wij als liefhebbers van de zee

krullebol

Berichten: 305
Antwoord #25 Februari 11, 2007, 00:24:21
edit2Rapporteer  
Walgelijk!!
Wie is er hier eigenlijk ook vegetarier dan??
Ikke... en wie nog meer?
sjorsmaster

Berichten: 596
Antwoord #26 Februari 11, 2007, 00:45:54
edit2Rapporteer  
ik ni maart ik kan het filmpje ni eens afkijken zo vreselijk welke onbenul gaat er nou
zo met een dolfijn om./ oke een vis doden is ook ni goed maar dat doen de meesten
met 1 klap en dan is ie dood. maar dood laten bloeden zielig hoor.
strax gaat de dolfijn ook nog uitsterven:(
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #27 Februari 11, 2007, 00:47:20
edit2Rapporteer  
Werkelijk misselijk makend~!!!  ThumpDown  Petitie tekend!
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #28 Februari 11, 2007, 02:18:26
edit2Rapporteer  
ging bijna over mijn nek toen ik het verhaal las van die laatste site!!!!
staat zelfs video op dit ga ik dus echt niet kijken ga ik over mijn nek en word volgens mij helemaal gek!!! ListenToMe

p.s. dit moet stoppen!!!! ik heb petitie natuurlijk ook getekend en vraag ieder die het leest ook te doen!
The Submarine

Berichten: 223
Antwoord #29 Februari 11, 2007, 03:36:20
edit2Rapporteer  
Petitie getekend!
Wat maakt het nou uit wat voor een dier het is?!!! Ieder leed is erg!!! De mensen die dit doen... daar zijn geen woorden voor!!!
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #30 Februari 11, 2007, 03:42:30
edit2Rapporteer  
heb ook getekend hadden we nog niet zo'n ding wat een paddestoel achterlaat voor die beesten
vind dit gewoon verschrikkelijk over lekkere sushi gesproken wat een slachting maar vrees niet een spreekwoord van mij is  god straft niet onmiddelijk  het duurt even
xxedguyxx

Berichten: 443
Antwoord #31 Februari 11, 2007, 03:50:12
edit2Rapporteer  
is dit anno 2007? Man, dat zouden wij eens moeten proberen zoiets,, worden we meteen opgehangen.... en terecht... dat sommige mensen zo triest hun brood willen verdienen zeg... tssss
~Dirk~

Berichten: 633
Antwoord #32 Februari 11, 2007, 07:36:51
edit2Rapporteer  
http://www.biteback.be/news/detail.php?news_id=967 en dat dan??
Worden de dieren levend gevild..

Alleen even voor een bontjas (geschokt_kitesmiley) (angry_kitesmiley)


Ik heb de video niet eens bekeken omdat het verhaal erbij al genoeg was om m'n maag te laten omdraaien, wat een walgelijk iets en met name de schoften in de westerse wereld die dit kopen. Is trouwens een instelling die je in heel Azie tegen komt, ze hebben daar absoluut geen respekt voor dieren met de Jappen voorop (petitie getekend).
Helaas blijkt al aan de opstelling van Japan bij de Walvis jacht dat ze zich nergens wat van aan trekken.
Overgens weten ze in Europa ook van wanten, er vind hier ook namelijk elk jaar zo'n slachting onder de Grienden plaats
Emma

Berichten: 624
Antwoord #33 Februari 11, 2007, 23:34:23
edit2Rapporteer  
Ik ben sinds mijn 7e vegetarier geweest, en nu eet ik over het algemeen nog steeds vegetarisch, maar ik eet wel af en toe (zoals bij bbq's) biologisch vlees. Die dieren zijn wél goed behandeld, want in nederland is ook nog flink wat mis. Zo worden varken bijvoorbeeld zonder verdoving gecastreerd....
Maar dat van die dolfijnen is wel nog 10 keer erger, die liggen daar gewoon langzaam en pijnlijk dood te gaan.
Michael H

Berichten: 48
Antwoord #34 Februari 11, 2007, 23:38:22
edit2Rapporteer  
Uiteraard de petitie getekend, heb notabene een dolfijn op m'n schouder getatoeerd!
'k zou graag ff met een riot gun die gozers bezoeken Smiley
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #35 Februari 12, 2007, 00:39:43
edit2Rapporteer  
Done
daanbanaan

Berichten: 585
Antwoord #36 Februari 12, 2007, 01:19:04
edit2Rapporteer  
dierenleed is het ergste wat er is vind ik,
ik schaam er voor hoe vreed de mens kan zijn!!!


amen,

ps petitie getekend
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #37 Februari 12, 2007, 01:25:44
edit2Rapporteer  
Tuurlijk, heel erg allemaal. Echter hetzelfde gebeurt veel dichter bij. Iemand wel eens bij Mc Donalds of Kentucky Fried Chicken gegeten? Als je weet hoe die hun dieren behandelen bedenk je je ook wel twee keer. En door daar te gaan eten houd je het dus in stand.

kippen zijn er genoeg van, dolfijnen niet.
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #38 Februari 12, 2007, 01:30:29
edit2Rapporteer  
Dit is echt misselijkmakend. Petitie getekend!
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #39 Februari 12, 2007, 03:07:52
edit2Rapporteer  
Ik heb het filmpje niet af kunnen kijken hoor.
Dit is gewoon massamoord!!

Petitie getekend.
jelle192

Berichten: 189
Antwoord #40 Februari 12, 2007, 23:05:27
edit2Rapporteer  
Citaat
kippen zijn er genoeg van, dolfijnen niet.
Citaat

Das een redelijk slecht argument. Het gaat om de onmenselijke (ondierlijke) behandeling, niet om het feit of het ras wel of niet op uitsterven staat.

Wat ik wil aangeven is dat het makkelijk is om naar anderen te wijzen, enkel omdat wij dolfijnen aaibaar vinden. Dit terwijl hier om de hoek, bij je eigen KFC, hetzelfde gebeurt. Terwijl iemand dus lekker een kippeboutje aan het eten is, helpt diegene (ongemerkt) mee met de mishandeling van dieren. Je kan je dus afvragen of men niet beter eerst daarmee kan stoppen / daar over moet nadenken, voordat men direct wijst naar anderen en petities ondertekent.

Baat het niet, schaadt het niet: Uiteraard heb ik de petitie ook ondertekend.
diederik

Berichten: 908
Antwoord #41 Februari 13, 2007, 03:42:24
edit2Rapporteer  
fuck japan...en ja ik eet vlees, daar ben ik namelijk voor gemaakt, zou het liefst onafhankelijk willen zijn van deze maatschappij, want iedereen doet hier indirect aan mee! Maar ja dan kunnen we dus ook niet kiten.....moeilijk allemaal, petitie getekend
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #42 Februari 13, 2007, 04:34:08
edit2Rapporteer  
echt misselijkmakend
zo'n disrespect voor leven.. niet meer normaal
kijk, ik ben ook mens, ik ben omnivoor, ik eet zowel vlees en vis als groente enzo, maar dan liefst wel met mate en liefst ook geen vlees of andere "natuur producten" uit de bio industrie...

Zo ontzettend respectloos hoor je niet met andere levende wezens om te gaan en al helemaal niet met dolfijnen! Die gewetenloze wijze waarop blijkbaar veel mensen omgaan met de natuur dat komt uiteindelijk keihard terug op ons bordje. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Al die ziekten (bse, vogelgriep, varkenspest, sars etc) zijn het direct gevolg van het onvermogen van het menselijk ras om in balans te leven met de rest van het leven op deze planeet. Ook als je niets om dolfijnen geeft is het toch slim om ze respectvol te behandelen en niet meer te consumeren dan je nodig hebt voor je eigen voortbestaan...

ik heb 't filmpje niet uitgekeken, werd er helemaal depri van
lennart

Berichten: 1167
Antwoord #43 Februari 13, 2007, 04:52:15
edit2Rapporteer  
dit soort mensen verdienen niet om te leven dit is gewoon onmeselijk als je zo met diieren of wat dat ook omgaat ... ik zal het niet in het echt moeten zien ik zou helemaal gek worden omdat je er zelf nix of wijnig tegen kan doen 
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #44 Februari 19, 2007, 00:06:47
edit2Rapporteer  
weet je wat mij nou zwaar tegenvalt??????
iemand anders heeft dit zelfde topic op vf gezet en daar werd het gewoon verwijderd met het topic rebij waarin we hier protest tegen maken.
ik heb nog een topic aangemaakt en zou het erg zwak en zielig van hen vinden deze ook te verwijderen omdat zij vinden dat het niks met vliegeren te maken heeft.
nou hebben ze hier gelijk in maar aangezien er duizenden leden zijn vaak op een forum die hier iets tegen kunnen doen vind ik het onzin om zo'n soort topic te verwijderen.
o ja ik eet idd zelf ook vlees maar vind wel dat als ze een dier slachten ze net als bij varkens er abrupt een eind aan moeten maken zonder pijn en leed.
jarie
Gast
Antwoord #45 Februari 19, 2007, 00:25:42
edit2Rapporteer  
The unconvenient Truth !!

Het is geen nieuws. Ik wist al lang dat de mensheid zo bezig is.

Voor het algemeen belang is het te hopen dat de explosieve groei van de menselijke populatie wordt omgezet in een explosieve afname..

Jarie
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #46 Februari 19, 2007, 00:27:24
edit2Rapporteer  
Dit is echt niet het enigste wat ze flikken. Greenpeace heeft z'n handen vol.

http://www.greenpeace.nl/footer/search?q=japan




Daarom gaat de evt. opbrengst van mijn uitvinding naar Greenpeace.
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #47 Februari 19, 2007, 00:50:05
edit2Rapporteer  
weet je wat mij nou zwaar tegenvalt??????
iemand anders heeft dit zelfde topic op vf gezet en daar werd het gewoon verwijderd met het topic rebij waarin we hier protest tegen maken.
ik heb nog een topic aangemaakt en zou het erg zwak en zielig van hen vinden deze ook te verwijderen omdat zij vinden dat het niks met vliegeren te maken heeft.
nou hebben ze hier gelijk in maar aangezien er duizenden leden zijn vaak op een forum die hier iets tegen kunnen doen vind ik het onzin om zo'n soort topic te verwijderen.
o ja ik eet idd zelf ook vlees maar vind wel dat als ze een dier slachten ze net als bij varkens er abrupt een eind aan moeten maken zonder pijn en leed.


Proficiat
Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #48 Februari 19, 2007, 00:50:29
edit2Rapporteer  
ditzelfde word gedaan bij varkens hier in nederland. Worden gewoon omhoog getakeld aan 1 been, en dan hun keel doorgesneden  (tong_kitesmiley)
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #49 Februari 19, 2007, 01:39:55
edit2Rapporteer  
niet dus... die krijgen gewoon in 1 keer pin door de hersnenen waardoor ze direct dood zijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.