Master of the Ocean Cabarete

Hooked Cabarete

Berichten: 246
Februari 22, 2007, 20:55:09
edit2Rapporteer  
In onze voortuin op Encuentro (Cabarete) wordt van 22 tm de 28e de Master of the Ocean gehouden. Bij dit event gaat het erom wie de oceaan (waves) het beste gebruikt naar de omstandigheden die er op die dag zijn. Dus niet wie de mooiste handlepass kan. Surf, Windsurf en natuurlijk Kitesurf komen aan bod en je moet ze al de drie kunnen.
Kan je alleen kiten pech, alleen surfen? ook pech. Ben je de beste in al de 3? Ben je de Master of the Ocean.
Er staan leuke waves voorspeld van ongeveer 2.7 meter en de wind ziet er ook goed uit.

Luciano heeft de afgelopen 2 jaar gewonnen. Ben benieuwd of hij het de derde keer ook waar kan maken. Check de link naar de site http://masteroftheocean.com  YeSS

Joost

Berichten: 1318
Antwoord #1 Februari 22, 2007, 22:24:19
edit2Rapporteer  
Of gaat Otis hem pakken?
Hooked Cabarete

Berichten: 246
Antwoord #2 Februari 22, 2007, 22:40:16
edit2Rapporteer  
Volgens mij doet die idd wel mee ja dit jaar :-)
Flakkee Local

Berichten: 146
Antwoord #3 Februari 23, 2007, 06:09:08
edit2Rapporteer  
Maar nu zijn de Flakkee-locals daar!!!!!
Vlak die ook niet uit................
Hooked Cabarete

Berichten: 246
Antwoord #4 Februari 23, 2007, 08:16:15
edit2Rapporteer  
We zullen eens even kijken wat jullie er van het weekend van bakken  :Smiley

Btw; verwacht de Flakee locals niet te snel terug in Nederland. Ze fixen hier alles wat kapot is (van auto's van zwembad pompen) dus voorlopig laat ik ze niet gaan. (grinnik_kitesmiley)
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #5 Februari 23, 2007, 19:46:03
edit2Rapporteer  
We zullen eens even kijken wat jullie er van het weekend van bakken  :Smiley

Btw; verwacht de Flakee locals niet te snel terug in Nederland. Ze fixen hier alles wat kapot is (van auto's van zwembad pompen) dus voorlopig laat ik ze niet gaan. (grinnik_kitesmiley)

Wahaaaa heb je de kwaliteiten van P-W gevonden. Die ouwe gabber weet aardig met alles om te gaan. In mei staat de eerst bbq weer gepland dus voor die tijd verwachten we ze wel weer een keertje terug ThumpsUp

Hoop dat er genoeg animo is voor de "Master od the ocean"
O ja en verwacht van Branko wel weer een podiumplaats die lekkere bikkel YeSS YeSS
Arnie26736

Berichten: 790
Antwoord #6 Februari 23, 2007, 20:57:28
edit2Rapporteer  
Wanneer kome der foto's van de flakkee locals dat ze daar zijn?
Flakkee-John

Berichten: 782
Antwoord #7 Februari 23, 2007, 21:21:06
edit2Rapporteer  
ja zit er op te wachten dan kan ik de site weer updaten

hoor net dat ze gisteren in 2,5 meter golven aan het knallen geweest zijn en dat ze vanavond foto's op sturen
alleen de spiegelrelfex heb ik in beheer :-)

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.