Slijtage bij Raven III ?

Robinz

Geen avatar

Berichten: 10
Februari 22, 2007, 22:26:23
edit2Rapporteer  
Aangezien ik overweeg om een Raven III te gaan kopen vroeg ik mij af, n.a.v. de slijtage perikelen bij de Torch III, of de Raven daar misschien ook last van krijgt. Ook omdat deze kite ook met de 'swept wingtips' is uitgerust.

Ik heb er tot nu toe niets over gelezen maar dat heeft er mogelijk ook mee te maken dat de Raven minder lang verkrijgbaar is (en er dus minder mee is gevaren).

Ik ben dus vooral op zoek naar reacties van Raven III gebruikers en mogelijk mensen die beide kites hebben gevaren en kunnen uitleggen waarom het zich eventueel bij de Torch wel en de Raven niet voordoet.

Alvast bedankt.

Xstream
Gast
Antwoord #1 Februari 23, 2007, 00:23:21
edit2Rapporteer  
Ook de Raven heeft dit probleem maar naish heeft hier dus handige plakstrips op verzonnen.
hahahhah laag maar goed ik ga toch voor Naish  loser.

En dan nog als het dus zo slijt dat het door en door is krijg je weer een nieuwe  schater.
Wat wil je nou nog meer man !! hahahha

globe

Berichten: 1143
Antwoord #2 Februari 23, 2007, 16:57:36
edit2Rapporteer  
Het betreft alleen de eerste productierun van de Torches, Ravens zijn later geproduceerd en later in NL aangekomen. Probleem is er dus praktisch niet. (Alleen bij een paar allereerste samples).

Trouwens ik vaar beide kites. waaronder een Torch zonder patches. Als je je pigtails even checkt en zorgt dat de knoop in je pigtail niet aan de kant van je LE zit is er helemaal niets aan de hand.

MrRippey

Berichten: 524
Antwoord #3 Februari 24, 2007, 00:29:59
edit2Rapporteer  
@ Globe, hoe is de low-end van de Raven tov de Torch. Ik ben voornamlijk benieuwd naar de 12 mtr.
Welke heeft de meeste low-end volgens jouw?
mathieu3
Gast
Antwoord #4 Februari 24, 2007, 00:46:42
edit2Rapporteer  
Het betreft alleen de eerste productierun van de Torches, Ravens zijn later geproduceerd en later in NL aangekomen. Probleem is er dus praktisch niet. (Alleen bij een paar allereerste samples).

Trouwens ik vaar beide kites. waaronder een Torch zonder patches. Als je je pigtails even checkt en zorgt dat de knoop in je pigtail niet aan de kant van je LE zit is er helemaal niets aan de hand.



Heb ik dus de allereerste samples! :Smiley

Een week mee gevaren maar tot nu toe geen slijtage, zonder patches, volgens mij valt het allemaal reuze mee met dat slijten. Maar het kan idd aan die knoop liggen, die steekt idd iets uit en dat gaat wel slijten.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.