar wel een proefwerk economie morgen
|
|
|
Vinni

|
over 2 weken ofzo weer 
|
|
|
jeroen90

|
mijn toetsweek begint de 29ste dus nog genog tijd om te leren:P maarja dat lukt nooit
|
|
|
Lex

|
haha ik heb twee toetsdagen en ik heb al braaf geleerd, even mijn 1,8 voor economie proberen op te halen 
|
|
|
Patrick..!

|
Wahaha lex.. Gaat lekker met jou.. Van wie heb jij economie dan..? Ikke van Mvr Stam en heb de beste cijfertjes van Havo 3 en Vwo 3 :  .. Maar ik leer nooit, dus ik snap het niet echt.. (tong_kitesmiley) Gewoon beetje slijmen bij haar en complimentjes geven helpt volgensmij wel (tong_kitesmiley)
|
|
|
Coen2000

|
ik heb volgende week ook 7 tentamens  herkansingen wel te verstaan :S lekker leren, Recht is een bitch!
|
|
|
margrietje

|
immunologie sucs... maar wel vet interessant!
|
|
|
reinout

|
heb ook toetsweek en ook nog examen toetsen nikszooi
|
|
|
roelvdgun

|
k heb ook toetsweek, morge nederlands verneuke en natuurkunde hopelijk weer een 9 hale (A) heb vrijdag gewoon vrij! en maar 6 toetse totaal (A)
|
|
|
Emma

|
Ik heb ook toetsweek... vanaf vrijdag, had toen wiskunde, ging echt slecht!, maar het ging bij iedereen slecht, dus mss valt het wel mee. Vandaag bio en dat ging echt goed =D... morgen duits en anw....bah. @roelieknoelie: waarom heb jij maar 6 toetsen????ik heb er 10 
|
|
|
D.D

|
Ik heb het gelukkig niet in de 3e, alleen in de laatste periode  Als je een gekke lerares hebt, moet je gewoon een mooie string aan dr geve  Deed een jongen uit me klas die die van sinterklaas had gekregen, en daardoor werd hij minder streng beoordeeld op een paar toetsen  En ze zij tege me, als je een mooie bh kan vinden die erbij past en je geeft die dan beoordeel ik je ook minder streng  ( zelfde school als Lex, maar dan een andere locatie)  (tong_kitesmiley)
|
|
|
arjanschip

|
Ik heb ook toetsweek. MOrgen vrij donderdag 1 simpele toets vrijdag vrij 
|
|
|
Jolien.

|
ik ook toetsweek.. fijn allemaal toetsen die meetellen voor me examen.. WOEHOEE =) vandaag aardrijkskunde, was goed te doen xD morgen ANW, kijken wat ik daar van ga bakken
|
|
|
Joris

|
tentamenweek  ik ben echt niet goed bezig jongens....
|
|
|
jurrr

|
haha aheb ik ff geluk ik heb pas helemaal aan het eind van me school jaar de laatste week  dus hoef nog niet te leren (tong_kitesmiley)
|
|
|
roelvdgun

|
@ emma, doe maar havo examejaar (A) vandaag nederlands heeel hard verziekt  maarja k ga maar weer fftjes leren, vanaaf ff werken en morge lekker chille, mischien nog fftjes flyboarden als t weer mee zit! (denk t helaas niet  ...) maarja iedereen nog suc6!
|
|
|
Emma

|
Bah... ik net 'lekker' duits leren, doet wrts het opeens niet goed meer  dan toch maar old fashioned stlyle leren
|
|
|
Woutertje

|
Ik hoef gelukkig morge alleen nog maar Nederlands en dan ben ik er weer voor een tijdje vanaf Jij hebt nog lkkr wat daagjes te gaan he lisa (grinnik_kitesmiley) Suc6 nog aan iedereen 
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Ik heb dat gelukkig nooit meer. (grinnik_kitesmiley)
Alleen als ik ooit nog examen ga doen...
|
|
|