sling
Gast
|
mail x watersports.com die heeft hem al getest en ook een revieuw op www.xwatersports.com
|
|
|
Ricardo
|
Dude ik zou als ik jou was gewoon lekker voor de Tribal gaan, deze kite is meer allround. De Impact is een keiharde freestyle kite waar niks anders mee te doen is met onwijs veel pop maar heel weinig lift. De Impact is super direct en onwijs lekker voor waveriden en tricks op de pop en voor kiteloops. Maar wil je voor een iets uitgebreider pakket waarmee je alles kunt dan zou ik voor de Tribal gaan.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
okej tnx,
zoiets dacht ik al, dan ga ik ff kijken voor de tribal
|
|
|
|
Gwensio
|
cker tribal nemen! en neem die zwart met zilveren die heb ik ook(A)
|
|
|
|
Gwensio
|
vandaag op workum wezen varen met de 13m2 maar denk dat ze bij het bedenken van die lowend tog in hogere sferen waren want ik met 67 kilo kwam met 12 knope niet upwind(A)
|
|
|
Micky
|
vandaag op workum wezen varen met de 13m2 maar denk dat ze bij het bedenken van die lowend tog in hogere sferen waren want ik met 67 kilo kwam met 12 knope niet upwind(A)
Is idd een probleem bij tribal's...heb zelf een 9 en een 13m maar met mijn 13 heb ik echt minimaal 15 kn nodig (90kg). Verder wel een top kite!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
idd, low end is vrij ruk maar de high end daaren tegen is wel zwaar relaxt
|
|
|
NIELZZZZ
|
die rood witte is zeker vette hit
|
|
|
hendrik@zwin
|
as je low-end wilt moet je voor de rival gaan jongens!
|
|
|
Buur
|
Zeker voor de tribal gaan, dat is echt een fijne kite...
Een 13 om te beinnen met 12-15 knopen is toch niet zo slecht. als het 12 knopen waait zie ik meer heeeeeel wijnig mensen op het water staan.
|
|
|
Gwensio
|
owke das waar wat je zergt buur
was gister met 13 bezig de rest was bijna allemaal bezig met 16 en die duitsers komen dan natuurlijk weer met die dingen van 18 meter en groter
liep gewoon meer hoogte als die gozer:D
|
|
|
|
Gwensio
|
zooo das cker nette deal!
|
|
|
stefkiter
|
have fun with it man!
|
|
|
|
Randy@OtherPC
Gast
|
IDD Tribal!
Tribal is gewoon de lekkerste vlieger uit de serie als je net zoals Ricardo zegt een kompleet pakket wilt hebben. Dus hangtime, freestyle, wave etc.
Het ligt trouwens aan de instellingen en je techniek hoe je de low end van de Tribal gebruikt. Ik voer met de demon2 129 en de 11m2 in 10 knopen en kwam op wind en kon zelfs tricks eruit gooien. Kosten me wel 2 rakjes om weer op mijn plek te komen. Want om dan pop te krijgen moet je veel snelheid maken door downwind te gaan.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
okej tnx manne,
beter gaan ze hem ff snel opsturen, moet wel uit duitsland komen. Maar ze leveren wel top service.
|
|
|
Silversurfer1
|
700? compleet? incl verzendkosten? das nie veel. is het niet een tribal 1 (2006)?
hebben jullie het bij lowend over de tribal 1 (2006) of 2 (2007)?
maar de lowend hangt ook af van welk board je vaart, waar je vaart (wel/geen stroming), je niveau en natuurlijk je gewicht.
weet iemand hoe de tribal zich verhoudt met de torch en vegas?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
neej is de 2007 Maar ik had eerst een 2006 13m gekocht terwijl hun beweerde dat het een 2007 was. Ook voor niet al teveel. Dus nu ff dikke korting af gedingd op de 9m 2007. Lekker goedkoop uit nu voor 2 nieuwe kites, en een gratiz windmeter nog gekregen ondertusse
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
is dat kompleet voor kiteonly voor die 9? kompleet, dan heb je een zeer mooie deal:)
|
|
|
pippo
Gast
|
Wat een onzin, vandaag ook met een Tribal 13m op Workum gevaren met Nobile 555 135x39 (van 12.30-16.30 uur). Weeg zelf 74 kg en niks geen problemen helemaal top. Ook hoogtelopen! Misschien eens een groter board kopen ofzo
|
|
|
pippo
Gast
|
Wat een onzin, vandaag ook met een Tribal 13m op Workum gevaren met Nobile 555 135x39 (van 12.30-16.30 uur). Weeg zelf 74 kg en niks geen problemen helemaal top. Ook hoogtelopen! Misschien eens een groter board kopen ofzo wel model 2007 misschien dat dat scheelt
|
|
|