¦Tim¦
|
wat zijn die dingen pro amerika zeg echt snoeilelijk als je het mij vraagt
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
wat zijn die dingen pro amerika zeg echt snoeilelijk als je het mij vraagt Smaken verschillen.... Ik vind die witte wel gaaf en is net ff anders dan de rest
|
|
|
VincentC
|
Zoals je weet heb ik de witte Pat Love TFM en vind hem top. Paar keer vergeleken met de Mystic Warrior en je ziet duidelijk dat de kwaliteit beter is en dat er hier en daar beter over is nagedacht. Zeker als je een stevig harnas wilt voor bijv. je rug Pat Love halen, kost iets meer maar dan heb je ook ECHT wat
|
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kunnen gewoon niet tippen aan de Warrior!!
Heb je wel eens z'n trapeze geprobeerd Ellen???? En waarom raad jij de Warrior aan?? TOYBOY ik snap je bericht niet helemaal? Ik krijg een antwoord van je maar heb nooit om die vraag gevraagd snap je het nog Wat dacht je van dit kleurtje Ellen
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
klopt! warrior is top! het is niet voor niets dat iedereen er mee loopt! he hebt dan mischien niet iets anders dan de rest maar je hebt wel het beste!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Heb je wel eens z'n trapeze geprobeerd Ellen???? En waarom raad jij de Warrior aan?? TOYBOY ik snap je bericht niet helemaal? Ik krijg een antwoord van je maar heb nooit om die vraag gevraagd snap je het nog Wat dacht je van dit kleurtje Ellen met zo'n kleur trapeze wil zelfs je hond niet meer met je spelen!
|
|
|
Henning
|
@ Melvin1981: Mystic warrior is gewoon aloom vertegenwoordigd, die kun je op bijna elke hoek van de straat halen. Patlove is kwalitatief een stuk sterker, zo hadden de Warrior 2006 nog last van scherper randen etc (weet niet hoe dat nu is)... Ben verder nog bij verschillende schops geweest en die hadden het zelfde verhaal... Zelf heb ik deze dus (alleen int Zilver):
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
tja die van jou ziet er wel vet uit! maar ik merk niets van scherpe randen(2007 model) en hij is sterk genoeg om jaren mee tegaan dus hoeveel sterker moet i dan zijn????
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Oke nu ff terug naar de topic Henning Hoe bevalt die shite En waar kan je dat spul in Nederland krijgen/passen ?? Ik begrijp dat het samen gaat met Airush dus ik hoor graag van je..... Graag de verschillen tussen Warrior en TMF Thx Ps hier een plaatje van de voorkant met spreader (geval)
|
|
|
Maurits
|
En waar kan je dat spul in Nederland krijgen/passen ??
Vliegers en Co in deventer heeft er genoeg. ff mailen of zo.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
En waar kan je dat spul in Nederland krijgen/passen ??
Vliegers en Co in deventer heeft er genoeg. ff mailen of zo. Heb je ook een e-mail of site adres ofzo
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Kijk ff in google OFZO ;-)))
|
|
|
Glenn Black
|
Mini-me
Je vaart toch met Liquid Force? wat vind je van de harnas LF 2007 dan?
Ik heb de witte 2006 (zoals je in Strand Horst zag)
Zit perfect !(zoals iedereen van hun merk zegt)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb die gasten gebeld en ze hebben alleen de WIRE dat andere model waar het mij om gaat hebben ze niet en verkopen ze ook niet...... Ik begrijp dat ik toch weer moet gaan shopen in Duitsland Als er nog gasten zijn met ervaring dan hoor ik het graag
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mini-me
Je vaart toch met Liquid Force? wat vind je van de harnas LF 2007 dan?
Ik heb de witte 2006 (zoals je in Strand Horst zag)
Zit perfect !(zoals iedereen van hun merk zegt)
|
|
|
Henning
|
Ik heb die gasten gebeld en ze hebben alleen de WIRE dat andere model waar het mij om gaat hebben ze niet en verkopen ze ook niet...... Ik begrijp dat ik toch weer moet gaan shopen in Duitsland Als er nog gasten zijn met ervaring dan hoor ik het graag Intersurf in Sneek zouden ze dit jaar ook gaan leveren... http://www.intersurfsneek.nl/En volgens mij levert stedebroec-surfing het ook... www.flysurfer.nl (maar aangzien de site hopeloos achterloopt kun je hem beter even mailen) En die shite bevalt als dikke Thiop...
|
|
|
Vinni
|
Heeft er iemand even snel een paar prijzen voor me?
|
|
|
|
Vinni
|
Thnx!
|
|
|
¦Tim¦
|
die dingen die worden met alemaa hoekjes en bumps mooigemaakt en zijn super stevig als ze nou is wat meer bij kites deden:)
|
|
|
Lex
|
phillips speakers voor je mp3! 4 euro bij mijn supermarkt
|
|
|