VincentC
|
Zondag lekker losgaan joh! Lekker nach zee! Ik zie knoopje of 16 staan...
|
|
|
Idefixe
|
Hopen op Callantsoog.........
|
|
|
VincentC
|
Hopen op Callantsoog.........
Uhuhuhuhuhuhuhuh, morgen maar Wijk aan Zee denk ik, beetje chillen daar
|
|
|
globe
|
ga dan naar Ijmuiden met Noord West
|
|
|
Idefixe
|
Zondag bedoel ik dus
|
|
|
Psychotic
|
Ho, mis weer een paar dagen dit topic en meteen weer een pagina of 3 volgeouwehoerd Callantsoog ga ik helaas laten schieten, heb na het wakeboarden van gister ondzettend last van mijn knie, gewoon lopen doet al zeer dus varen lijkt me erg onverstandig, hoe graag ik ook zou willen. Hopen dat het een beetje snel over gaat... @ idefixe, wat is er mis met roze btw?
|
|
|
Idefixe
|
Tja JT, da's dan wel nice hè zo'n vlieger (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
JT was jij voor een aantal weken terug (13 augustus) ook samen met je vriendin aan het kiten met een Waroo 13m2 (roze) ???? Want ik heb nog iets.......
|
|
|
|
Stanley
|
Pink rules Valt tenminste lekker op. het enige nadeel van slingshot maken geen roze kites (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) In mijn windsurf periode had ik een roze North zeil en roze browning plank met het voordeel niemand haalde het in zijn hoofd om die spullen te jatten.Waren erg homofobic in die tijd.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik durf er ook voor uit te komen.... Pink RULES
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Komt de "Roze brigade" maandag en/of dinsdag nog in aktie. Zoja.... Waar gaan we heen
|
|
|
Stanley
|
Helaas moet de hele week "echt" werken. Kan alleen hopen op een avondsessie
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Komt de "Roze brigade" maandag en/of dinsdag nog in aktie. Zoja.... Waar gaan we heen Ik wil ook wel mee roep maar wat. Heb inmiddels het schuim al weer op m`n kaken staan. Wat een onwijze ellende die windvoorspelling. Word daar helemaal ziek van.
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
ik vertrek zometeen richting Harlingen, wellicht dat daar ongeveer 15 knopen staat.
|
|
|
globe
|
weekend ziet er weer beter uit....
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
weekend ziet er weer beter uit....
Ik durf haast niet te kijken maar die voorspelling staat er nog steeds (windfinder). Zelfs donderdagavond en vrijdag waait het, iig genoeg om met m`n 15 weer eens flink water te happen...ik wacht in spanning af..........
|
|
|
|
Idefixe
|
Gaat helemaal goedkomen dit weekend. Wind is besteld........
|
|
|
|
globe
|
Lees net dat Mirns gesloten is dit weekend.
Ich lese gerade dass dieses wochende Mirns leider geschlossen ist.
|
|
|
VincentC
|
Ach nein! Das ist blöt! Aber ich denke das Mirns mit die NortWest Wind nicht sehr güt ist, beter gehen sie nach zee gehen en daar raggen mit dein kadavar!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Donderdag cq vrijdag naar Workum dan maar
|
|
|
TijN
|
ik zou zeggen knallen @ workum idd!