Kitespullen mee met Iberia

kolibripeter

Geen avatar

Januari 22, 2007, 01:32:55
edit2Rapporteer  
Beste Kiters,

Ik denk eraan om deze zomer met Iberia naar El Medano (Tenerife) te gaan. Nu rekent Iberia voor kitespullen een heel hoog tarief (+/- 300 euro, heb ze gebeld). Iberia is verder echter verreweg het goedkoopst!  Ik denk eraan om de spullen in een koffer te stoppen en de kiteboards mee te nemen in een tas of id. Heeft er iemand ervaring hiermee / tips? Graag jullie reactie!

Groet,

Peter.
Geen

Antwoord #1 Januari 22, 2007, 02:31:13
edit2Rapporteer  
heey,
heb je goed gekeken naar de maximale lengte??
ik vlieg komende zomer naar mexico met arke fly
en ik hoef niks te betalen mits ik onder de 160 cm blijf en mag max. 25kg meenemen,
maar zodra ik boven een van de twee zit betaal ik 120 euro voor een enkeltje,
ik heb een ammo box van 150cm dus dat moet goedkomen,
maar 300 euro is inderdaad wel heel erg veel jah :s
latrz...

Rich

Antwoord #2 Januari 22, 2007, 04:53:24
edit2Rapporteer  
Klopt Iberia is heel duur, ben een keer van Tenerife naar Lissabon gevlogen en moest toen ook 320 euro voor mijn boardbag betalen!!

Waarom vlieg je niet gewoon met Transavia of Arkefly? Betaal je 60 of 80 euro voor je board en ongeveer 350 euro voor een ticket. via Belgie kan je ook vaak goedkoper vliegen, 11 februari ga ik naar Tenerife en heb 150 euro voor een retourtje betaald inclusief tax.
Buster

Antwoord #3 Januari 22, 2007, 15:43:00
edit2Rapporteer  
Heb ook met iberia gevogen, gezegd dat die grote tas fishing-gear was, nix betaald...
jurrr

Antwoord #4 Januari 22, 2007, 21:33:59
edit2Rapporteer  
mijn moeder vliegt bij transavia  loser
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.