Molliebolliie
Gast
|
Klote gast!!! Zal voortaan niet meer bij je in de auto komen zitten als het regent, breek schijnbaar ongeluk ...
Wel balen van zown tof bakkie. Hopelijk kan het nog gefixed worden
|
|
|
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
|
Dat is idd niet al te Best,
Maar je bent toch in je recht dus het komt wel goed
|
|
|
rikdekker

|
stage gelopen bij schadebedrijf, 7 weken..ga er idd maar van uit dat ie totallloss wordt verklaard... want je hebt de hele shit ontzet.
klote voor je, ookal mag ik die crxjes niet:P
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
Als ik die stikker zie zou ik er ook op rijden.  Nee, het komt dus niet goed, ik zie dingen als uitlaatjes, spoilers, etc. die de auto niet meer waard maken. De marktwaarde van dat ding is 500 euro. Terwijl hij voor Mark meer waard is. Je krijgt dus gewoon de dagwaarde vergoed, waar je dus geen ruk mee kan. Balen man 
|
|
|
rikdekker

|
dagwaarde + auto he, beetje spul losverkopen werkt altijd. als jemaar ruimte hebt om t ding neer te zetten..en alstie nog rijdbaar is, zijn er waarschijnlijk wel mensen die zoiets voor t circuit kunne gebruiken..heb ik ze ook zien rijden..maarja..
|
|
|
Vinni

|
Dan je niet blij nee (huilen_kitesmiley) 
|
|
|
Tom Kite

|
Tjah ik denk ook dat die gast / vrouw cabrinha gewoon niet zo mag  wel niks voor je man 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Was net bij het autoschade bedrijf, en die had er ook een hard hoofd in. Word waarschijnlijk Total loss verklaard. Hij was aanschafwaarde 2000, en zelf ongeveer 2000 aan verspijkerd. Ik mag blij zijn als ik er 500 voor krijg.... Ik reed wel in de baas zijn tijd, dus misschien kan ik daar nog wat mee...
@jeroen: Het is jouw schuld indd ;-))))
|
|
|
Mark-Fizzer

|
De bestuurder van de andere auto kite zelf met Naish... Is wel heel verdacht ja. whahahaha Neej hoor geen kitesurfer deze keer...
|
|
|
Tom Kite

|
Het was een windsurfer ! 
|
|
|
jurrr

|
nou mark je heb wel pech zeg eerst je waroo flink uitgescheurd en nu dit (huilen_kitesmiley)
|
|
|
D.D

|
Balen man, maar dit krijg je toch wel vergoed van de verzekering?
|
|
|
Mark-Fizzer

|
ja het zit ff niet mee allemaal...
|
|
|
Kondor 11

|
Gewoon ff de dealer opbellen misschien is het een broer van Best en krijg je een nieuwe 2007  Nee, zonde van je skelter balen man zijn leuke bakkies
|
|
|
larssmits
Gast
|
komt er nu zoiets?  ik zal dan niet achteropknalle als ik je zie 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Nieuwe Crx... hmm Zou niet gek zijn. Maar mag het dan ook de nieuwe Jaguar zijn????
@Warood, al wat gehoord van je kite?
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Hey dat is die Best bus. Wahahah
|
|
|
plaaggeest

|
nou een best bus hoef ik al helemaal! Voor je het weet klappen je banden..
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
kolere gast... Dan moet je maar een dikke bus kopen..al je sit er in en karren maar  ennuh mag ik die sticker hebben
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Haha, ja mooi hè. Is wel typerend. Cabrinha blijft overeind...
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
ja...misschien kan je de foto doorsturen naar cabrinha en zeggen dat je auto total loss is door die sticker en dat je nu een nieuwe auto eist 
|
|
|
Lex

|
Balen man , zo'n auto wilde ik vroeger altijd  . En dan vooral met van die flinke dubbele uitlaten zoals jij ze hebt.... (cry_kitesmiley)
|
|
|
rikdekker

|
@ lex, en dan net als vele mede crx rijders tegen een boom eindigen :  haha nee jammer dat ie overleden is..koop gewoon een hele grote ouwe mercedes bus..als ze daar achterop knalle ..tja..hebbe ze alleen zichzelf er mee! haha.. sterkte man  
|
|
|
Micky

|
tjeemig markie, het zit jou ook niet mee hé! Heb nog een polo jeton coupé in de aanbieding uit 1623. Misschien kan je die uitlaten nog over zetten... (tong_kitesmiley) Nee man, klote voor je. Had zelf ook weer shit met mijn bakkie. Radiateur kaduuk en een mijn choke was kapot. Klote Amerikaan......835 pleurie's weg. Had ik toch een mooie kite voor kunnen kopen. (cry_kitesmiley)
|
|
|