kitehigh freakt

JTP_Joost

Berichten: 366
Februari 28, 2007, 23:14:32
edit2Rapporteer  
volgens mij freakt kitehigh een beetje... Nicolette heeft 2x een nieuwe onderwerp aangemaakt waarop al een aantal maal gereageerd is. maar die is tot 2x toe zomaar verdwenen?!?!

iemand een idee?
fransie

Berichten: 322
Antwoord #1 Februari 28, 2007, 23:22:05
edit2Rapporteer  

ze vroeg of iemand wat te koop had.
en dan halen ze het er af.
JTP_Joost

Berichten: 366
Antwoord #2 Februari 28, 2007, 23:26:50
edit2Rapporteer  
het was gewoon een doodnormale discussie idd over wat aan te raden qua kite enzo... te vaag?!
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #3 Maart 01, 2007, 00:10:45
edit2Rapporteer  
mijn topic over roras had ik hier gezet maar verdween naar kitelocaties enzo :S
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #4 Maart 01, 2007, 00:11:24
edit2Rapporteer  
mijn topic over roras had ik hier gezet maar verdween naar kitelocaties enzo :S

Kijk.   Dat is dan weer niet zo gek
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #5 Maart 01, 2007, 00:15:28
edit2Rapporteer  
Plaats topcis waar ze horen boys en girls. Zo houden we structuur. Dit betrof de vraag naar een kite van een aantal euro's. Die hoort dus bij 2e hands 'gevraagd' thuis.. Machtig he, deze site! ThumpsUp

Op een 'informatie' vraag wordt altijd antwoord gegeven hier. Een enkele keer verwijderen we iets doordat de vraag zoveel andere vragen en berichten opwekt (dit zie je dan direct terug in de reacties). Wees daarom duidelijk bij stellen van vragen. Dit voorkomt offtopic reacties. Helaas kunnen we niet elke topic sturen en verwijderen we soms zaken.

Good winds,
Arjan

P.S. Topic gesloten.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.