(HJ) MINI-ME
|
alleen koste de boot 157,50 vond ik best duur.
Dat zijn beste prijzen (geschokt_kitesmiley) Ik zag een aanbieding voor 10 all inclusief naar Egypte voor 10 dagen voor een totaal bedrag van 375 euro Dus die boot tocht is bijna net zo duur als onbeperkt 10 dagen eten en drinken en kiten in de zon
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
alleen koste de boot 157,50 vond ik best duur.
Dat zijn beste prijzen (geschokt_kitesmiley) Ik zag een aanbieding voor 10 all inclusief naar Egypte voor 10 dagen voor een totaal bedrag van 375 euro Dus die boot tocht is bijna net zo duur als onbeperkt 10 dagen eten en drinken en kiten in de zon ik moet eerlijk zeggen dat als ik van tevoren wist dat het zo duur was, dan zou ik niet zijn gegaan. maar ja gelukkig is het beloond met 30knopen. kun je je voorstellen hoe zuur het was geweest als er geen wind stond!?!?!? nou ja. volgende x maar 'n ander eiland. texel is geloof ik veel goedkoper.
|
|
|
Idefixe
|
Texel boot = 35 euro
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Heerlijk dagje gehad op Mirns...moest er alleen wel vroeg je bed voor uit... wij stonden om 9.00 uur om het water en hebben tot 14.00 uur lekker kunnen kiten met de 9
|
|
|
|
Idefixe
|
zit een goeie kans in dat ik er morgenmiddag ook maar weer eens bij ben.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
volgens mij woeid het alleen s'ochtends. helaas ik heb donderdag en vrijdag weer vrij maar het word niet wat volgens mij. btje jammer laat de herfst maar komen. ik moet er alleen nog ff 'n 6je erbij hebben. ik vind het altijd jammer dat als het dan wind staat het tehard gaat.ken ik niet hebben natuurlijk.
|
|
|
DaanD
|
Heerlijk vanaf half 11 in L'town, zo'n 17/18 knoopjes. Rond half 2 kakte de wind er helemaal uit, nog wel op het strand liggen chillen in de zon! Top dag verder!!
|
|
|
Idefixe
|
Morgen alweer de "langste dag". Vanaf overmorgen worden de dagen weer korter en gaan we weer richting herfst..............
|
|
|
DaanD
|
Morgen alweer de "langste dag". Vanaf overmorgen worden de dagen weer korter en gaan we weer richting herfst..............
Dat 'herfst' is goed, maar 'kortere' dagen is minder.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waar is de wind????? Ben morgen en vrijdag vrij maar het is weer nix :
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Waar is de wind????? Ben morgen en vrijdag vrij maar het is weer nix : vrijdag is er 'n sprankeltje hoop maar vooral aan de kust geloof ik. laat je nog wel weten als ik ga.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kunnen vrijdag altijd nog naar de wakeboardbaan in Almere gaan Waar is de wind????? Ben morgen en vrijdag vrij maar het is weer nix : vrijdag is er 'n sprankeltje hoop maar vooral aan de kust geloof ik. laat je nog wel weten als ik ga. Kunnen vrijdag altijd nog naar de wakeboardbaan in Almere gaan Kan ik ff wat actie pics van je schieten
|
|
|
Myzrael
Gast
|
't Is dat ik geen geld heb anders ging ik ook. Prima baan namelijk
|
|
|
Stanley
|
He heren waar waren jullie gister?
Was een topdag op Mirns vol zon en een heerlijk windje. Wind zakte op een gegeven moment iets im maar tegen alle voorspellingen in trok de wind juist n 17.00 weer heerlijk aan. Moet alleen iets meer aan de buikspieren gaan doen. Een sixpack maakt het springen toch een stuk makkelijker
|
|
|
jelmerboy
Geen avatar
|
Kunnen vrijdag altijd nog naar de wakeboardbaan in Almere gaan Waar is de wind????? Ben morgen en vrijdag vrij maar het is weer nix : vrijdag is er 'n sprankeltje hoop maar vooral aan de kust geloof ik. laat je nog wel weten als ik ga. Kunnen vrijdag altijd nog naar de wakeboardbaan in Almere gaan Kan ik ff wat actie pics van je schieten Hey jeffrey, hou me hier ff op de hoogte als je naar lido gaat en hoe laat. Dan kom ik ook wel ff checken. Gister was topdag op mirns! Afwisselende wind, stond wel met kleine kite ( nemesis 10:P) maar echt fuckinnggg chill gevaren! Heerlijk die zon!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kunnen vrijdag altijd nog naar de wakeboardbaan in Almere gaan Waar is de wind????? Ben morgen en vrijdag vrij maar het is weer nix : vrijdag is er 'n sprankeltje hoop maar vooral aan de kust geloof ik. laat je nog wel weten als ik ga. Kunnen vrijdag altijd nog naar de wakeboardbaan in Almere gaan Kan ik ff wat actie pics van je schieten Hey jeffrey, hou me hier ff op de hoogte als je naar lido gaat en hoe laat. Dan kom ik ook wel ff checken. Gister was topdag op mirns! Afwisselende wind, stond wel met kleine kite ( nemesis 10:P) maar echt fuckinnggg chill gevaren! Heerlijk die zon! Mijn naam is niet Jeffrey maar wanneer er geen wind staat is dat misschien wel een optie..
|
|
|
|
Stanley
|
@ Jelmer
Mini-Me mag dan ook een hond hebben maar is toch echt een ander persoon. Heeft trouwens ook ander kites geen Norths maar Thruster
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De voorspelling voor midden Nederland is wel oke maar Noord en Zuid Nederland is Zie www.watersportweer.nlWaar kunnen we het beste heen met Zuid-West... Almere strand??? Of ergens anders ???
|
|
|
VincentC
|
De voorspelling voor midden Nederland is wel oke maar Noord en Zuid Nederland is Zie www.watersportweer.nlWaar kunnen we het beste heen met Zuid-West... Almere strand??? Of ergens anders ??? Ik zie geen wind? Almere Strand is een optie, maar dan ook echt als je geen andere opties meer hebt... kan je beter naar wijk gaan oid in de hoop dat er daar een beetje wind gaat waaien.
|
|
|
|
|
Stanley
|
Nog liefhebbers voor morgen of toch maar naar de kust?
|
|
|