Kaloot container terminal !!!!

Tom Kite

Berichten: 480
Maart 03, 2007, 02:19:51
edit2Rapporteer  
Ik zat net het nieuws te kijken en ik zag dat er gediscusseerd word om op de kaloot (borsele), precies op het strand waar de kiters zitten,  misschien een container terminal komt !  (geschokt_kitesmiley) (huilen_kitesmiley)

http://www.scheldenet.nl/platform/modules/pagefiles/popup.php?file=/nl/dossiers/wct01/index/wct_situatieschets.jpg

http://www.scheldenet.nl/?url=/nl/dossiers/wct01

Hopen dat de natuurmensen nu ook hun gelijk krijgen en dat de kaloot blijft. anders wordt het nieuwe spot zoeken  ThumpDown
JorisF16
Gast
Antwoord #1 Maart 03, 2007, 02:30:54
edit2Rapporteer  
Yep, vooral voor in de winter.
T is zo lekker daar in het warme koelwater van de kerncentrale!!!! (grinnik_kitesmiley)
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #2 Maart 03, 2007, 04:57:17
edit2Rapporteer  
waarschijnlijk wordt het water daar beter in de gaten gehouden dan andere wateren maar toch heb ik het er niet zo op!
kben altijd bang dat ik over 5 jaar ineens rare bulten krijg of mismaakte kinderen!
globerider
Gast
Antwoord #3 Maart 03, 2007, 04:59:44
edit2Rapporteer  
Jo dat zou ind balen zijn maar word nog een behoorlijk grote ook. Loopt helemaal door tot aan het einde van die weg. ( werk er helaas dus zie jullie vaak genoeg kite terwijl ik moet werken ) Maar goed als die terminal er komt is het helemaal jammer. Hopelijk gaat het niet door.
Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #4 Maart 03, 2007, 05:21:56
edit2Rapporteer  
( werk er helaas dus zie jullie vaak genoeg kite terwijl ik moet werken )

haha, morgen niet werken hoop ik voor je? ik ben er rond een uur of 11 / 12  ThumpsUp

eventjes de 7 waroo testen
Sake
Gast
Antwoord #5 Maart 03, 2007, 05:43:13
edit2Rapporteer  
Je wil toch niet beweren dat je dat NU pas gemerkt hebt  Huh
De WCT discussie loopt al jaaaaren en is er nog steeds niet

Intussen is er een alternatief in wording = de V(erbrugge)Container Terminal
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.