snip
|
nee niet weer !!! veel beteschap iniedergeval aan de betrokkene
|
|
|
Seb80
|
Kwam net aanrijden toen het gebeurd was... de mensen die daar bezig waren werden overvallen door een flinke windhoos. Volgens mij heeft de surfer in kwestie beenletsel opgelopen, hij was in ieder geval bij positieven maar wel afgevoerd naar het ziekenhuis.
Sterkte aan de persoon in kwestie!
|
|
|
pascal uitgelogd
Gast
|
maar om wie gaat het?
|
|
|
Seb80
|
maar om wie gaat het?
Stuur je ff een mail
|
|
|
lars
|
Mmmmm das weer minder he!
Ik werd er al over gebeld.... Beterschap aan de ongelukkige!!!!!
|
|
|
Emiel
|
Hopelijk geen blijvend letsel! succes!!
|
|
|
|
Seb80
|
Tijdstip klopt precies, terwijl ik in de auto zat begon het als een gek te regenen en te waaien.. Heeft een paar minuten geduurd daarna was het weer over
|
|
|
Emma
|
Hopen dat het niet al te ernstig is... Beterschap en Sterkte alvast aan diegene...
|
|
|
daan
|
wow das heftig om te horen succes en beterschap
|
|
|
Arnie26736
|
Ik wilde eerst nog naar herkinge gaan , vandaag, goed dat ik het misschien niet gedaan heb
|
|
|
Derpertje
|
Blijf om je heen kijken voor slecht weer er kan zomaar wat raars in de lucht hangen !!!!!
|
|
|
Idefixe
|
dat was dus ff van gemiddeld 20 knp naar "zomaar even" in de 40 ppffffff. Sterkte / beterschap voor de betrokkene.
|
|
|
|
Vinni
|
Da's niet best! Beterschap.
|
|
|
® € M © 0
|
vandaag alleen maar ongelukken
|
|
|
mauricew
Gast
|
Zoals het er nu uitziet heeft hij zijn ene bovenbeen gebroken,
aan zijn ander been een open fractuur
en zijn bekken zwaar gekneusd
Hij word op dit moment geopereerd
|
|
|
|
das minder ja! zo zie je maar weer, met slecht weer opkomst snel het water af.
|
|
|
Molliebollie
|
soms kun je niet even snel van het water af komen als uit t niets 40 knopen kunt opzetten. Ik heb het in Schellinkhout ook meegemaakt met mn 13m. Het waaide 19 knopen ofzo, prima. En binnen een halve minuut stond er 28-30 knopen. Ik heb em toen maar meteen gereleased, omdat je in Schellinkhout bijna overal kan staan en ik zo naar de kant kon lopen, maar als je in dieper water zit, ben je zowiezo de sjaak...doe je gewoon weinig aan.
|
|
|
WIM
Geen avatar
|
Een bow kan je met 1 beweging los gooien. Bij een vijfde lijn moet je eerst de safety aan je chicken-loop releasen, en vervolgens de safety op jet vijfde lijn, dan moet je wel erg snel zijn.
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Een bow kan je met 1 beweging los gooien. Bij een vijfde lijn moet je eerst de safety aan je chicken-loop releasen, en vervolgens de safety op jet vijfde lijn, dan moet je wel erg snel zijn.
Waarom zou je je 5e lijn losgooien? Dat is je safety lijn, bij jou is dat een stuur/powerlijn, ga je die dan ook losgooien ofzo?
|
|
|
amorw
|
Ik heb em toen maar meteen gereleased, omdat je in Schellinkhout bijna overal kan staan en ik zo naar de kant kon lopen, maar als je in dieper water zit, ben je zowiezo de sjaak...doe je gewoon weinig aan.
In dieper water kan je nog wat bodydraggen als de wind niet te spooky wordt. Loften kan je dan wat bedwingen door naar een kant te sturen, ook al ga je dan ongecontroleerd door het water. Het wordt pas echt gevaarlijk eens je bij de kant komt, in water te ondiep om je lichaam als sleepanker te gebruiken. Ik ken de plaats, zichtbaar op de foto. Je hebt in deze windrichting ettelijke (honderd) meters ondiep, vrij veel heel ondiep water naar de kant toe, en een heel smal strand om je kite te landen of te starten. Juist hiernaast ligt een weide met niet alleen schaapjes, maar ook schrikdraad, een dijk, en opnieuw schrikdraad. Deze tweede linie is zichtbaar op de foto van flakkeenieuws. De locals die ik daar ken zijn heel schuw van het smalle strand, net als ik. Ik vermoed dat de persoon uit het nieuwsbericht ook een local is, al denk ik hem niet te kennen. Het zal ons allen nog maar eens meer doen nadenken bij het oplaten van onze vliegertjes. Sterkte gewenst aan het slachtoffer.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
?? dat laatste hoeft niet hoor, alleen de safety aan de CL is voldoende... maar goed, bedenk het maaris in een splitsecond. voor je t weet, lig je op de straat. beterschap aan de getroffene...herkingen is en blijft wat dat aangaat een redelijk gevaarlijk spotje met de richting van vandaag; kite de lucht in en wegwezen, het water op... tja ben je dan net aan de kant, kan het misgaan. nogmaals beterschap. gr danny
|
|
|
Marten
|
dit is heftig om te horen,
Ik weet wie het is (geen naam). enorm relaxte gozer waar je mee kan lachen!
heeel veel beterschap jongen!!!!
|
|
|