cabarette of punta cana

haatwinter

Februari 09, 2007, 15:02:02
edit2Rapporteer  
Hallo

Even voor de dominicaanse republiek kenners onder ons. Ik ben van plan om eind juni 2 weken naar de Dominicaanse te gaan. Nou weet ik dat cabarette the place to be is qua kiten en surfen en zou ik eigenlijk daar heen moeten gaan, maar punta cana is zoveel mooier (als je de plaatjes mag geloven). Punta cana is het echte bounty gevoel terwijl cabarette niet beschikt over witte stranden en palmwouden op het strand.
Mijn vraag is eigenlijk kun je en mag je kiten op punta cana.....
Oh ja googelen levert niet veel op dus hopelijk zijn er hier mensen die kunnen helpen...
Bedankt..
Groetjes Jeffrey
Jeks one

Antwoord #1 Februari 09, 2007, 15:10:45
edit2Rapporteer  
ik zou voor cabarete gaan, is veel gezelliger met z'n alle kiten. en de stranden zijn daar ook heftig groot en wit met palmbomen erop. enz....
@toine

Geen avatar

Antwoord #2 Februari 09, 2007, 15:34:25
edit2Rapporteer  
Cabarette 100%, helemaal geweldig. Heeft echt alles....
Ben er twee jaar geleden geweest met mijn vriendin, echt 100% genieten....

Ga zo weer terug, natuurlijk samen met haar.........

Veel Kiters en gewoon de ideale omstandigheden.....
mooie stranden, mooie restaurantjes en een leuk dorpje.

Succes
dennis dk23
Gast
Antwoord #3 Februari 09, 2007, 15:39:32
edit2Rapporteer  
eij Jeffrey,

ik ben vorig jaar ook naar de dominicaanse republiek geweest en dan wel naar punta cana.
Ik dacht, als het aan de aan de andere kant van het eiland zo hard waait dan moet het in punta cana ook wel een beetje waaien. Niets was minder waar. Het waaide wel een beetje maar niet voldoende voor de gear die ik bij me had: (Venom13 met 140*38 board).

Als je echt voor het kiten gaat zou ik zeker naar Cabarete gaan. wil je een overvloed aan luxe, lekker en veel eten, zon , mooie zee, mooie stranden, palmbomen, en nog een keer vooral die luxe, dan zou ik zeker naar punta cana gaan.  Ik heb daar echt de mooiste vakantie tot nu toe gehad, echt een aanrader dus.

als je er naar toe gaat is "Bleu ocean en beach" een dik resort!

je geeft doie gasten aan het begin van de week 5 dollar en ze gaan voor de rest van de week voor je door het slijk  (grinnik_kitesmiley)

gr dennis

Rich

Antwoord #4 Februari 09, 2007, 17:30:09
edit2Rapporteer  
Punta Cana niet heen gaan, geen wind.

Om lekker te kunnen kiten moet je naar Cabarete gaan. Tja Kitebeach stelt qua strand niet veel voor, is Bozo beach ietsje mooier. Check ook dan Hotel Caracol: http://www.laureleastmankiteboarding.com/hotelCaracol.php
of hotel Barcelo Punta Goleta, zit je net tussen Bozo en Kitebeach in.
Webcam Bozo:http://www.windsofcabarete.com/windsOfCabarete/webcam.jsp?id=1

Have fun.
haatwinter

Antwoord #5 Februari 09, 2007, 17:33:14
edit2Rapporteer  
thanks voor de reacties....geen punta cana dus....
Adios
Jef
gerrit

Antwoord #6 Februari 09, 2007, 19:50:39
edit2Rapporteer  
Lekker naar Cabarete en een 3 daagse eiland tour maken met de bus en lokaal gewoon die 2 overnachtingen regelen  beetje avontuur en het eiland van 2 kanten bekijken....  een hele vakantie alleen Cabarete is ook wel een beetje eentonig  in ieder geval proberen om te gaan Whale watching!  weet niet of ze tijdens jou vakantie er zijn maar dat weten ze daar wel!

http://www.renooij.eu/coppermine/displayimage.php?album=21&pid=518&slideshow=4000

Neliss
Gast
Antwoord #7 Februari 12, 2007, 03:19:23
edit2Rapporteer  
ben 3 weken gestationeerd geweest in caberette en voor de gein eens effe met vliegtuigje naar punta cana geweest....achteraf zonde...Je beland in een totaal andere vibe..commercie. Dominikanen mogen daar niet eens naar binnen zonder pas.. cabarette veel beter vette kite mogelijkheden lekker eten in dorp en aardig volk. (golven op rif).

cabarette dus.

Have fun
Roel W

Antwoord #8 Februari 14, 2007, 22:28:29
edit2Rapporteer  
Ben zowel al naar cabarete geweest als punta cana. Punta cana inderdaad mooie stranden en cabarete kitemogenlijkheden. Weet nu niet wat de buget is,maar er zijn nog andere eilanden waar zowel wind als mooie stranden aanwezig zijn. Ben ook al in aruba geweest en dat heeft van van beiden wat. Zijn mooie stranden te vinden en hoort volgens mij bij één van de meest windzekere plaatsen in de wereld,het hele jaar door.
guiri

Antwoord #9 Februari 15, 2007, 00:04:26
edit2Rapporteer  
Weet iemand ook waar ik het goedkoopste ticket kan boeken naar cabarete??? Vind nu alleen prijzen van € 1000,- en hoger.... Kan dan ook alleen maar in de zomervakantie, maar moet toch goedkoper kunnen?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.