Waroo productiefoutje?

diederick
Gast
Antwoord #25 Februari 19, 2007, 02:05:20
edit2Rapporteer  
2de hands waroo....... 10 tegen 1 dat deze leading edge al eens is ontploft en slecht gerepareerd. Ik zou die stiksels nog maar eens nakijken en misschien de verkoper even navragen of hij misschien niet iets verzwegen heeft....... Altijd goed nakijken bij het kopen van 2dehands kites zeker met die waroos
Idefixe

Antwoord #26 Februari 19, 2007, 02:16:54
edit2Rapporteer  
2e hands............. oeps letterlijk "genaaid" ?
Mark-Fizzer

Antwoord #27 Februari 19, 2007, 03:04:10
edit2Rapporteer  
Ach, misschien was dat wel de hele opzet, om genaaid te worden. ;-)) Ieder z'n ding whahaha
ok
Gast
Antwoord #28 Februari 19, 2007, 03:36:37
edit2Rapporteer  
Beste Rudolf,

Gewoon effe met de dealer bellen, Best heeft een uitstekende garantie dusdat moet geen probleem zijn wij extremesports.nl hebben er als dealer nooit problemen mee gehad.

Toon van Haren/ XTRM Sports

beste garantie ? gewoon 3 maanden hoor, daarna kan je oprotten
Jacob 81.

Geen avatar

Antwoord #29 Februari 19, 2007, 04:46:16
edit2Rapporteer  
Is een beetje een overbodige stelling want volgens mij is de gehele Waroo een productiefout schater

'Hallo'  maak jij hier even vrienden , (grinnik_kitesmiley)
HelldogBE

Antwoord #30 Februari 19, 2007, 20:08:51
edit2Rapporteer  
Beste Rudolf,

Gewoon effe met de dealer bellen, Best heeft een uitstekende garantie dusdat moet geen probleem zijn wij extremesports.nl hebben er als dealer nooit problemen mee gehad.

Toon van Haren/ XTRM Sports

beste garantie ? gewoon 3 maanden hoor, daarna kan je oprotten

toch beter dan die waarbij je een week na je aankoop al kan oprotten?? zeker als je er een stuk of 400euro meer voor betaald hebt Grin
terrorwally
Gast
Antwoord #31 Februari 19, 2007, 21:29:08
edit2Rapporteer  
als het 2de hands is gekocht, zal ik gewoon me geld terug eisen. Er heen gaan en gewoon eisen. Indien hij het niet terug geeft, moet je maar eens ze gegevens bekend maken, want dit is triest.
larssmits
Gast
Antwoord #32 Februari 19, 2007, 21:44:11
edit2Rapporteer  
gewoon op forum.bestkiteboarding.com zetten, daar zitten die gasten van best zelf dus zullen ze wel een oplossing verzinnen.

Dat terug gaan naar de koper waarvan je hem hebt gekocht heeft ook geen nut, misschien wist hij het ook niet. En de koper had het dan bij aankoop maar moeten kijken... Je kunt wel vragen waar hij z'n waroo had gekocht.

Maar beste lijkt me om gewoon zowiezo op bestkiteboarding forum te zetten, of naar de dealer waar de vorige eigenaar hem had gekocht.

En het is bij best echt niet zo dat je na 3 maanden op kunt rotten.
Vincent bijv. had een geknapte bridle, en zou via een andere dealer een nieuwe kunnen krijgen na veel langer dan 3 maanden. (ook al vond hij dat nog niet genoeg). Maar voor sommige dingen kun je echt wel na langer dan 3 maanden terug, ik denk dat best hier niet moeilijk over doet  ThumpsUp
Emiel

Antwoord #33 Februari 19, 2007, 23:32:04
edit2Rapporteer  
is niet gerepareert want de protector op le is van best. als ze dit soort dingen repareren dan zou die vervangen zijn dus idd produktiefout die waarschijnlijk zonder problemen opgelost wordt.
Belly ItW

Antwoord #34 Februari 20, 2007, 02:55:06
edit2Rapporteer  
omdat het nog niet gezegd is zeg ik het nog maar een keer
is gewoon een productiefout!!!
moet je contact opnemen met de dealer!!!!
Belly ItW

Antwoord #35 Februari 20, 2007, 02:55:21
edit2Rapporteer  
ejoh anders neem je contact op met de dealer!!!
Belly ItW

Antwoord #36 Februari 20, 2007, 02:55:42
edit2Rapporteer  
want het is een productiefoutje!!
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #37 Februari 20, 2007, 04:35:09
edit2Rapporteer  
De beloofde foto. Zie je die rare knik in de LE boven de middelse strut? Precies op de segmentnaad van de LE. Ik dacht dus ook verkeerd genaaid, productiefout. Dus niet, gewoon tube die er niet goed inzit...
Die dingen worden namelijk eerst in elkaar geplakt en scheef naaien over die lengtes is er dus nagenoeg niet bij. Scheef plakken doe je eigenlijk helemaal nooit...
Rudolf

Antwoord #38 Februari 20, 2007, 04:54:52
edit2Rapporteer  
Nou, Marcel, ik ga nu mijn kite even opmeten, en dan zal ik eens kijken of de pad even ver van de LE-naad zit aan beide kanten.
Maar als je duidelijk naar de eerste foto kijkt, dan zie je toch dat de pad te hoog zit? Trek de witte gestikte lijn (net boven de grond) door en je ziet duidelijk dat er een knik zit.
Maar goed, ik zal het nu even opmeten
Pbter

Geen avatar

Antwoord #39 Februari 20, 2007, 05:01:15
edit2Rapporteer  
jezus man, heb je die foto nou al verstuurd naar de importeur?
Kondor 11

Antwoord #40 Februari 20, 2007, 05:35:06
edit2Rapporteer  
Ik heb dat probleem ook ooit eens gehad met een Rhino2 en dat was ook de LE die niet helemaal recht zat, gewoon er ff een keer uithalen en opnieuw inzetten.
Baat het niet dan schaadt het niet toch
Rudolf

Antwoord #41 Februari 20, 2007, 05:45:02
edit2Rapporteer  
Foto's zijn allang opgestuurd naar importeur.
Zojuist even opgemeten, maar kan het niet zo snel vinden.
LE zit er prima in. Heb al wel een aantal keer gedraaide LE gehad, dan zie je dat goed bij het ompompen. De tube staat aan de buitenkant overal retestrak, dus gedraaide LE lijkt me niet mogelijk...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.