Woutertje
|
Als de wind een beetje doorzet ga ik woensdag En als t goed is neem ik dan gezellig Maarten!!! mee
|
|
|
Pieter
|
Ja..........woensdag lijkt mij nog de beste dag....................
|
|
|
JorritPi
|
Ik wacht nog even af wat het weer doet, want het veranderd steeds weer.
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Ik heb ook weer een week vakantie en kijk naar de goede wind.
Voor zondag zeggen ze W 20 knopen, als dat waar zou zijn!
|
|
|
milamber
|
zaterdag en zondag hoop ik!
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
ik weet het nog niet!!!!! heel misschien kan ik woensdag wel!!!! maar alleen in de middag dan!!!! maar dan kom ik wel !!! in de middag dan!!! misschien tot doeiiii wessel!!!!
|
|
|
|
|
D.D
|
Als woetie gaat ben ik weer ook (grinnik_kitesmiley) Ik heb al heel lang niet gevaren trouwens..! Dus het word maar weer tijd dat ik weer begin (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jeks one
|
zaterdag of zondag natuurlijk, wij moeten wel werken.........
|
|
|
Vlaardingen
|
Zaterdag wordt het top! Voorspellingen zien er goed uit 27 graden N0-5............ oeps sorry mates. Gna gna gna gna
Tja wat zal ik doen , Magawish of Jasmin.............. of toch maar taxi naar El Gouna.... of toch maar Magawish ....
|
|
|
slufterhufters.com
|
Gezellig hoor helemaal in je Remy naar Egypte...
Ga wel naar de Slufter, waar al mn kitemaatjes zijn...
|
|
|
Jeks one
|
dat zijn toch die gasten die altijd bij je zijn en welke wij niet kunnen zien maar net doen alsof ze er wel zijn....... toch, toch??
|
|
|
|
Bodhi
|
Ja, leuk dat Egypte! Nodig ons vooral niet uit... Maar morgen is het niet onverstandig om m'n lunchpauze een beetje te verlengen??
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Hey Raafnicht,
Bij de Roteb zoeken ze teamleiers, gasten die een team kunnen aansturen bij het schoffelen van gemeenteplantsoenen, Arabisch en Antiliaans kunnen praten is een pre, of goed duidelijk met handgebaren kunnen uitleggen wat er die dag gedaan moet worden in de plantsoenen. Onder deze mensapen is het beter dat je je liefde voor jongens niet laat merken, ook verwijft gedragen is niet aan te raden, je krijgt bedrijfskleding dus je kan je rokjes wel thuis laten.
|
|
|
Jeks one
|
Kitebink is weer in zichzelf gekeerd, dat bedoel ik nou... en wij de schijn maar ophouden he?
Ps heb je misschien een link voor die vacature? en krijg je ook zo'n witte bus, net als erik? hij doet toch ook die functie?
|
|
|
Bodhi
|
Ki(/e)te(l)binkie kan er ook niets aan doen... Geef 'm maar 7-8 bft, zeg dat ie mag loopen op 10m hoogte en dan hoor je m niet meer. Het is allemaal zo betrekkelijk.
Hoe dan ook, ik neem m'n spullen wel mee naar werk, als het waait ben ik weg
|
|
|
slufterhufters.com
|
Je krijgt bij deze functie een bakfiets, en niet zomaar een bakfiets, nee.. eentje waarvan je de bak omhoog kan duwen zodat je hem makkelijker kan legen bij de verbrandingsovens, tevens is de bakfiets uitgerust met diverse bezems, harken, stoffer en blik en een maandvoorziening van vuilniszakken, je weet wel die dingen die je wel eens draagt en waar je huis mee volstaat. Je hebt geen bijtelling voor dit vervoersmiddel, en je mag hem prive ook gebruiken, dus zal je aanzien in de buurt omhoog gaan.
De bakfiets is speciaal aangepast aan jou wensen.
|
|
|
|
Vlaardingen
|
Zeg Arno, handschoenen maar thuis laten he?
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Woensdag uurtje of 10.00 11.00 op de Slufter dan maar...
|
|
|