Egypte

GlennVegas
Gast
Januari 24, 2007, 19:17:14
edit2Rapporteer  
Hallo,

eerste vraag... is het in Juli / Aug nog uit te houden in Egypte???

Tweede vraag... wat is beter Tunesie of Egypte???

Derde vraag... maakt het uit waar je in Egypte zit??? want ik las al dat buskaarten voor een week goedkoop zijn... dus ik mag aannemen dat het niks uit maakt waar je je hotel neemt in egypte?? mensen nog specifieke voorkeuren voor een plaats?? zowel voor egypte als tunesie?

Laatste vraag... als je nou een mooie vriendin mee neemt.. kun je haar dan wel alleen op het strand laten zitten voor een half uur??? of moet ik dan telkens met een kiteloop kungfu een egyptenaar aanvliegen??

ik hoop dat er een gul iemand is die deze vragen netjes beantwoord  ThumpsUp

Dank je vrienden!!

groeten Glenn
SjaarD

Berichten: 143
Antwoord #1 Januari 24, 2007, 19:21:46
edit2Rapporteer  
egypte is warm maar wel te houden, je vriendin zal het wel warm hebben op t strand. El Gouna is helemaal niet crimineel ofzo, dus die vriendin kan makkelijk mee. Volgens mij is egypte beter dan tunesie, maar ben nog nooit in tunesie geweest. buskaartje is inderdaad heeel goedkoop voor een week dus je kunt alle hotels pakken. hurghada is minder vind ik, wel leuk als je niet alleen kite, daar is dus meer te doen. El Gouna is heel rustig, alleen leuk om te kiten, half uur vanaf hurghada.
Dylan

Geen avatar

Berichten: 83
Antwoord #2 Januari 24, 2007, 21:15:35
edit2Rapporteer  
Laatste vraag... als je nou een mooie vriendin mee neemt.. kun je haar dan wel alleen op het strand laten zitten voor een half uur???

Mijn vriendin vroeg zich ook af of ze wel veilig was op het strand als ik op het water ben. Naja veilig, dat ze iig niet lastig gevallen wordt
boem
Gast
Antwoord #3 Januari 24, 2007, 21:18:24
edit2Rapporteer  
El_gouna en Hurghada is allebij werelds!!
ben net terug
GlennVegas
Gast
Antwoord #4 Januari 25, 2007, 01:50:27
edit2Rapporteer  
haha nou oke...

ik hoor allemaal wilde verhalen van egyptenaren die vrouwen lastig vallen!!

Mag je in Egypte trouwens overal je kite optrekken waar je maar wilt ??? of echt alleen de kitespots??

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.