florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
waar is dit dan? met welke wind is het goed? zoek nog wel een goeie spot met zo enkhuizen is ook zo ver laat maar horen als je wilt! floris
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
sssssssssssssssssssssssssst super spot
|
|
|
|
|
|
Emma
|
haha debeun ... nog een keer je sprong showen???? nee hoor ... is vast lijp.. ik kan het nog niet :'(
|
|
|
|
Dangerfield
|
DeBeun? Springen?!? het wordt nog eens wat met jou! Moet je binnenkort maar eens aan me showen op S'hout! Als ik jullie zo zie op plaatje4, dan hadden we toch echt ff een inkoopactie moeten organiseren voor al die 555's, had veel €€'s gescheeld! Maar goed onze naam erop schrijven, anders raken we in de war. Vertel me binnenkort maar eens waar kinselonië ligt... edit: sprongetje niet geland, jammer maar komt nog wel.
|
|
|
R@bert
|
Heee Hans en Mark AKA Nobile team...leuke pica's man..ziet er wel relaxed uit, beetje cruisen zo (hangloose_kitesmiley). Idd goed idee van Iceberg om de namen erop te plakken van die 555's, haha (heb je ook een roze, Iceberg?). Mark,nog een goede reden waarom ik de rode heb genomen (grinnik_kitesmiley)....Vette kite die Boxer, mooie kleurencombi
greetz...
|
|
|
|
je kunt wel zien waar het geld zit... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
JorritPi
|
Ziet er gezellig uit! Ennnn we gaan gewoon doooor ....als de wind het weer doet.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
hallo geen sigaretten/drank/vrouwen en andere dure hobby's daar hou ik dus geld aan over (hangloose_kitesmiley) ik ook niet!(nou de eerste 2 dan (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
|
ik drink met mate.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Haha, Hansie gaat hoger dan Mark....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat ben ik, Nerd. Zie je toch wel aan m'n slanke lijn...? Haal dat Z**D eens uit je ogen van gisteravond.
|
|
|
|
Molliebollie
|
Ruben Len10 / Aaron Hadlow / Kevin Langeree enz.....watch your back. The Nobile Team is coming up
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik zal ff een inschrijfformulier opstellen.. ;-)
|
|
|
Micky
|
Dat ben ik, Nerd. Zie je toch wel aan m'n slanke lijn...? Haal dat Z**D eens uit je ogen van gisteravond. Je hebt helemaal gelijk Markie! Nou ik nog een keer heb gekeken zie ik dat er idd zo'n lelijke plofkop boven die wetsuit uitsteekt. Sorry hoor Hans dat ik dacht dat jij dat was.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Whahaha LOL, het was weer te verwachten met je hè, ouwe sommelier! oftewel alcoholist ;-)) Nu ik je beroep weet, snap ik ook meteen het verband met het topic DE VRAAG, HET ANTWOORD, en je vraag over de wijnen. ;-)
|
|
|
Micky
|
Bright light!!! Zeker een keertje goed uitgeslapen zonder mij.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja ben nog best helder zo nu en dan. ;-)
|
|
|