Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
...en Naish ploft nu eenmaal zo af en toe. Wel toevallig dat bij mij ook de 14 Raven 2 plofte...
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Ja, en nu zit je met een gerepareerde kite, die dus minder waard is, lekkere garantie. Eigenlijk zou ik dus een nieuwe kite moeten eisen ????? Nee, maar jij hebt een paar honder € meer betaald zeg je, en nu zit je alsnog met een gerepareerde kite waarvan de reparatie misschien €50 was. Het is maar waar je blij mee bent dacht ik..
|
|
|
Haring High Richardt
|
en Naish ploft nu eenmaal zo af en toe. Wel toevallig dat bij mij ook de 14 Raven 2 plofte... Ook bij de struth ?????? Hoe is het bij jouw gebeurd ???????
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nee, maar jij hebt een paar honder € meer betaald zeg je Ik heb de normale prijs betaald maar met een goede inruill voor mijn oude kites
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Al met al goeie service van v.d. Berg en ook de reden dat ik geen kite via internet via Duitsland voor een paar honderd euro goedkoper koop.
Gr Richardt
|
|
|
Haring High Richardt
|
en Naish ploft nu eenmaal zo af en toe. Wel toevallig dat bij mij ook de 14 Raven 2 plofte... Hallo Marcel Ook bij de struth ?????? Hoe is het bij jouw gebeurd ???????
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat ploffen...? Dat zou toch alleen bij Best gebeuren?! ;-))
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dat ploffen...? Dat zou toch alleen bij Best gebeuren?! ;-)) Geen flauw idee bij mij was het de eerste keer
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja schijnt zo te zijn ja. En bij vd berg kan je gewoon nieuwe plankjes halen. ;-)
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morgen, 555 '07 130. Hoop dat deze wel bevalt! Die donkergrijze met roze onderkant. Kleurt mooi bij m'n string en de Waroo.
Hoop hem meteen te kunnen testen, maar de windverwachtigingen zijn ZO F*CKING tegenstrijdig!!!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Robin, hoe is je 11 meter?? Alweer beter?
|
|
|
|
|
|
|
eurofun
Gast
|
bij eurofun center krijg je ook goede service
|
|
|
|
Kevin
|
bij eurofun center krijg je ook goede service Log in of zo heel iri dat niet ingelogde gezwam
|
|
|
Haring High Richardt
|
bij eurofun center krijg je ook goede service waar zit die zaak ?????????
|
|
|
kuttekop
Gast
|
garantie krijg je in elke shop.bij vd berg krijg je het ook pas na zeiken net als elke andere shop duitsland Top je krijgt garantie ??
|
|
|
Haring High Richardt
|
bij vd berg krijg je het ook pas na zeiken Ik heb niet gezeken terwijl ik normaal wel een zeikerd ben (grinnik_kitesmiley)
|
|
|