|
Jacq
|
Klinkt zeker leuk!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
lijkt me ook wel wat...
|
|
|
|
Tjok
Gast
|
Vet (grinnik_kitesmiley) I am in!!
|
|
|
Merc
Gast
|
Klinkt zeker leuk! Jij bent altijd in voor een feestje volgens mij.
|
|
|
Bluecupra
|
Ligt eraan wanneer het is, lijkt mij zeker wel leuk
|
|
|
Jacq
|
Klinkt zeker leuk! Jij bent altijd in voor een feestje volgens mij. Haha en dan ken je me nog niet eens, ben ik zo doorzichtig?
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Misschien een hint: Probeer het met de wind dan ook goed te regelen. Iets van verschillende data's ofzo
|
|
|
erwin156
Geen avatar
|
Klinkt zeker goed!
(ook voor beginnende flyboard/powerkiters of kitesurfers only?)
|
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
cool man! als je nog hulp zoekt met bepaalde zaken!
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ik ben van 14 t/m 30 aug. op texel. dus als het tussen die datums valt ben ik er zeker
|
|
|
Henning
|
En Door!!!
Klinkt goed...
|
|
|
Michael H
|
Klinkt goed man, ik ben elk seizoen veel op Texel, dus laat snel ff een datum weten. (heb je Martijn en/of Pim al een mailtje gestuurt, die hebben een kiteschool bij paal 17) ( www.kitesurfschooltexel.nl )
|
|
|
R@bert
|
Klinkt zeker leuk! Jij bent altijd in voor een feestje volgens mij. Haha en dan ken je me nog niet eens, ben ik zo doorzichtig? Jacq, het feestbeest...hahaha, overduidelijk (grinnik_kitesmiley) Goed idee man....PARTY-TIME!!!!!!!!!
|
|
|
Micky
|
Klinkt zeker leuk! Jij bent altijd in voor een feestje volgens mij. Haha en dan ken je me nog niet eens, ben ik zo doorzichtig? Jacq, het feestbeest...hahaha, overduidelijk (grinnik_kitesmiley) Goed idee man....PARTY-TIME!!!!!!!!! Jacq is de konigin van het bal, de kers op de taart....ze zorgt altijd en overal voor vermaak.... bij voorkeur met een kite in haar handen.. (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
Klinkt zeker goed!
alles wat aan en vlieger hangt is het zelfde soord zooitje
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Klinkt zeker goed!
alles wat aan en vlieger hangt is het zelfde soord zooitje das niet waar! heb je wel ns die buggyers aso over het strand zien rijden!?!? laats reed er nog 1 over m'n kite!!!
|
|
|
emiecjuh
Gast
|
zeker vetmoet je echt realiseren! mijn stem heb je!
|
|
|
Tjok
Gast
|
ik ben van 14 t/m 30 aug. op texel. dus als het tussen die datums valt ben ik er zeker Hey Northkiter, ga je dan op kitevakantie of texel of wat? Want ik ben van plan deze zomer ook met aantal vienden op kitevakantie te gaan op Texel. Welke camping sta je?
|
|
|
|
chann
Geen avatar
|
zozo toy wat een leuk ideetje! sander heeft hem al voor je op funsportbeach gezet las ik!, doe hem maar niet in augustus (jaja thomas) want dan zit ik voor een jaartje in swisssssss
|
|
|