RISE: Nieuwe kite van Ocean Rodeo

Wouter

Berichten: 603
Februari 08, 2007, 05:49:14
edit2Rapporteer  
Naast de 07 DIABLO en de 07 ONE komt Ocean Rodeo rond mei 2007 met de RISE. Hierbij de sneak preview.





De RISE zal een hybride kite worden en de testresultaten zijn veelbelovend. De kite is inmiddels productieklaar. Leuk speelgoed om de mix van Ocean Rodeo compleet te maken.

De officiële pers release met details zal later volgen. Zodra we bij Stormchaser meer informatie hebben zullen we dit met jullie delen.
Papa

Geen avatar

Berichten: 658
Antwoord #1 Februari 08, 2007, 05:57:07
edit2Rapporteer  
Wil niet vervelend doen... maar zie toch wle heeeel veeel gelijkenis....`

Belly ItW

Berichten: 96
Antwoord #2 Februari 08, 2007, 06:03:44
edit2Rapporteer  
volgens mij is ocean rodeo aardig bezig!
kan wel zijn dattie aardig op de waroo lijkt maar dan hoop ik dat die qua kwaliteit er niet op lijkt en wat beter is want ik hoor altijd van iedereen dat de best kites net als tuppaware is!
(let op ik zei kwaliteit dus niet kwantiteit want ik kan niks over zijn vaareigenschappen zeggen)!

Hessel

Berichten: 575
Antwoord #3 Februari 08, 2007, 06:18:13
edit2Rapporteer  
Ik raak echt steeds meer in de war: Wat maakt deze kite nou tot een hybrid??? Iets aan het uiterlijk dan he, want ik heb m natuurlijk nog niet gevlogen.

Ps. wat een verschrikkelijk vet logo! ThumpsUp
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #4 Februari 08, 2007, 06:26:22
edit2Rapporteer  
Hey Papa,

De RISE is een C-kite met bridles en is dus wel degelijk een verschil met een waroo. OR staat in tegenstelling tot een bepaald ander merk niet bekend om 1 op 1 kopieergedrag.

Verder zal ik er niet op in gaan. Laten we het als vertegenwoordigers van merken hier een beetje volwassen houden.

 

 
plaaggeest

Berichten: 1209
Antwoord #5 Februari 08, 2007, 06:28:07
edit2Rapporteer  
Ocean rodeo is zeker goed bezig. Ik heb laats aan de diablo gehangen en het is echt een super kite. Heeft alles in zich wat een freestyle kite moet hebben. Lijkt heel veel op vegas en torch. Ook de kwaliteit is super van deze kite overal zijn kites verstevigd en voorzien one pump etc. Totaal niet te vergelijken mt best kites. Ronduit topkites!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #6 Februari 08, 2007, 07:17:05
edit2Rapporteer  
OR maakt geloof ik kwalitatief zeer hoge kites, de diablo 2007 is echt gruewelijk mooi, heb alleen net spitfire III gekocht(ook kei kwaliteit) dus ik zie het eens aa, wil em wel es testen die diablo en die RISE
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #7 Februari 08, 2007, 08:56:04
edit2Rapporteer  
Ziet er zeker goed uit en er zijn toch best veel verschillen...
Het doek staat meer bol (meer hangtime  Joepie en de Bridle is anders  ListenToMe

Maar ze zijn inderdaad blauw  ThumpsUp
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8 Februari 08, 2007, 18:23:49
edit2Rapporteer  
Yo,

Ik vind 'em fantastisch ThumpsUp
Ik vaar (beul) onder andere met de One 2006 9 mtr.
deze kite is qua gewicht zo licht als een veer.
Is bere sterk, invert nauwelijks en de ventieltjes werken ook perfect.
Dit zal wederom een top kite zijn.


piede

Berichten: 1689
Antwoord #9 Februari 08, 2007, 19:27:42
edit2Rapporteer  
Wil niet vervelend doen... maar zie toch wle heeeel veeel gelijkenis....`




Het doek van de Best kite klappert al op de foto....
posty

Berichten: 2454
Antwoord #10 Februari 08, 2007, 20:10:32
edit2Rapporteer  
lijken alle kites niet op elkaar?
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #11 Februari 09, 2007, 02:47:08
edit2Rapporteer  
Wil niet vervelend doen... maar zie toch wle heeeel veeel gelijkenis....`




Leg alle kite's bij elkaar van de diverse merken met dezelfde kleuren zonder logo moet je zien hoeveel mensen het juiste merk weten. Ik denk dat er maar weinig zijn die het weten.
Ja ze lijken op elkaar.
Is hetzelfde gezeik met bier ik wil dit en ik wil dit als je het in een glas pleurt proeven de meeste geen of nauwelijks verschil. de groete.
posty

Berichten: 2454
Antwoord #12 Februari 09, 2007, 04:20:11
edit2Rapporteer  
nou, als het heinken is proef ik echt wel verschil hoor...bAH!

kites zonder logo en alles wordt lastiger denk ik
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.