|
Vinni
|
Dan moet ik een uur in de auto zitten, wil ik opzich wel, maar mijn ouders niet. De enigste oplossing is om dat de combineren met een dagje flyboarden daar, maar Matthias heeft niet zoals ik een week vrij, dus het is zo saai om in je eentje te gaan.
|
|
|
|
|
kitaholic
|
..denk dat ik maar voor de trein spring... in de trein/bus naar coraaltje een optie?
|
|
|
Vinni
|
post!
(kiss_kitesmiley)
|
|
|
Vinni
|
Ik krijg zojuist een mailtje waar mee ik uit de brand geholpen ben! Maar toch bedankt iedereen
|
|
|
Coen2000
|
NOU VERTEL VERTEL VERTEL
|
|
|
Kevin
|
Ja vertel vertel !!
|
|
|
daanbanaan
|
jah davidov stuur mij ook zn mailtje?? heb ook wel interesse....................
|
|
|
Hessel
|
Heb ook wel interesse inde flame, maar is dat nou een echt winterpak, of kan ie ook in de zomer zonder een miniatuur broeikaseffect: de warmte gaat er wel in maar er niet uit?
|
|
|
|
Vinni
|
Nieuwschierige boefjes (grinnik_kitesmiley) Ik kreeg een mailtje van een winkel met internetshop. Zover ik weet niet van davidov. Normaal koop ik liever geen wetsuits via internet vanwege het passen enzo. Maar deze heeft een leuk tabelletje op z'n site staan waarmee je de maat kan vinden. Die tabel is van mystic en kan je hiervinden. Iemand ervaring met zo'n tabelletje, klopt hij een beetje?
|
|
|
MrRippey
|
Wetsuit moet je gewoon passen en niet zomaar kopen zonder te passen.
|
|
|
robin..
|
Heb ook wel interesse inde flame, maar is dat nou een echt winterpak, of kan ie ook in de zomer zonder een miniatuur broeikaseffect: de warmte gaat er wel in maar er niet uit?
volgens mij weet niemand dat want in de zomer was hij er volgens mij nog niet
|
|
|
Vinni
|
Wetsuit moet je gewoon passen en niet zomaar kopen zonder te passen.
Mocht hij niet goed passen, kan ik hem weer terug sturen.
|
|
|
Geen
|
Als je hem dan weer terug moet sturen kan je alsnog niet gaan surfen schiet natuurlijk ook niet op:P kan je beter ff ernaartoe rijden en het in een keer goed doen toch???
|
|
|
Vinni
|
Als je hem dan weer terug moet sturen kan je alsnog niet gaan surfen schiet natuurlijk ook niet op:P kan je beter ff ernaartoe rijden en het in een keer goed doen toch??? Dan krijg je een andere teruggestuurd En bovendien is het veel te ver om zo ''even'' naar toe te rijden.
|
|
|
Bluecupra
|
Wat is overigens het verschil tussen de:
Crossfire, flame en Razor?
En een SL model is toch warmer dan een DL model? Alleen is de SL volgens mij meer kwetsbaar?
|
|
|
Vinni
|
Ik zou het niet weten, maar bij de crossfire is de SL wel goedkoper..
|
|
|
~Dirk~
|
Klopt, SL is warmer en kwetsbaarder DL isoleert iets minder door de buitenste laag maar is daarom wel veel minder kwetsbaar
|
|
|
HelldogBE
|
heb de razor 6/5/3 sinds 2 maand (ook SL model nu dat ik het zo lees ) het houdt me alleszinds super warm en sealt echt super! moet wel wat gewend raken aan de erg strakke seal rond de nek (komt echt minimaal water binnen met die dubbele seal, je wordt natter door je eigen zweet voor zover ik voel!!!), vind de kwaliteit te vergelijken met de psycho2 en de prijs is erg betaalbaar zeker voor een winterpak, alsik vergelijk met neilpryde en o'neill toch! ervaringen pakken: neilpryde, nu mystic en heb ook al een 3/2 o'neill klaar liggen voor de zomer (solden hé) enige minpuntje vind ik de seals aan de voeten, komen soms nogal eens dubbel te liggen alsek mn botjes erover doe. vind het systeem van de neilpryde met de rits en de velcro's die je gewoon ff rond je been moet zwaaien efficienter dan dat soort velcro dat je 2 lappen over elkaar moet doen!! raakt makkelijk dubbel enzo
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Dan krijg je een andere teruggestuurd En bovendien is het veel te ver om zo ''even'' naar toe te rijden. Pikkie..aan verzend kosten ben je dan al meer kwij dan dat je ff heen en weder rijd Bovendien kunnen ze saampjes Via internet is niks waard man..blijf je bezig
|
|
|
Vinni
|
Verzendkosten betalen hun Maar als je een andere winkel weet waar ze al binnen zijn en die een beetje in de buurt is hoor ik het graag. Maar als je moeder naar IJmuiden wil rijden, is dat ook geen probleem
|
|
|