terrorwally
Gast
|
tsja meer kan je niet doen Willem, ik weet niet wat Vincent eigenlijk verwacht. Bij elke bowkite van elk merk kunnen de bridles kapot gaan.
Daarnaast vind ik het niet echt netjes van Vincent. Aangezien Willem je deze kite helemaal niet geleverd heeft en zijn goede wil toont.
Ik begrijp dat je baalt, maar dit is beter dan niks.
|
|
|
Morres
|
Vincentt wilde wat, en willem probeerde dat, willem heeft toen alternatief geregeld, wat vincentt niet goed genoeg vond
dat is de strekking van het verhaal??
Als dat zo is, dan, applaus voor willem, maar ik snap wel dat vincentt meer verwacht dan vervanging van bridle, gezien zn andere kite ook kapot is gegaan....tis een 'overall' kwaliteitprobleem bij Best lijkt me..
|
|
|
peter thuis
Gast
|
het gebeuren is gewoon mooi opgelost door boardsports. vincent moet niet zo zeuren, shit happens.
|
|
|
Arjen
|
Vincentt wilde wat, en willem probeerde dat, willem heeft toen alternatief geregeld, wat vincentt niet goed genoeg vond
dat is de strekking van het verhaal??
Als dat zo is, dan, applaus voor willem, maar ik snap wel dat vincentt meer verwacht dan vervanging van bridle, gezien zn andere kite ook kapot is gegaan....tis een 'overall' kwaliteitprobleem bij Best lijkt me..
Het is een "overall" probleem van kites met bridles. Heeft niets met het merk Best te maken.
|
|
|
Idefixe
|
Even ter info:
Vincent heeft de 7m in Duitsland gekocht en is met zijn Bridlevraag bij mij gekomen. Omdat hij ook uit Almere komt wilde ik hem wel helpen voor een snelle afhandeling. Ik heb meteen met best kontakt opgenomen en die hebben een nieuwe bridle voor zijn 7m aangeboden. Dit vond Vincent niet voldoende.
Ik heb mijn hulp vervolgens ingetrokken.
Willem Boardsports
In dit geval heb je dus als dealer gewoon netjes gereageerd. Helemaal gezien het feit dat er ergens anders is ingekocht.
|
|
|
terrorwally
Gast
|
Even ter info:
Vincent heeft de 7m in Duitsland gekocht en is met zijn Bridlevraag bij mij gekomen. Omdat hij ook uit Almere komt wilde ik hem wel helpen voor een snelle afhandeling. Ik heb meteen met best kontakt opgenomen en die hebben een nieuwe bridle voor zijn 7m aangeboden. Dit vond Vincent niet voldoende.
Ik heb mijn hulp vervolgens ingetrokken.
Willem Boardsports
In dit geval heb je dus als dealer gewoon netjes gereageerd. Helemaal gezien het feit dat er ergens anders is ingekocht. ja en dat is netjes, dan doen de meeste niet hoor.
|
|
|
big_ben_lair
|
word het niet eens tijd om "best" en "bridle" te bannen op het forum?
ik word persoonlijk zat van die kapotte warroo's maar wat ik nog erger vind zijn die eikels die alleen maar roepen de mijn andere merk gaat nooit kapot! als je niks te zeggen hebt post dan niet!
|
|
|
Arjen
|
ik word persoonlijk zat van die kapotte warroo's maar wat ik nog erger vind zijn die eikels die alleen maar roepen de mijn andere merk gaat nooit kapot! als je niks te zeggen hebt post dan niet!
Helemaal mee eens!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Helemaal mee eens! DUS !!!!! Sluiten dit topic mod's Begin er ook aardig jeuk van te krijgen......
|
|
|
Idefixe
|
De firma Best heeft er indertijd voor gekozen om op het gebied van marketing hoofdzakelijk gebruik te maken van het internet. Mensen krijgen/kregen kortingen en leuke aanbiedingen als ze producten van Best op het internet promoten. Dit promoten van Best ging dan doorgaans door het afzeiken van andere merken. Hierdoor kweek je bij veel mensen een soort van (in mijn ogen terechte ) aversie v.w.b. het merk Best. Het spreekwoord "wie kaatst kan de bal verwachten"gaat in dit geval voor de firma Best duidelijk meetellen............
|
|
|
Kondor 11
|
Is in ieder geval een goede zaak dat er iemand uit naam van Best nu heeft gereageerd! Da's in ieder geval top!
Zeker, en ze kunnen maar beter een HELE goed oplossing komen want word hier beetje gek van... Die heb je nu toch ook gekregen? Waarom het onderste uit de kan, krijg je het deksel op de neus.....
|
|
|
VincentC
|
Even ter informatie: Wat Willem zegt klopt in een notendop, hij bood een nieuwe bridle voor een 7, maar toen ik vroeg wat er dan verder moest gebeuren met bridles van mijn 12 etc. etc. haakte hij af.
Wat Terrorwally en Willem hebben afgesproken is voor mij een raadsel, eerst waren al zijn berichten van TerrorWally: Als ik dit zou hebben zou ik Willem persoonlijk die kites in zijn hol steken en die bar erachteraan, naar berichten als Boardsports is een topshop, haal bij Willem blablablablabla.
Net wat je zegt Morres, Willem bood een alternatief en daar ben ik niet mee akkoord gegaan.
Verder ben ik naar Amerika gestapt met het probleem dat onlangs nog is uitgrebreid maar hier ga ik niet nader op in en als er een oplossing naar voren komt zal ik die posten.
Dus dit topic is DOOD en mag gesloten worden, als er nieuws is kan ik dat prima zelf posten en dat post ik het hele verhaal.
|
|
|