Had dan ook naar vrouwenpolder gekomen, ik heb daar lekker me warootje uitgelaten tussen de windsurfers. Toffe gasten, pakken je kite gewoon aan als je het vraagt Moet ook kunnen als locals onder elkaar.
Slufter met hoogwater is altijd een mega klotsbak terwijl bij de bdam het juist lekker wordt als t springtij is. En wil je voortaan wat hoger sringen Arno, spring je tenminstte over me heen ipv een bijna aanvaring.
@Andre, was jij t nou met die bruine Raven2 die Rory's board gevonden had?
ik had een upwinder gemaakt, naar de andere kant van de dam. raakt daar me board kwijt in de golven. Zag hem nergens meer. Stroomde best flink over die plaat. Waar kwam je hem tegen?
Zeg Eva, inderdaad........ chocomel is voor kinderen. Chocomel met rum is voor de echte mannen die als laatste van het water komen als iedereen al bij moeder de vrouw zit.
Hey Roy, ergens ter hoogte van de strandtent kwam ik je board tegen. Helemaal alleen en verlaten........ niet meer doen hoor vond het zo zielig voor hem. Beetje toegesproken in het koude water dat alles goed zou komen.
wil niet veel zeggen maar het was echt RETE vlak op slufter... Waagde t niet om met 30 tot 36 knp (volgens actuele waterdata) alleen het water op te gaan. En dan nog een stuk rijden naar brouwersdam...