Lex
|
neee.....ik wil naar lowlands
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Te vaak daar geweest, en het heeft me 20 jaar van m'n leven gekost ;-)) Van het geld koop ik liever nieuwe shizzle.
Het neem niet weg dat het meest ubergeile feestje is waar ik ben geweest! Lekkere wijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PPPOOOEEEEHHHH HEEEEEEEEEEE
|
|
|
BiGACE87
Geen avatar
|
jaja word me eerste editie maar heb er zin in vvoor verkoop is begonnen
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Het neem niet weg dat het meest ubergeile feestje is waar ik ben geweest! Lekkere wijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PPPOOOEEEEHHHH HEEEEEEEEEEE Nou en mark...wat kan jou dat schelen daar kijk je toch niet naar..VIESPEUK.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Oeps, eeh nee. Ik bedoelde ook gespierde mannen, lekker bruin en in de olie...
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Val jij onder die categorie dan???? Fotoooo's dan, NU ;-)
|
|
|
Vinni
|
Hehe, je blijft van mijn vriendje af hé!
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hoe sombody is jalous... Alleen vinnie heeft mijn foto's...die laatste met mijn beertender pens en olie zijn mooi geworden he kerel
|
|
|
Vinni
|
Jaa, erg sexy
|
|
|
Micky
|
Jaa, erg sexy Trutjes.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Whahaha dit spreekt weer boekdelen... Mike, hoe kom je aan die foto? Vannacht uit zijn fotoalbum gehaald die op de zolder lag?
|
|
|
Micky
|
Whahaha dit spreekt weer boekdelen... Mike, hoe kom je aan die foto? Vannacht uit zijn fotoalbum gehaald die op de zolder lag? Don't worry.... (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Hier zien we de andere aan het werk Don't worry girls, it will al be over soon
|
|
|
|
Vinni
|
Hier zien we de andere aan het werk Don't worry girls, it will al be over soon Haha, da's een klassieker
|
|
|
Vinni
|
Deze vind ik van matthias nog het meest sexy: Die was nog van vorig jaar. Nu heeft hij geen babyfaceje meer hoor, en ik ook niet Nou vooruit, dan zet ik mijzlef ook nog ff voor lul: En het resultaat:
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
oei...een VF.nl muts op kitehigh...... *wat een kanppe jongen....zwijmel zwijmel....*
|
|
|
Micky
|
Jullie zijn ook best wel lief...zoals ik al zei, trutjes.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Vinni
|
Knor knor
|
|
|
Spinnerfreak
|
Ey vliegermennekes,
Dit jaar ga ik zeker voor de 1e keer naar Defqon 1 en ook Sensation (White/Black) wil ik een keer meemaken.
Vorig jaar was ik bij Dance Valley en toen vond ik het echt fantastisch! The Prodigy die voor een ware orkaan zorgt, lekker chillen in de zwembadjes bij Subliminal Sessions en mooi genieten als Armin met een lasershow afsluit in de Valley.
Dus... misschien ga ik weer dit jaar, ik zie wel. Het hangt ook van het weer af. Ik geloof dat Dance Valley nooit is uitverkocht, dus ik zou gewoon wachten met het kopen van kaartjes tot ongeveer een week vantevoren. Dan heb je een beetje een idee wat het weer gaat doen. Je hebt ook niet echt zin in Plensvalley of 37 graden als je de hele dag wilt dansen.
|
|
|