jaime pro M op marktplaats

haatwinter

Berichten: 74
Februari 11, 2007, 00:04:37
edit2Rapporteer  
Beste Kiters

 

Ruim een anderhalve maand geleden ben ik mijn jaime pro 2005 maatje M kwijt geraakt op de slufter. Ik heb hier 2 keer een post van gemaakt maar helaas. Nu wordt mogelijk mijn board aangeboden op marktplaats. Ik heb deze persoon gebeld en deed net of ik interesse had in het board. De man wist helemaal niets van kitesurfen en wist niet eens wat ie er voor moest vragen. Toen ik zei dat dit wel eens mijn boardje kon zijn kapte hij het gesprek af en hing snel op...

AUB mensen koop dit board niet van deze vieze vuile oplichter....ik ben een super duur board kwijt en deze oplichter probeert er nu een slaatje uit te slaan.

Als iemand adziezen voor mij heeft wat te doen ben ik zeer dankbaar...

Groetjes Jeffrey
ralph local@noordwijk

Berichten: 412
Antwoord #1 Februari 11, 2007, 00:05:49
edit2Rapporteer  
je hebt het ook niet zo slim aangepakt, bel m nog een keer maak een afspraak, en neem je board gewoon mee.
Formula1

Berichten: 128
Antwoord #2 Februari 11, 2007, 00:12:58
edit2Rapporteer  
Kan je niet gewoon aangifte doen bij de politie. Je weet toch bijna zeker dat hij het is?
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #3 Februari 11, 2007, 00:13:52
edit2Rapporteer  
ja altijd eerst er naar toe gaan!!!!
jammer daar is het nu telaat voor!
laat ff iemand anders bellen en zo snel mogelijk n afspraak maken!!!
als je dan je voet tussen de deur hebt en het board inhande hebt leg je het uit en dan neem je m mee(als het natuurlijk wel jouw board is he)
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #4 Februari 11, 2007, 00:14:37
edit2Rapporteer  
heb je er herkennings punten op zitten???
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #5 Februari 11, 2007, 00:17:55
edit2Rapporteer  
oei..dat is idd genaaid...ik zou zeggen,, laat een vriend bellen, en zeg dat je em wilt kopen en gewoon met zn 2en der heen gaan. hij herkent je echt meer aan je stem oid, als je daar eenmaal staat
e_surf

Berichten: 611
Antwoord #6 Februari 11, 2007, 00:23:07
edit2Rapporteer  
Zeker niet slim aangepakt.  ThumpDown

Ik zag een nu bod van Emieck de Goede op de advertentie.
Deze naam zie ik wel vaker op diverse kitefora voorbij komen. (google hem op)

Laat hem of een ander een afspraak regelen en zorg dat deze persoon,
samen met jou het board "koopt"
Wanneer je het board in handen hebt, confronteer je hem, met het feit
dat het jou board is. 
Je ziet aan zijn reactie wel of het zo is.
En anders kun je mischien met bewijzen komen. (serienummer)
Ik heb zelf foto's van mijn board, met hierop herkenbaar de schade / krassen en
natuurlijk het serienummer.

Succes en laat even weten hoe het is afgelopen.

Nog even een tip voor eenieder diee een boardje kwijtraakt.
Doe altijd aangifte bij de politie.
In situatie's als deze, sta je sterker.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #7 Februari 11, 2007, 01:07:07
edit2Rapporteer  
Was inderdaad niet echt slim... Je had niet moeten zeggen dat het waarschijnlijk om jouw board ging  ThumpDown
Nu is hij misschien bang geworden en wordt het moeilijker om contact te krijgen...
Ga met deze info naar de politie en vertel hen van te voren wat de kenmerken van je board zijn ( dus waaraan kan jij zien dat het jouw board betreft)... Ga vervolgens met die agent, natuurlijk in burger gekleed, naar de afspraak toe en kijk wat je aantreft  ThumpsUp
Als het jouw board is dan kan die gast gewoon opgepakt worden voor heling...
Of spreek samen met een vriend af en noteer het kenteken van de auto waar die gast in rijd en vraag of je het board mag zien... Wanneer je het board in je handen heb gooi je het board in je auto doe de deuren op slot en beld de politie  ThumpsUp
In welke plaats speelt zich dit af  loser
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #8 Februari 11, 2007, 01:15:07
edit2Rapporteer  
Laat even weten hoe het af loopt!
En verder, volg de gegeven adviezen op, beste wat je kunt doen.  ThumpsUp
Hopen dat die k* het boardje niet weg gooit voordat jij daar aankomt.


Succes verder!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #9 Februari 11, 2007, 01:17:42
edit2Rapporteer  
Ik heb net gebeld met de adverteerder en net gedaan alsof ik intresse had... Hij vertelde mij, zonder dat ik er naar vroeg, dat hij het board uit zee had gevist en dat waarschijnlijk de rechtmatige eigenaar "HAATWINTER" contact zou gaan opnemen... Het probleem is dus opgelost  ThumpsUp  ThumpsUp HAATWINTER je hebt je board weer terug gast  ThumpsUp  ThumpsUp
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #10 Februari 11, 2007, 01:21:01
edit2Rapporteer  
Die gast kreeg vast last van natte voeten.  loser
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #11 Februari 11, 2007, 01:21:16
edit2Rapporteer  
aaa kijk.. weer een goede daad verricht MINI-ME Wink
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #12 Februari 11, 2007, 01:32:46
edit2Rapporteer  
Ik heb net gebeld met de adverteerder en net gedaan alsof ik intresse had... Hij vertelde mij, zonder dat ik er naar vroeg, dat hij het board uit zee had gevist en dat waarschijnlijk de rechtmatige eigenaar "HAATWINTER" contact zou gaan opnemen... Het probleem is dus opgelost  ThumpsUp  ThumpsUp HAATWINTER je hebt je board weer terug gast  ThumpsUp  ThumpsUp

dat hoop je dan ja...
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #13 Februari 11, 2007, 01:43:18
edit2Rapporteer  
Ik heb net gebeld met de adverteerder en net gedaan alsof ik intresse had... Hij vertelde mij, zonder dat ik er naar vroeg, dat hij het board uit zee had gevist en dat waarschijnlijk de rechtmatige eigenaar "HAATWINTER" contact zou gaan opnemen... Het probleem is dus opgelost ThumpsUp ThumpsUp HAATWINTER je hebt je board weer terug gast ThumpsUp ThumpsUp

dat hoop je dan ja...

Geloof mij maar hij geeft echt dat board terug  (angry_kitesmiley) en anders stappen we over op het eerder genoemde plan "A"    schater
JCS

Berichten: 259
Antwoord #14 Februari 11, 2007, 01:44:30
edit2Rapporteer  
Even denken, je kunt met een kitebar opzich  best wel hard slaan. Verder hebben we genoeg lijnen om hem vast te binden Tongue

Maar even zonder dollen, klote dat het zo loopt, het is denk ik weer een goede les voor ons allemaal om gewoon een paar foto's van je eigen board te hebben met serienummers en kenmerken erop e.d.
Hopelijk krijg je 'm inderdaad terug!!

Groeten,

Jasper
haatwinter

Berichten: 74
Antwoord #15 Februari 11, 2007, 02:40:53
edit2Rapporteer  
Bedankt voor alle hulp en reacties....nu nog hopen dat ik hem echt terug krijg....anders moet het op de harde manier...
Groetjes Jef
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #16 Februari 11, 2007, 04:32:41
edit2Rapporteer  
Ik heb net gebeld met de adverteerder en net gedaan alsof ik intresse had... Hij vertelde mij, zonder dat ik er naar vroeg, dat hij het board uit zee had gevist en dat waarschijnlijk de rechtmatige eigenaar "HAATWINTER" contact zou gaan opnemen... Het probleem is dus opgelost  ThumpsUp  ThumpsUp HAATWINTER je hebt je board weer terug gast  ThumpsUp  ThumpsUp
kijk daar heb je wat aan!
toppie hj
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #17 Februari 11, 2007, 04:39:08
edit2Rapporteer  
@haatwinter: laat op dit topic ff weten of je m terughebt....mini-me is optimistisch, maar je werd wel afgekapt, dus...we horen t.

gr danny
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #18 Februari 11, 2007, 05:04:51
edit2Rapporteer  
bel m anders cop en laat in het gesprek het woordje vinders loon vallen!
als je dat er tenminste voor over hebt!
ik ben ook m'n ouwe board kwijt maar heb er wel wat voor over om hem terug tekrijgen!
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #19 Februari 11, 2007, 05:12:53
edit2Rapporteer  
deze discussie vortzetten lijkt mij onnodig ik lees net op hanglos dat het probleem opgelost is op een vredige wijze
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #20 Februari 11, 2007, 05:26:58
edit2Rapporteer  
Mooi.... ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #21 Februari 23, 2007, 00:50:00
edit2Rapporteer  
Ik begrijp dat we nog steeds met ze allen op het board aan het bieden zijn  ThumpDown
Zie marktplaats  loser

 € 255,00   Miranda    17-02-07, 20:03     
  € 250,00   emieckdegoede    12-02-07, 17:58     
  € 225,00   luukstyle    11-02-07, 16:38     
  € 200,00   emieckdegoede    10-02-07, 16:01

Waarom regel je niet ff wat met die gast HAATWINTER  ListenToMe
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #22 Februari 23, 2007, 02:17:45
edit2Rapporteer  
tja ik had het wel geweten!!!
mischien heb je m al terug,laat dat ff weten dan!
-Mark-

Berichten: 451
Antwoord #23 Februari 23, 2007, 02:43:42
edit2Rapporteer  
ik las net op hanglos dat je hem al bijna terug heb tog nog een beetje geluk
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #24 Februari 23, 2007, 05:43:56
edit2Rapporteer  
Nee hij heeft hem niet terug omdat het niet zijn board bleek te zijn maar het blijft een feit dat die gast het board gewoon gevonden heeft  ListenToMe
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.