Arnie26736

|
Ja juuust, da wordt 2 a 3 dage niet in bad dan maar 
|
|
|
Arnie26736

|
Nog een tip voordat je hem in bad doet, Weeg eerst het boardje, stel dat hij 4 kilo weegt. En dan in bad. Gewicht neemt toe, stel dat hij naar 5 kilo gaat. Dan weet je dat er 1 kilo water in zit. Moet je hem drogen totdat hij weer 4 kilo weegt.
|
|
|
wouterb

|
hier een foto van mijn shape  ik moet alleen de neus nog schuren (tong_kitesmiley)
|
|
|
Arnie26736

|
Waarom dat golfje aan de onderkant ??? Zat zeker oop je vorige skimboard?
|
|
|
Lex

|
Waarom dat golfje aan de onderkant ??? Zat zeker oop je vorige skimboard?
jup, en bij de nobile loopt hij ook toe naar de achterkant, ik heb er daar een golfje ingedaan 
|
|
|
Arnie26736

|
Ja ja , ga je ook van dat schuimrubber erop zetten, of hoe ga je het deck stroef maken ?
|
|
|
wouterb

|
Stroef maken kan ook door zout in je natte epoxy te strooien. uitharden, en dan zout oplossen in water. Let op, dit is erg scherp, dus eerst even schuren tot de gewenste stroefte (?, ofzo)
|
|
|
Arnie26736

|
Wij hebben hem gewoon geverfd en toen gewoon van dat hele fijne zand erop gestrooid 
|
|
|
Arnie26736

|
Lex misschien heb je hier nog wat aan . Is wel de vacuummethode dus waar stapje moeilijker, misschien ga ik het volgende boardje zo proberen te maken (schater_kitesmiley)Als het lukt natuurlijk http://www.xs4all.nl/~ebb/kiteboard/
|
|
|
Morres

|
je kan ook zand in je epoxy strooien, of bubbles, en anders gewoon skatebaord deck kopen ( was in duitsland titus.de heeft er superveel)
|
|
|
Lex

|
ja ik denk dat ik zout of vogelzand door de verf meng.
|
|
|
|
Arnie26736

|
daan wat voor spul hebben wij gebruikt ?
|
|
|
Lex

|
Wij hebben hem gewoon geverfd en toen gewoon van dat hele fijne zand erop gestrooid 
|
|
|
Lex

|
ik denk dat ik die goedkope antislipmat doe
|
|
|
robin..

|
heyy in vind het er wel vet uit zien. heb je al gevaren? zoja hoe was het/
ik had nog wat vragen
wat voor houd heb je gebruikt? en als je het hout gevormd heb kan je dan gewoon die epoxie erop verven/smeren of zijn er nog meer stappen
alvast bedankt
|
|
|
Arnie26736

|
Nee nog niet gevaren, kom alst het goed is van het weekend.
Dit is echt zo niet proffessioneel boardje. Gewoon hout gevormd kwastje erover, vinnetjes erop. leuke stickertjes, en klaar! Dus het goedkoopste van het goedkoopste.
Het volgende boardje gaan we wel met epoxie enz doen
|
|
|
D.D

|
Ziet er leuk uit, mischien dat ik ook is een x een plankje koop en een vorm erin zaag en een bolling erin  Laat effe weten hoe het vaart( en skimboard (tong_kitesmiley)) Hoelang is het board trouwens?( had het effe niet gelezen, maar 1m20 dus. Is het niet wat makkelijker om hem wat groter en breder te make? rond de 135? en heb je er nog lak ofzo overheen gedaan? of gewoon heel lang schuren (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Arnie26736

|
Ziet er leuk uit, mischien dat ik ook is een x een plankje koop en een vorm erin zaag en een bolling erin  Laat effe weten hoe het vaart( en skimboard (tong_kitesmiley)) Hoelang is het board trouwens?( had het effe niet gelezen, maar 1m20 dus. Is het niet wat makkelijker om hem wat groter en breder te make? rond de 135? en heb je er nog lak ofzo overheen gedaan? of gewoon heel lang schuren (hangloose_kitesmiley) Hij is te koop voor 50 euro
|
|
|
robin dsfds
Gast
|
vaart hij wel dan en warom verkoop je hem
|
|
|
Arnie26736

|
Varen doettie wel or , zonder vinnetjes gevaard ging wel chill  en alleen nog niet MET vinnen gevaren  Dus resultaten krijg je te horen Je moet toch beetje geld in het laatje brenge 
|
|
|
robin..

|
heyy ik had nog wat vraagjes
jullie deden het zo
\ GEWICHT / []\____________________/[]
ik zat eerder te denken aan dit
[]\ gewicht []\___________________
want die achterkant kan gewoon plat blijven tog? --- en dan neem je een beetje de vorm van de nobile skim over
ik weet alleen nog niet wat voor hout ik moet hebben en hoe dik dat moet zijn?
En moet er epoxie op of hoeft dat niet
robin
|
|
|
Arnie26736

|
ik zat eerder te denken aan dit
[]\ gewicht []\___________________
Ik denk dat dit ook wel zou werken, ben wel benieuwd ! Het hout moet 1,5 cm zijn ongeveer. Wij hebben niets met expoxie gedaan omdat op het board toch niet zulke grote krachten komen te staan. Want je kan alleen maar kleine sprongetjes maken. Heb je al een idee wat voor slip je gaat maken ? Met een matje of zand op strooien ?
|
|
|
D.D

|
Schuren jullie het board alleen, of doen jullie er ook nog een laag lak ofzoiets overheen?
|
|
|