iemand praktijkervaring met Cabrinha revolver?

Idefixe

Januari 26, 2007, 02:51:32
edit2Rapporteer  
Gezocht ( zoals de titel al zegt) iemand met PRAKTIJK ervaring met de revolver van cabrinha.
Deze kite zou eventueel m'n Nitro gaan vervangen...........
Flakkee-John

Antwoord #1 Januari 26, 2007, 03:13:34
edit2Rapporteer  
Ik weet nog iemand met een revolver, die kan je zekers meer info geven stuur maar een pm en als beetje mee zit wil hij deze binnen kort ook wegdoen
DaanD

Antwoord #2 Januari 26, 2007, 03:59:12
edit2Rapporteer  
Hey guys I just wanted to drop a note and give you a little info on the Cabrinha Revolver 2006. As you might or might not know I competed on the world tour last year using this great kite. It is a very stable and fast kite. For me the kite loops that the 12m made was the best kite loop kite that I have flown.

The 5 line system works like a charm and if you dial it in on the kite it will make the kite very stable.

The jumping on this kite was great because it is a little more high aspect kite. Which gives you that extra little lift when you send it!!! For learning it is very user friendly because of how well it relaunches out of the water. Anyhow if you have any questions feel free to ask I would be happy to answer questions about this great kite!

Thanks for your time!

International team rider
Damien LeRoy

bron: http://www.xlkites.com/catalog/product_info.php?products_id=175

én

De 9 en de 12 liggen veel te dicht bij mekaar arno

zit hier bij een cabrinha shop in cape town en heb dus de 2006 co2 revolver switchblade en crossbow al uitgebrijd getest en kan je zeggen voor hier heb ik nu een crossbow 12 en 7 en heb al paar sessies overpowerd op de 7 gestaan en dat ding is echt een beest.

bron: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?PHPSESSID=f469a8290c91819a0ab27cd58456a526&topic=13200.msg124912#quickreply

Misschien dat deze persoon er nog wat over kan vertellen?
drifter

Antwoord #3 Januari 26, 2007, 04:35:06
edit2Rapporteer  
Sorry heb geen ervaringen voor je.

Denk wel dat de Revolver een superlekkere kite is. Ik ben ook helemaal weg van de 12 nitro, vooral de lift. Nadeel is alleen dat nitro niet zo lekker gaat in vlagerige wind.
Mijn verwachting is dat de Revolver daar veel beter tegen kan dankzij de 5th line.

Ohja natuurlijk geen Powerlock, dat lijkt me wel saai Smiley
-Cedric-

Antwoord #4 Januari 26, 2007, 05:07:15
edit2Rapporteer  
Ik heb Thomas Coquelet er in augutus 2005 mee zien varen en het zag er een heel powerfulle kite uit. Het waaide best hard en hij voer met een 12 en deed echt vette (en hoge!) moves! Het zag er een heel stabiele kite uit met genoeg depower want de rest van de kites waren allemaal een maat kleiner.
lennertb
Gast
Antwoord #5 Januari 26, 2007, 23:18:32
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik heb zelf de revolver 14, ik vind het een prima kite. De kite heeft een enorme goede low en high end.

Hij springt al vroeg, redelijk hoog en je hebt een enorme hangtime. Voor zo'n log uitziende kite stuurt hij snel, alleen in de kiteloops is hij wat trager. En newskool moves lukken er ook aardig mee.

Het aangeraden om de kite met 5de lijn vliegen, hij heeft een lang profiel en das nogal lastig op hem te herstarten.

Ik denk zeker dat hij je nitro 14 perfect kan vervangen

als je nog vragen hebt, pm me of vraag het gewoon

grtz
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.