Takoon Skoop3--> --> YEAH!

SSBB
Gast
April 25, 2004, 14:03:31
edit2Rapporteer  
Heren en natuurlijk dames kiters,

ben net terug van een paar weekjes Frankrijk (met wind) en ben daar helemaal uit mijn dak gegaan met de nieuwe Skoop3. Deze kite met hoge AR voelt lekker stabiel aan en is (11.5) rete snel. Pas op:: vette hang-time. Ook nog in Leucate geweest en ene Dominicaan vloog daar echt bizar hoog met een kleinere skoop3. Op mijn 11.5 zit een wing-spanline, volgens mij voor een optimale stabiliteit maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Tip; probeer de skoop3 uit, test hem ergens (zoals ik deed bij een shop op de Brouwersdam)

Kan verder niet wachten om mijn gloednieuwe Wook2-tjes uit te testen, kom maar op met die wind

Cheerz,

SSBB
ErikB

Antwoord #1 April 25, 2004, 14:50:38
edit2Rapporteer  
Goeie kite Takoon met name de skoop.
Alleen ik zal NOOIT meer iets kopen van dit merk vanwege de waardeloze service van Big sports.

Wacht nu al weer vanaf januari op een schade garantie geval.
En nog steeds niks gehoord.
Tim

Antwoord #2 April 25, 2004, 15:54:35
edit2Rapporteer  
Heb je de wook2 16.5 toevallig ook (en getest??)

thiazzz

Antwoord #3 April 26, 2004, 09:26:58
edit2Rapporteer  
Hey ErikkieR4: Ik had ook een schade gevalletje bij Takoon, maar via de dealer liep dit ook niet echt. Ik heb toen direct de importeur (willem) benaderd, en een beetje gestalked met emails, telefoontjes en brieven. Dit hielp! Ik zou als ik jou was dus even een serieuze brief schrijven, dan gaat het wel werken hoor! alles werd toen netjes geregeld. Mail anders maar als je de brief wilt hebben als voorbeeld ofzo...
Jari
Gast
Antwoord #4 April 26, 2004, 16:17:33
edit2Rapporteer  
Hee,   SSBB,
Ik vaar zelf met de 11,5 Scoop II.
Ik ben erg benieuwd of er nog iets in de vaareigenschappen veranderd is naar het model van 2004...
Kun jij daar iets over vertellen?
SSBB
Gast
Antwoord #5 April 27, 2004, 19:26:14
edit2Rapporteer  
He Jari,

Ik heb vorig seizoen ook gevaren met de Skoop2 11.5 en de nieuwere Skoop lijkt stabieler te zijn, hij schiet minder snel uit het windraam. Verder vangt die vlagen beter op en air-time is VET.

Bar is iets dunner geworden en de kite ziet er beter afgewerkt uit, iets steviger allemaal. Super coole kleurencombinaties.

Groeten,

SSBB (als je meer vragen hebt dan moet je contact opnemen met Onno of Jörgen; zij weten alles van Takoon --> 06-12335667 of 06-47500584

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.