(HJ) MINI-ME
|
Maandag en dinsdag misschien genoeg wind en dan ben ik vrij.... Waar gaan we heen?? Het wordt een Noorder wind dus Mirns is geen optie
|
|
|
Idefixe
|
moet tot 15.30 werken. Staat er genoeg woei dan wordt het voor mij Enk of Andijk.
|
|
|
DaanD
|
moet tot 15.30 werken. Staat er genoeg woei dan wordt het voor mij Enk of Andijk.
Heb tot 16.30 me laatste examen. Als je daar bent en er staat genoeg wind om te kiten zou je me dan kunnen smsen/bellen? Hopen op een lekkere avondsessie dan maar!
|
|
|
Stanley
|
Laat ff weten waar de avondsessie wordt gehouden probeer ik ook nog even langs te komen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dinsdag ben ik hele dag vrij en vandaag kan ik alleen in de middag..... Hebben jullie nog goede opties voor een beetje wind ?? En wie gaat er dinsdag
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Dinsdag ben ik hele dag vrij en vandaag kan ik alleen in de middag..... Hebben jullie nog goede opties voor een beetje wind ?? En wie gaat er dinsdag Ik wil dinsdag ook wel!! Ik denk dat we de meeste kans maken in Enkhuizen of Oostvoorne... En dan zal het wel in de middag zijn vanaf een uurtje of 3-4, dan trekt de wind meestal wat aan.... we houden wel even contact!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het is inderdaad wel ff een K.. eind rijden maar Oostvoorne is wel de plek met de beste voorspelling.. Gaat de rest van de "Clan" ook mee Ik zal de burgemeester van Oostvoorne "Micky" ook ff een pb doen
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Het is inderdaad wel ff een K.. eind rijden maar Oostvoorne is wel de plek met de beste voorspelling.. Gaat de rest van de "Clan" ook mee Ik zal de burgemeester van Oostvoorne "Micky" ook ff een pb doen Mick is volgens mij de nachtburgemeester van Oostvoorne
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat een TOP dag op Oostvoorne (autoplaya) Zon en 18-22 knp wind. Heb lekker kunnen rammen met mijn nieuwe 14m2 en mijn nieuwe TRAX van F-one.. Moet zeggen dat het met het nieuwe board heel anders hoogte lopen dan met mijn oude 555 maar heb het nu door aan pop geen gebrek (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Het is inderdaad wel ff een K.. eind rijden maar Oostvoorne is wel de plek met de beste voorspelling.. Gaat de rest van de "Clan" ook mee Ik zal de burgemeester van Oostvoorne "Micky" ook ff een pb doen Mick is volgens mij de nachtburgemeester van Oostvoorne Was ik maar in die positie.... (grinnik_kitesmiley) Hoorde je berichtje net op mijn voicemail, Henk Jan. Kikke dat jullie zo lekker gevaren hebben Ben stinkjaloers maar kon helaas niet vandaag. (cry_kitesmiley) Snel weer ff afspreken... kan ik eindelijk die wonderkite van jou testen en Ellen skyhigh zien gaan...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Jip en neem de BBQ mee Ik stond na afloop te rammelen in mijn tuig(harnas)..
|
|
|
Micky
|
Jip en neem de BBQ mee Ik stond na afloop te rammelen in mijn tuig(harnas).. Word meer gewaardeerd om de kaasbroodjes van de bakker bij ons in het dorp... (grinnik_kitesmiley) Vraag maar na bij Ellen...
|
|
|
Idefixe
|
doe mij een lol en laat deze verwachting ff uitkomen........................
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat zijn de verachtingen voor de komende dagen en wanneer kunnen we weer ouderwets knallen op Mirns :
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ja dan moet ik weer KNETTERVET werken
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Kun je geen knettervet vrij nemen tegen die tijd? edit: Nouja....zo vet is het nu ook weer niet zie ik. Waar blijven die 20 plus knoopjes!
|
|
|
Gertjan
|
Voor de 20 plus knopen moet je even op windfinder kijken dat ziet er namelijk nog mooier uit voor donderdagavond en zaterdag.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Voor de 20 plus knopen moet je even op windfinder kijken dat ziet er namelijk nog mooier uit voor donderdagavond en zaterdag.
Ik zal wel niet goed kijken maar ik kom echt niet verder dan 10 knp voor komende donderdag en voor 10 knopen kom ik mijn bed niet uit (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Gertjan
|
Ik zal wel niet goed kijken maar ik kom echt niet verder dan 10 knp voor komende donderdag en voor 10 knopen kom ik mijn bed niet uit (grinnik_kitesmiley) Die 20 knopen zijn ook alleen op onze homespot.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zal wel niet goed kijken maar ik kom echt niet verder dan 10 knp voor komende donderdag en voor 10 knopen kom ik mijn bed niet uit (grinnik_kitesmiley) Die 20 knopen zijn ook alleen op onze homespot. Ik neem aan dat je met homespot "mirns"bedoelt??? Want anders zit je in het verkeerde topic En ik kan geen 20 knp vinden voor aankomende donderdag cq vrijdag (cry_kitesmiley)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De verwachting voor donderdag en vrijdag worden al iets beter.... oost 14 knp
|
|
|