Matjas the scissor-kid
|
nope heb niks erbij gehaald...is eigenlijk wel nodig.. Nja haal ik wel een keertje in zwolle..oordopjes zijn wel minder geloof ik ja maar ik heb nog wel wat liggen
|
|
|
Emma
|
die ziet er idd cool uit!
|
|
|
|
Lex
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
tja....ik zou voor creativ gaan... Ik had eerder een nep Ipod en dat ding kon ook foto's video's etc doen maar: 1/ koptelefoon aansluiting was kleiner als normaal (dus kan geen andere oordopjes erop zetten) 2/ SUPER traag het menu etc. 3/ 1 uur spelen= nacht opladen Allemaal van dat soort geintjes....daarom koop ik alleen nog maar merken Suc6 met je keuze MZZSl
|
|
|
roelvdgun
|
creative ding is gewoon goed, gebruik m altijd op de fiets, heb dr wel een senheiser (pmx-40)koptelefoon bij, veel relaxter dan alle goedkope k*t-oordoppe bij elkaar! (A)
|
|
|
D.D
|
Wat is zon ipod video toch handig, overal kitefilmpjes kijken. Jammer dat dat niet met een mp3 kan (tong_kitesmiley)
Haha Matjas, je hebt hebt echt helemaal gelijk (tong_kitesmiley) een vriend van me had ook zon troep ding. Dat is echt gewoon niks! Met bekende merken heb je ook meestal wel garantie (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
lex op school
Gast
|
ja oop een scherm van 1.3 inch ofzo!! , die kingston heeft ook 1 jaar garantie! Ik ga voor die kingston denk ik
|
|
|
|
|
lex op school
Gast
|
heb je hem no0u al binnen matjas
|
|
|
kitestertje
|
Wat is zon ipod video toch handig, overal kitefilmpjes kijken. Jammer dat dat niet met een mp3 kan (tong_kitesmiley)
Haha Matjas, je hebt hebt echt helemaal gelijk (tong_kitesmiley) een vriend van me had ook zon troep ding. Dat is echt gewoon niks! Met bekende merken heb je ook meestal wel garantie (grinnik_kitesmiley)
die ipod is een niksding, mijne is nou alweer verrot, hij kan niet meer uit maarjaaaa
|
|
|
robin..
|
die ipod is een niksding, mijne is nou alweer verrot, hij kan niet meer uit maarjaaaa als hij niet meer uit gaat moet je hem gewoon op de grond gooien (dan heb je wel kans dat hij niet meer aan gaat) maaarjaaa
|
|
|
kitestertje
|
jah dat had ik ook al bedacht, maar ik ging er mee schudden maar dat hielp niets
|
|
|
Lex
|
blond zeker lisa?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
@ lisa...aan een bak water gedacht...??? @ lex....Jups...ik heb hem binnen...ik gebruik niet de orgineele oordopjes...want dan heb je olifante oren nodig... Verder is hij super!!! Makkelijk, snel, easy as creativ...hij is nog kleiner als gedacht KOPEN DUS lex (grinnik_kitesmiley) Oja beetje late reactie maja...moest 2 gb volpompen...
|
|
|
Lex
|
nee ik ga die kingston kopen...heb iemand gesproken die hem heeft en die was er erg tevreden over. Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom hij nu uitverkocht is (grinnik_kitesmiley). En hij heeft ingebouwde speakers......ik ga 100% voor die kingston
|
|
|
robin..
|
@ lisa...aan een bak water gedacht...??? @ lex....Jups...ik heb hem binnen...ik gebruik niet de orgineele oordopjes...want dan heb je olifante oren nodig... Verder is hij super!!! Makkelijk, snel, easy as creativ...hij is nog kleiner als gedacht KOPEN DUS lex (grinnik_kitesmiley) Oja beetje late reactie maja...moest 2 gb volpompen... gebruik jij maar een schaar matjas
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
PAS OP HE..... OKe...nja ik ben DIK tevreden met me zennetje...(en hij met mij hoop ik )
|
|
|
robin..
|
ja ik pas wel op als jij met schaaren speelt
geintje kerel
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
oh... (sealedlips_kitesmiley) (kiss_kitesmiley) (wat zeggen smily's toch veel)
|
|
|
michiel v geel
|
je moet gewoon lekker uislapen in de trein geef je dat geld maar aan mij
|
|
|
VincentC
|
PAS OP HE..... OKe...nja ik ben DIK tevreden met me zennetje...(en hij met mij hoop ik ) Nog adaptertje nodig voor het stopcontact? Ik heb er nog één liggen en heb zelf niet eens een ZEN...
|
|
|