hoe n kite uit de boom tehalen!

lennart

Berichten: 1167
Antwoord #25 Februari 12, 2007, 03:18:30
edit2Rapporteer  
hahaha vette pics Grin was idd erg lijk wel wel dat hij weer heel eriut is gekomen Grin
posty

Berichten: 2454
Antwoord #26 Februari 12, 2007, 03:18:58
edit2Rapporteer  
beter dat het alleen een setje nieuwe lijnen kost!
krullebol

Berichten: 305
Antwoord #27 Februari 12, 2007, 03:25:14
edit2Rapporteer  
Hij had zelfs nogoude lijnen thuis Joepie
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #28 Februari 12, 2007, 03:25:17
edit2Rapporteer  
beter dat het alleen een setje nieuwe lijnen kost!
echt wel!
zegt trouwens wel iets over slingshot.
sommige merken waar van ik de naam dit x maar ns niet ga noemen gaan al zonder boom kapot!
kutjebef
Gast
Antwoord #29 Februari 12, 2007, 03:53:31
edit2Rapporteer  
Je zult daar maar net lopen en een kiter over je heen krijgen  (sealedlips_kitesmiley)
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #30 Februari 12, 2007, 04:08:12
edit2Rapporteer  
LOL....toeschouwerbowling ? Zo hard mogelijk over het strand gesleurd worden en kijken wie de meeste toeschouwers omver maait ? ONTOPIC: Natuurlijk heel relaxed als het zo afloopt als nu. Ik denk dat er een heel ander soort reacties was gekomen als de jongen met zn hoofd hard op dat huisje of iets anders was geknald en dood was geweest of in coma had gelegen of iets.
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #31 Februari 12, 2007, 04:38:05
edit2Rapporteer  
het zou je maar overkomen!
rikdekker

Berichten: 737
Antwoord #32 Februari 12, 2007, 04:51:49
edit2Rapporteer  
haha hinke, misschien ben je die die jongen wel zelf met die ouwe lijne:O jammer man, en jammer dat ik er niet bij was..misschien ook wel goed, wantanders had ik wss in die boom gehange.. geluk gehad vriend!
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #33 Februari 12, 2007, 04:52:35
edit2Rapporteer  
Lijkt me toch behoorlijk bagger wanneer je dat gebeurd.
rikdekker

Berichten: 737
Antwoord #34 Februari 12, 2007, 05:10:22
edit2Rapporteer  
idd melvin, slingshot kan zelfs tegen bomen schater hahaha k had krulbol net ff aan telefoon, k denk laat ik ff belle oftie nog een beetje leeft . gelukkig heeftie er niets aan overgehouden en heeft ie zelfs zen kite nog heel enzo...kan heel anders aflope...
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #35 Februari 12, 2007, 05:22:48
edit2Rapporteer  
Ik had hem een paar weken terug ook in een boom loser
Raad eens: helemaal niks!!
En hij is er nog best hardhandig uit gekomen..

Maar we hebben onze wraak alweer achter de rug, 2 weken later kwamen we aan fietsen en toen zagen we dat de bomen hun verdiende loon hadden gehad:




(Wow, die foto's zijn wel erg wazig (tong_kitesmiley))

Zo zag het eruit:



Maar SS kite's zijn gewoon super sterk!




~Dirk~

Berichten: 633
Antwoord #36 Februari 12, 2007, 09:50:55
edit2Rapporteer  
Ik had hem een paar weken terug ook in een boom loser
Raad eens: helemaal niks!!
En hij is er nog best hardhandig uit gekomen..

Maar SS kite's zijn gewoon super sterk!






Is ook wel nodig als er van die prutsers aan hangen     (sealedlips_kitesmiley)
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #37 Februari 12, 2007, 12:39:09
edit2Rapporteer  
Ik had hem een paar weken terug ook in een boom loser
Raad eens: helemaal niks!!
En hij is er nog best hardhandig uit gekomen..

Maar SS kite's zijn gewoon super sterk!






Is ook wel nodig als er van die prutsers aan hangen (sealedlips_kitesmiley)
hihi (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #38 Februari 12, 2007, 14:42:39
edit2Rapporteer  
1-0 voor Oxy  loser schater
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #39 Februari 12, 2007, 15:24:49
edit2Rapporteer  
Zo ik less begin topic zie foto's denk dat kan niet en ja hoor kite van Hinke alles gelukig goed afgelopen zie hem zo op school hoor dan het hele verhaal wel:P

mzzl Kevin
Krllebol op school
Gast
Antwoord #40 Februari 12, 2007, 17:06:28
edit2Rapporteer  
het is een beetje veel minder:S:S De kite is toch stuk :S Een scheur erin van 30 cm ofzo en in de LE een scheurtje van 2 cm :S:S
rikdekker

Berichten: 737
Antwoord #41 Februari 12, 2007, 18:02:22
edit2Rapporteer  
he shit, dat is dan wel errruug klote man!:S was ook eeeeigenlijk onvoorstelbaar dat ie heel uit de boom kwam..ookal ist ss:P maargoed, mooi klote dan:S
Flywoods

Berichten: 271
Antwoord #42 Februari 12, 2007, 22:05:42
edit2Rapporteer  
Het ging dus weer te snel voor de safety. 50 meter afgelegd en niet in staat de safety te trekken. Het wordt bijna een gegeven. Je kan er avnuit gaan dat als er voor de kant echt iets mis gaat je niet op tijd je safety kunt trekken. Het gaat gewoon te snel en de schrik verlamt je denken.
Ben ook een groot voorstander van het zo leeg mogelijk maken van kitezones. Stef en ik gaan Mirns en Workum dit voorjaar eens onder de loep nemen. Die palen gaan er weg en wat mij betreft alle borden en vuilnisbakken. Want zelfs starten in het water helpt niet als het mis gaat. Je zit zo weer op de kant en dan is het bidden dat je geen opstakel tegen komt. Deze kiter heeft mazzel dat de kite eerder een opstakel tegen kwam dan hijzelf. Meestal is het andersom
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #43 Februari 12, 2007, 22:58:21
edit2Rapporteer  
Bij Mirns MOET er gewoon een duidelijke afscherming komen voor het kitegebeuren. ( bijv. aan de linkerkant alleen kites) Aan de kant waar nu de tafels staan en geïmproviseerde banken ( lees boomstammen) heb je als kiter gewoon niets te zoeken. Ja ik weet het: ook ik maak mij, vooral nu het met publiek wat rustiger is, schuldig door mijn kite op het grasveld te starten. Is niet slim. Door het weghalen van tafels e.d. nodig je (vooral straks in de zomer) kiters uit om ook op die plek ( recht voor de zwemmerszone) kite's te starten en landen en in principe hebben wij als kiters daar dus niets te zoeken!
Misschien beter om in het water aan de linkerkant een start/landingszone te maken
Flywoods

Berichten: 271
Antwoord #44 Februari 12, 2007, 23:14:56
edit2Rapporteer  
Ja, de kitezone moet leeg. Aan de rechterkant (op de foto links) hoeft wat mij betreft niks weg. Als je daar start en het gaat mis (in dit geval ?) heb je het helemaal aan jezelf te danken.
En de afscheiding moet ook duidelijk, maar niet met palen. Boeien is veel beter. En op de kant moet de afscheiding ook duidelijker. Net als Workum met een kurklijn oid. Niet met een bord. Da's weer een opstakel en het valt niet op. Ik had het bord dat er nu staat pas na een paar maand gezien en blijkbaar veel met mij want het ligt rechts ook geregeld bezaaid met kites.
Bij de trap een bord met uitleg van de zones lijkt me wel goed.
Die bomen kunnen er natuurlijk niet weg maar er staat nog wel een prullebak en die palen in het water moeten iig weg.

jeroen90

Berichten: 726
Antwoord #45 Februari 13, 2007, 01:13:16
edit2Rapporteer  
ik heb toch al een aantal keer op tijd me safety getrokken terwijl ik zoon 30 meter van het water af stond. In de winter op vliegerveldje ik flysurfer oplaten ging die dwars door windvenster. Was in normale kleren dus ik me safety getrokken gelijk toen die omhoog ging 10m voor het water ongeveer en toen optijd stil komen te staan. Ook heb ik super vaak me safety voor de lol getrokken kan hem in 0,1 seconde ofzo vinden.
Flywoods

Berichten: 271
Antwoord #46 Februari 13, 2007, 01:30:40
edit2Rapporteer  
Het gaat natuurlijk ook wel eens goed, maar ook zo vaak fout dat je er niet meer van uit kan gaan dat het goed gaat. Denken van ach hij zat vast te suffen, of ik heb een betere safety of ik heb meer ervaring is naïef. Het kan de beste overkomen.
globe

Berichten: 1143
Antwoord #47 Februari 13, 2007, 01:39:18
edit2Rapporteer  
Te sneu dat dit soort foto's (situaties) nog mogelijk zijn.

herinnert u zich deze nog?



ook een discussie van heb ik jou daar toendertijd...

We willen het maar niet leren hè?
krullebol

Berichten: 305
Antwoord #48 Februari 13, 2007, 01:46:16
edit2Rapporteer  
20 meter heb je snel afgelegd hoor;):S als je in een vlaag terecht komt Wink
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #49 Februari 13, 2007, 01:53:27
edit2Rapporteer  
ik heb al n andere plek bedacht dicht daar in de buurt!
t is iets moeilijker te berijken maar er staan geen bomen of borden en er komen nooit kiter!
in de bocht vlak voor de mirnse clif daar zie je wel altijd windsurfers maar nooit kiters!
waarom eigenlijk?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.