Aruba Hi-winds 2007

Hi-winds

Geen avatar

Berichten: 3
Februari 13, 2007, 22:37:14
edit2Rapporteer  
Beste kitesurfers,
 
Deze zomer zullen de Aruba Hi-Winds voor de 21ste keer plaatsvinden. Er wordt van 27 juni tot en met 2 juli gevaren voor de verschillende titels. Zoals gewoonlijk zal het evenement plaats vinden bij de Fisherman’s Huts op Aruba. Inmiddels is het evenement een van de oudste windsurfevenementen ter wereld en uitgegroeid tot een van de grootste watersportevenementen in de Caribbean. Het zesdaagse evenement bestaat dit jaar uit 6 dagen surfen en een volledig verzorgd programma. Alle deelnemers zullen elke dag worden voorzien van ontbijt, lunch, avondeten en een activiteit of een feest.   

Wie wil er nou niet de perfecte kiteloop draaien op helder blauw water met uitzicht op prachtige witte stranden, palmbomen en een rijke natuur. In de warme constante passaatwind wordt er gestreden om de kitesurftitel en de down wind slalom, long distance race en Freestyle voor de windsurfers. Surf voor de statistieken van Aruba naar; 
http://www.windfinder.com/windstats/windstatistic_aruba.htm
Voor ongeveer 900 euro kun je een 9-daagse reis naar Aruba krijgen inclusief vlucht, appartement en ontbijt.
 
Zien we jou op Aruba voor het beoefenen van je favoriete sport in ideale omstandigheden? Waar je een geweldig evenement kan combineren met je vakantie. Je bent van harte welkom bij Hi-Winds 2007!

Verdere informatie is te vinden op de website:
www.aruba-hiwinds.org
Voor verdere vragen of informatie mail naar:
info@hiwinds-aruba.com

timmie-to-himmie

Berichten: 105
Antwoord #1 Februari 13, 2007, 23:44:09
edit2Rapporteer  
_-_-_
posty

Berichten: 2454
Antwoord #2 Februari 14, 2007, 01:02:23
edit2Rapporteer  
kiteloop draaien met surfplank!!?? (tong_kitesmiley)
Jesper

Berichten: 81
Antwoord #3 Februari 14, 2007, 04:28:49
edit2Rapporteer  
gelukkig zijn er ook vette kitesurf wedstrijden!!! mario een nederlander heeft vorig jaar gewonnen Smiley
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #4 Februari 14, 2007, 04:39:14
edit2Rapporteer  
uber geil natuurlijk aruba!!!
moet maar ns erg m'n best doen thuis,mischien mag ik dan wel.
kheb 2 honden en daar zal ze niet blij mee zijn om daar voor tezorgen terwijl ik op aruba zit!
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #5 Februari 14, 2007, 18:11:43
edit2Rapporteer  
Beste kitesurfers,
 


Wie wil er nou niet de perfecte kiteloop draaien op helder blauw water met uitzicht op prachtige witte stranden, palmbomen en een rijke natuur.



Bij een vette OFF-SHORE kan je wel een kiteloop draaien maar NIET met uitzicht op het witte strand. Het is daar wel mega mooi want ik ben er zelf al een keer geweest.

Alex
yusca
Gast
Antwoord #6 Februari 14, 2007, 18:34:59
edit2Rapporteer  
jow daar moet je heen (geschokt_kitesmiley)

ik ga als ik genoeg gespaart heb...!

ik heb daar stage geloopen op een surfschool.

en het is daar echt perfect ThumpsUp!!!

zie je daar groeten yusca
Hi-winds

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #7 Februari 14, 2007, 21:11:09
edit2Rapporteer  
Heey!
Er zijn twee verschillende spots, de beiden spots zijn geweldig om mooie sessies te varen. 
Boca grandi, de onshore sport met goeie golven aan de Noord kust en de Fisherman’s Huts met de witte stranden en palmbomen. Op de site staan een aantal filmpjes, we proberen vandaag de foto's ook op de website te zetten. Voor mensen die echt niet kunnen wachten, mail mij even dan stuur ik even wat foto's op.

Groet Sven 
EricC

Berichten: 75
Antwoord #8 Februari 15, 2007, 20:51:11
edit2Rapporteer  
10 geile jaren gewoond en 2x meegedaan met de Hiwinds... toen was er nog geen kiten...
Gave plek, ook Boca waar ik wel ergens nog een skeg heb liggen...  schater
Groetjes daar aan JP en Papi (de LÍsle) en de rest van de crew.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.