zarda
|
nee dat is niet normaal gewoon niet op reageren
|
|
|
® € M © 0
|
wat een domme mongool (angry_kitesmiley) klap op z'n hoofd geven gewoon
|
|
|
Kevin
|
idd een Rare reacite ben je toch wel gestoord als je zoiets verzend mzzl Kevin
|
|
|
|
Maurice_lannee
|
hoeveel vraag je voor je board dan?
Ik vroeg er 400 voor omdat ik er echt 4 keer maar op gevaren had. maja tis uiteindelijk voor minder weg gegaan ( niet veel minder overigens) ag toch hopeloos dat iemand zo kan reageren
|
|
|
Coen2000
|
Ik had mijn kiteboard te koop staan krijg ik een mailtje als dit: "Hoi, ik zag je advertentie op surfspullen.nl...en vindt het te DUUR vuile oplichter,en zo veel heb je ook niet gevaren zie ik watje!!!!of lieg je???waarom verkoop je hem????niet zo goed HE,is het iets voor mij misschien ik hoor het wel doei" ZO BENADER JE TOCH NIET IEMAND?!?! is een markaan, nergens om je druk over te maken, zo praten ze "normaal" , de markaan bedoeld gewoon te zeggen (Vertaling) "Is dat je uiterste prijs? en is hij echt maar 4x gebruikt? vertaling van " www.markaantranslation.com"
|
|
|
|
michiel v geel
|
dit is gewoon een simpel kind dat zich verveel (coen bv) die de halve dag aan zijn pik loopt te trekken en de rest van de dag geenstijl loopt te spammen door bij elk filmpje of foto ''gaas deaud'' te zeggen en dan te hopen dat hij origineel is
|
|
|
Kondor 11
|
Misschien moet je het in je vriendenkring zoeken, iemand die loopt te ziekken?? En anders gewoon niets van aantrekken, moet je eens zien welke mail je krijgt als je een auto op het web te koop aanbied, stelt dit nix meer voor....
|
|
|
kitestertje
|
hahahah wat een idioot ben echt benieuwd hoe hij boodschappen doet
|
|
|
R@bert
|
Sjezus wat een !!!! Of je had je wc-deur te koop gezet voor 400euries .... zet z'n email ff op dit topic, zullen we m ff spammen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Misschien wel een kiter die het niet meer trekt, heel weekend windstil! Doorgeslagen! (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
Lex
|
nee negeren (niet met de klemtoon op ne ) (tong_kitesmiley)
|
|
|
JurjenC
Geen avatar
|
Is duidelijke de westerse internet variant van Gilles de la Tourette. Alleen besmettelijk in combinatie met een SMS duim. Gewoon negeren!!!
|
|
|
Vinni
|
Ik heb ook wel eens de neiging om zo'n bericht te typen. Wel met een goede rede natuurlijk, ik betrapte laatst iemand die gewoon simpel boven de winkelprijs ging zitten, en zei dat hij erg goedkoop was Maar toch laat ik zo'n bericht maar achterwegen Owja, sorry Maurice_lannee, ik wist niet dat je hem meteen op kitehigh plaatste
|
|
|
stefkiter
|
beetje laag hoor! pfff wat een mensen
|
|
|
terrorwally
Gast
|
is het niet gewoon een vriend die je in de maling neemt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|