VincentC
|
zaterdag wordt in ieder geval zeeland dus
Op naar Dammetje!
|
|
|
sjef
|
word zaterdag een korte nacht! zondag maar optijd gaan rijden voor een ochtend sessie, zo heet dat toch. hoe laat serveren ze er koffie? (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Stanley
|
Is de webcam trouwens buiten werking krijg de laatse geen beeld meer
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Volgens mij is dat al een aantal maanden het geval (cry_kitesmiley) Moet Idefix er FF een nieuw filmpje er in doen..
|
|
|
Idefixe
|
Volgens mij is dat al een aantal maanden het geval (cry_kitesmiley) Moet Idefix er FF een nieuw filmpje er in doen.. Ik heb al contact met de instantie die de webcam "beheerd" schijnt dus een serverprobleem te zijn. Tevens gaan we ook proberen om een windmeter @ Mirns online te krijgen..... Vandaag btw een SUPERDAG @ BROUWERSDAM gehad. vetrek was 07.00 uur en we zijn dus net thuis ppfffff. Bij aankomst: grote schrik / geen wind. Ff boodschappen gedaan bij de surfshop aldaar: een echte aanrader dus. Daarna had iemand de wind "aangezet". eerst halfuurtje met de 14 op het water geweest maar dat ging al snel helemaal nergens meer over. Tjonge wat een wind ( die Nitro gaat dus echt wel HOOOOOOG Rest van de dag met de 12 gevaren. Helemaal stuk maar morgen misschien toch maar ff op Mirns kijken............. CU
|
|
|
Joel
|
Kom morgen ook ff kijken....ergens in de middag denk ik
|
|
|
rikdekker
|
wij komen waarschijnlijk ook met z'n 3en naar Mirns, als ik het gister goed heb begrepen..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie kan er nog meer maandag (morgen dus) om 13.00 uur op Mirns zijn? Volgens www.watersportweer.nl gaat het tussen de 16 en 22 knp waaien.. Misschien tot morgen
|
|
|
|
VincentC
|
Waarschijnlijk zijn wij dr morgen ook bij!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waarschijnlijk zijn wij dr morgen ook bij!
Zijn jullie morgen om 13.00 uur van de partij????
|
|
|
Idefixe
|
Lekker dagje vandaag zo tussen de nachtdiensten door......slapen is voor babies!! pppfff hoe houd je het vol man... nachtdienst / kiten / nachtdienst met goeie woei ben ik er morgenmiddag 1600 ook weer.
|
|
|
VincentC
|
Planning is nu weer om naar Wijk te gaan omdat hij daar net ff wat harder is.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik kijk wel wie er zijn... Ik probeer om 13.00 uur op Mirns aanwezig te zijn
|
|
|
Stanley
|
hou het wel safe
WIND: ZUID TOT ZUIDOOST 6-12 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 13-18 KN. NA KOUFRONTPASSAGE RUIMEND ZUID TOT ZUIDWEST 10-16 KN, AAN ZEE EN OP HET IJSSELMEER TOENEMEND 17-25 KN. NA FRONTPASSAGE, TIJDENS BUIEN MOGELIJK UITSCHIETERS ROND 40 KN.
|
|
|
TijN
|
tja gewoon 9m werk!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik ben net terug en het was helemaal RUK (met hoofdletters)... Toen ik aan kwam stond er 23 knp dus had ik mijn 10m2 opgepompt... Op het moment dat ik het water op wilde gaan stond er nog maar 16 knp en heb dus mijn 14m2 opgepompt... En toen ik net in het water stond met mijn 14m2 zakte het af naar 7 knp of minder (angry_kitesmiley) Van 13.00 t/m 16.00 uur dus niet kunnen varen Misschien donderdag beter
|
|
|
Idefixe
|
Ik ben net terug en het was helemaal RUK (met hoofdletters)... Toen ik aan kwam stond er 23 knp dus had ik mijn 10m2 opgepomt... Op het moment dat ik het water op wilde gaan stond er nog maar 16 knp en heb dus mijn 14m2 opgepompt... En toen ik net in het water stond met mijn 14m2 zakte het af naar 7 knp of minder (angry_kitesmiley) Van 13.00 t/m 16.00 uur dus niet kunnen varen Misschien donderdag beter duidelijk gevalletje van "SHIT HAPPENS" ....... jammer.
|
|
|
Idefixe
|
Morgen / woensdagmiddag vanaf 1400 uur aanwezig! Nog meer liefhebbers?
|
|
|
TH3-HUNT3R
|
ik zit te twijfelen tussen worky en mirns. als er meer @ mirns gaan is het idee. ik ben er rond een uurtje of 11/12 al. heb nog 3 plekjes over omgeving heerenveen.
Rob
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaat er donderdag nog iemand ???
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaat er donderdag nog iemand ???
Niemand : Sta ik er dan weer alleen met die Duitse gasten (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
globe
|
IK ben er donderdag! Kunnen we gewoon Nederlandsch praten (grinnik_kitesmiley)
Wij zijn met 3 'man', waarvan 1 dame. See you leuter @ Mirns,
|
|
|
Akko
|
Ik kom ook naar Mirns, redelijk vroeg. Ik rijd vanaf Enschede via Nijverdal, Zwolle, Emmeloord, etc.
Eventueel nog 2 plekken over.
Akko
|
|
|